Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZPP.36.2022 Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. „Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w miejscowości Kaczkowo dz. nr. 66/2”

Łukasz Marnocha
Urząd Miejski w Żninie
Termin:
Zamieszczenia : 23-06-2022 13:26:00
Składania : 30-06-2022 12:00:00
Otwarcia : 30-06-2022 12:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Niniejsze postępowanie prowadzone na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Burmistrza Żnina nr 1/2021 z 4 stycznia 2021 r. w sprawie: wprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Żninie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej niższej niż 130 000,00 złotych.

Zapraszamy do złożenia oferty poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej na zadanie pn. „Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w miejscowości Kaczkowo dz. nr. 66/2”. W ramach dokumentacji projektowej muszą zostać określone następujące pomieszczenia:

Parter

Kuchnia

Salon

Pomieszczenie do relaksacji w ciągu dnia

Sala warsztatowa- terapia zajęciowa

Szatnia

Gabinet kierownika centrum

Pokój personelu

Łazienki toalety

Pomieszczenie gospodarcze (pralnia/suszarnia)

 

1-sze  piętro

Pokój całodobowy

Łazienka (przy pokojach całodobowych + opiekunów)

Pokój opiekunów

Aneks kuchenny

Pomieszczenie gospodarcze

 

Suterena

Sala gimnastyczno-rehabilitacyjna

Punkt pielęgniarski/gabinet zabiegowo-rehabilitacyjny

Szatnia

Łazienka

Pomieszczenie gospodarcze

 

Z pozostałych pomieszczeń należy wydzielić świetlicę wiejska z zapleczem kuchenno-sanitarnym z samodzielnym wejściem.

Zakres opracowanej dokumentacji projektowej musi odpowiadać wymogom określonym
w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,  Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz być zgodna z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. 2021 poz. 1129 t.j. z dnia 24 czerwca 2021 r.

Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem postępowania musi spełniać wymagania programu resortowego Ministra Rodziny i Polityki Społecznej pn. "Centra opiekuńczo-mieszkalne”, na potrzeby którego opracowano w maju 2020 r. projekt koncepcyjny- załączony do zapytania Załącznik nr 2.

 

Wykonana dokumentacja projektowa musi zawierać:

a)    Projekt budowlany – 5 szt.

b)   Projekt wykonawczy – 5 szt.

c)    Kosztorys inwestorski wykonany metodą szczegółową –2 szt., oraz w wersji elektronicznej (.ath) – 1 szt.

 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 szt.

 4. Przedmiar robót – 2 szt. oraz w wersji elektronicznej (.ath) – 1 szt.

 5. Płyta CD zawierająca pozycje 1 - 4.

 

1.    TERMIN REALIZACJI.

 

Przedmiotowe usługi projektowe zostaną zrealizowane do dnia 15 grudnia 2022 r. – termin ten będzie dotrzymany, jeżeli wykonawca przekaże protokólarnie przedmiotowe opracowanie Zamawiającemu. Zobowiązuje się wykonawcę do przedstawienia do akceptacji koncepcji przyjętych rozwiązań projektowych w terminie nie dłuższym niż 30 dni od momentu podpisania umowy.

 

2.     KRYTERIUM OCENY OFERT:

 

Cena – 100% wagi oceny

               Ocena ofert i punktacji będzie prowadzona wg wzoru:

                                            Wx =

gdzie:

Wx – ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę brutto (z VAT) realizacji zamówienia

Cmin – minimalna cena brutto (z VAT) zaoferowana w przetargu

Cx – cena brutto (z VAT) podana przez oferenta, dla którego wynik jest obliczany

 

3.    WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ OFERTA

 

a)      Wypełniony formularz ofertowy  (wg załączonego wzoru)

b)     Aktualny odpis z właściwego rejestru  lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej . Osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej  nie są zobowiązane do złożenia ww. dokumentu. 

 

4.    SPOSÓB OBLICZANIA CENY.

 

Zaoferowana cena stanowi cenę ryczałtową, nie podlegającą zmianie. Wykonawca obliczając cenę oferty musi uwzględnić wszystkie koszty dla prawidłowego sporządzenia dokumentacji zgodnie
z obowiązującym prawem i aktualnie obowiązującymi normami.

 

5.    WARUNKI PŁATNOŚCI.

 

Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalone na podstawie złożonej oferty.

Podstawą wystawienia faktury będzie sporządzony protokół przekazania dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 2, ppkt 2.2.

 

Nabywcą faktury będzie:

Gmina Żnin

ul. 700 - lecia 39

REGON: 092351222

NIP: 562 179 09 69

 

Forma płatności – przelew na konto bankowe Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury w formie przelewu.

 

6.    DODATKOWE UWARUNKOWANIA:

Opracowanie dotyczące dokumentacji projektowej musi zostać poprzedzone opracowaniem wstępnym - koncepcją, która musi zostać skonsultowana z Zamawiającym i przez niego zaakceptowana.

Wykonawca zostaje zobligowany do udzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące sporządzonego projektu wynikłe z wdrożonego postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych.

7.    INFORMACJE DODATKOWE:

1.1.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w każdym             przypadku bez podania przyczyny.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 664 428 836  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 3 ZB.docx docx 15.02 2022-06-23 13:26:00 Postępowanie
Projekt koncepcyjny.docx docx 7836.65 2022-06-23 13:26:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Przedmiotowe usługi projektowe zostaną zrealizowane do dnia 15 grudnia 2022 r. – termin ten będzie dotrzymany, jeżeli wykonawca przekaże protokólarnie przedmiotowe opracowanie Zamawiającemu. Zobowiązuje się wykonawcę do przedstawienia do akceptacji koncepcji przyjętych rozwiązań projektowych w terminie nie dłuższym niż 30 dni od momentu podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 360