Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-06-2022 13:26:00 |
Składania : | 30-06-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 30-06-2022 12:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Niniejsze postępowanie prowadzone na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Burmistrza Żnina nr 1/2021 z 4 stycznia 2021 r. w sprawie: wprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Żninie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej niższej niż 130 000,00 złotych.
Zapraszamy do złożenia oferty poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej na zadanie pn. „Budowa Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w miejscowości Kaczkowo dz. nr. 66/2”. W ramach dokumentacji projektowej muszą zostać określone następujące pomieszczenia:
Parter
Kuchnia
Salon
Pomieszczenie do relaksacji w ciągu dnia
Sala warsztatowa- terapia zajęciowa
Szatnia
Gabinet kierownika centrum
Pokój personelu
Łazienki toalety
Pomieszczenie gospodarcze (pralnia/suszarnia)
1-sze piętro
Pokój całodobowy
Łazienka (przy pokojach całodobowych + opiekunów)
Pokój opiekunów
Aneks kuchenny
Pomieszczenie gospodarcze
Suterena
Sala gimnastyczno-rehabilitacyjna
Punkt pielęgniarski/gabinet zabiegowo-rehabilitacyjny
Szatnia
Łazienka
Pomieszczenie gospodarcze
Z pozostałych pomieszczeń należy wydzielić świetlicę wiejska z zapleczem kuchenno-sanitarnym z samodzielnym wejściem.
Zakres opracowanej dokumentacji projektowej musi odpowiadać
wymogom określonym
w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 11
września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu
budowlanego, Rozporządzeniu Ministra
Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w
sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych, wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego oraz być zgodna z Ustawą z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych Dz. U. 2021 poz. 1129 t.j. z dnia 24 czerwca 2021 r.
Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem postępowania musi spełniać wymagania programu resortowego Ministra Rodziny i Polityki Społecznej pn. "Centra opiekuńczo-mieszkalne”, na potrzeby którego opracowano w maju 2020 r. projekt koncepcyjny- załączony do zapytania Załącznik nr 2.
Wykonana dokumentacja projektowa musi zawierać:
a) Projekt budowlany – 5 szt.
b) Projekt wykonawczy – 5 szt.
c) Kosztorys inwestorski wykonany metodą szczegółową –2 szt., oraz w wersji elektronicznej (.ath) – 1 szt.
3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 szt.
4. Przedmiar robót – 2 szt. oraz w wersji elektronicznej (.ath) – 1 szt.
5. Płyta CD zawierająca pozycje 1 - 4.
1. TERMIN REALIZACJI.
Przedmiotowe usługi projektowe zostaną zrealizowane do dnia 15 grudnia 2022 r. – termin ten będzie dotrzymany, jeżeli wykonawca przekaże protokólarnie przedmiotowe opracowanie Zamawiającemu. Zobowiązuje się wykonawcę do przedstawienia do akceptacji koncepcji przyjętych rozwiązań projektowych w terminie nie dłuższym niż 30 dni od momentu podpisania umowy.
2. KRYTERIUM OCENY OFERT:
Cena – 100% wagi oceny
Ocena ofert i punktacji będzie prowadzona wg wzoru:
Wx =
gdzie:
Wx – ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę brutto (z VAT) realizacji zamówienia
Cmin – minimalna cena brutto (z VAT) zaoferowana w przetargu
Cx – cena brutto (z VAT) podana przez oferenta, dla którego wynik jest obliczany
3. WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSI ZAWIERAĆ OFERTA
a) Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru)
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej . Osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej nie są zobowiązane do złożenia ww. dokumentu.
4. SPOSÓB OBLICZANIA CENY.
Zaoferowana cena stanowi cenę ryczałtową, nie podlegającą
zmianie. Wykonawca obliczając cenę oferty musi uwzględnić wszystkie koszty dla
prawidłowego sporządzenia dokumentacji zgodnie
z obowiązującym prawem i aktualnie obowiązującymi normami.
5. WARUNKI PŁATNOŚCI.
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie ustalone na podstawie złożonej oferty.
Podstawą wystawienia faktury będzie sporządzony protokół przekazania dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 2, ppkt 2.2.
Nabywcą faktury będzie:
Gmina Żnin
ul. 700 - lecia 39
REGON: 092351222
NIP: 562 179 09 69
Forma płatności – przelew na konto bankowe Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury w formie przelewu.
6. DODATKOWE UWARUNKOWANIA:
Opracowanie dotyczące dokumentacji projektowej musi zostać poprzedzone opracowaniem wstępnym - koncepcją, która musi zostać skonsultowana z Zamawiającym i przez niego zaakceptowana.
Wykonawca zostaje zobligowany do udzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące sporządzonego projektu wynikłe z wdrożonego postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych.
7. INFORMACJE DODATKOWE:
1.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w każdym przypadku bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 664 428 836
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty