Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-06-2022 12:08:00 |
Składania : | 28-06-2022 12:07:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do składania ofert w postępowaniu na jednorazową usługę przeprowadzki.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Postępowanie poza zakresem stosowania ustawy PZP z dnia 11 września 2020
Najważniejsze informacje:
Zdjęcia sali w załączeniu do postępowania
Adres początkowy Święcickiego 6
Adres docelowy Rokietnicka 8
Usługa obejmuje demontaż, bezpieczny transport oraz montaż mebli w miejscu docelowym na terenie Poznania a w szczególności:
1, Demontaż frontów przeszklonych drzwi przesuwnych
2. Demontaż głów nadstawek zabudowy meblowej, lezyn i elementów mocujących
3. Demontaż nadstawek zabudowy i półek
4. Demontaż dolnych frontów
5. Demontaż dolnych korpusów i półek
6. Zabezpieczenie poszczególnych zdemontowanych elementów do transportu własnymi materiałami
7. Demontaż i montaż elementów ruchomych stołu
8. Rozmieszczenie dolnych elementów zabudowy ściennej (pionowanie, zespolenie, mocowanie)
9. Mocowanie frontów i półek w dolnej zabudowie
10. Montaż nadstawek (poziomowanie, zespolenie, mocowanie, montaż głów nadstawnych zabudowy meblowej)
11. Montaż frontów przeszklonych z regulacją
12. Korekta poprawiająca użyteczność mebli (np. regulacje zawiasów, podkładki)
Usługa opcjonalna
- przeniesienie księgozbioru we własnych pojemnikach (wykonawcy). Pojemniki Zamawiający zwróci po rozpakowaniu nie później niż w ciągu 14 dni od wykonania usługi)
- przeniesienie krzeseł oraz pozostałego wyposażenia sali z rozstawieniem w miejscu docelowym
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
W cenie Wykonawca uwzględnia wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu
Cena wyrażona musi być w złotych polskich.Cena musi zostać podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad arytmetyki.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności:14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji zamówienia do uzgodnienia, nie później niż do 20.07.2022
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ważnej policy OC na dzień wykonania usługi o wartości nie mniejszej niż 10.000 pln
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod numerem telefonu: Dorota Wiśniewska tel. 61 8546871 e-mail: dwisniewska@ump.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
b) oferta został złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania,
c) jest nieważna na podstawie przepisów prawa.
Komunikaty