Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2022/S 120-338286 Sprawa 35/2022 Dostawa mebli biurowych, gabinetowych, krzeseł i foteli

Termin:
Zamieszczenia : 24-06-2022 11:52:00
Składania : 28-07-2022 10:00:00
Otwarcia : 28-07-2022 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie Dz. U. UE 2022-S 120-338286.pdf pdf 137.47 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.1 do SWZ - JEDZ - wersja I MS Office Word.doc doc 230.5 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 25626.6 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
SWZ skonwertowany.pdf pdf 738.38 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 01 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 170.5 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.2. - JEDZ wersja II - dokument ESDP (espd-request).zip zip 84.12 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie GS1.doc doc 32 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Wykaz wykonanych dostaw.doc doc 62 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - formularz cenowy nr 1 - Część 1.xlsx xlsx 27.48 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 5a do SWZ - opisy formularz cenowy nr 1 - Część 1.doc doc 10574.5 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - formularz cenowy nr 2 - Część 2.xlsx xlsx 23.92 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 6a do SWZ - Opisy formularz cenowy nr 2 - Część 2.doc doc 7530.5 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Wykaz przedmiotowych środków dowodowych.xlsx xlsx 21.91 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - Oświadczenie o braku przynależnosci do grupy kapitałowej.doc doc 71 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SWZ - Oświadczenie dot. RODO.docx docx 25.44 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 do SWZ - Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby.doc doc 46 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 11 - Wzór umowy (Część 1 oraz Część 2).doc doc 143 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 12 do SWZ - Protokol odbioru dostawy.doc doc 61.5 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 13 do SWZ - Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia.doc doc 43.5 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 14 do SWZ - Karta wyrobu.xlsx xlsx 29.02 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 15 do SWZ - Decyzja Nr 3MON.pdf pdf 2308.85 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 16 do SWZ - Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1.doc doc 58.5 2022-06-24 11:52:00 Postępowanie
pytania i odpowiedzi.pdf pdf 1074.42 2022-07-06 08:29:42 Publiczna wiadomość
Zaąłcznik nr 7a do SWZ - Wykaz przedmiotowych środków dowodowych.xlsx xlsx 21.86 2022-07-06 08:29:42 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 6.1.a do SWZ - opis do formularza cenowego nr 2 - Część 2.doc doc 7529.5 2022-07-06 08:29:42 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 724.63 2022-07-28 13:32:54 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania - Część 2.pdf pdf 1779.96 2022-09-01 13:25:07 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania cz. 1.pdf pdf 2008.93 2022-09-06 13:44:28 Publiczna wiadomość
Na stronę internetową.pdf pdf 333.82 2022-09-29 14:51:32 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania Część 1 pismo nr 7053 z dnia 10.10.2022 r..pdf pdf 1749.93 2022-10-10 14:32:03 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Część II.pdf pdf 1376 2022-11-07 09:49:49 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia Część I.pdf pdf 1372.65 2022-11-14 13:57:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-14 13:57 Marzena Mikołajczak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w DUUE - Część I

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-11-07 09:49 Marzena Mikołajczak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w DUUE - Część II

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2022-10-10 14:32 Marzena Mikołajczak Wyniki postępowania w zakresie Części 1 (pismo nr 7053/22 z dnia 10.10.2022 r.)

Wyniki postępowania [...].pdf

2022-09-29 14:51 Marzena Mikołajczak Informacja na stronę internetową

Na stronę internetow [...].pdf

2022-09-06 13:44 Marzena Mikołajczak Wyniki postępowania w zakresie Części 1

Wyniki postępowania [...].pdf

2022-09-01 13:25 Marzena Mikołajczak Wyniki postępowania - Część 2

Wyniki postępowania [...].pdf

2022-07-28 13:32 Monika Panas informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2022-07-28 10:00 Monika Panas Zamawiający informuje, że kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
zamówienie podstawowe 611 433,00 zł (brutto), w tym:
Część 1 – Zakup mebli biurowych (typu biurka, regały, szafy, stoły)
Zamówienie podstawowe: 387 228,60 zł brutto
Część 2 – Zakup krzeseł i foteli biurowych, w tym krzeseł i foteli obrotowych
Zamówienie podstawowe: 224 204,40 zł brutto
2022-07-06 08:29 Monika Panas pytania i odpowiedzi

pytania i odpowiedzi [...].pdf

Zaąłcznik nr 7a do S [...].xlsx

Załącznik nr 6.1.a d [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1313