Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-06-2022 10:27:00 |
Składania : | 23-06-2022 08:00:00 |
Otwarcia : | 23-06-2022 08:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usługi w zakresie: Naprawa instalacji wodociągowej i zimnej wody w kotłowni Stacji Obsługi KWP w Poznaniu.
Termin realizacji wykonania usługi do dnia 30. 06. 2022 roku
Zakres prac:
- wyłączenie kotłowni
- spust wody z instalacji wodociągowej
- wymiana 10 mb skorodowanej instalacji wodociągowej Dn 50 z rury ocynkowanej na rurę ze stali nierdzewnej (instalacja zasilająca budynek)
- wymiana 5 mb skorodowanej instalacji zimnej wody z rury ocynkowanej w kotłowni Dn 32 na rurę ze stali nierdzewnej
- wymiana dwóch sztuk zaworów kulowych, zaworu bezpieczeństwa, zaworu zwrotnego, manometru, filtra, zaworu spustowego, wodomierza Dn 32 wraz z instalacją zimnej wody, podgrzewacza pojemnościowego w pomieszczeniu kotłowni
- sporządzenie dokumentacji z wykonanych czynności,
- gwarancja na wykonane prace - 24 miesiące.
Prace muszą być wykonane w dni robocze w godzinach 7:00-15:00. Każdorazowe zamknięcie dopływu wody należy uzgodnić z użytkownikiem. Ponadto należy zapewnić cwu w godzinach 7/9 oraz 13/15.
Wymagane dokumenty:
- zaświadczenie o wpisie na listę Pracowników Zabezpieczenia Technicznego wydane przez Komendę Wojewódzką Policji
- Uprawnienia SEP
Grupa 1 pkt 2, 3, 19 na stanowisku Dozór
Grupa 3 pkt 4, 6, 7, 8, 10 na stanowisku Dozór
W przypadku braku dołączenia wymaganych dokumentów/uprawnień oferta nie będzie brana pod uwagę.
Wymagania Zamawiającego:
Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
Termin realizacji zamówienia do 30. 06 2022 r.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
Płatność – przelew z terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót. Roboty zostaną opłacone przelewem po otrzymaniu prawidłowych faktur łącznie z podpisanym protokołem odbioru robót potwierdzających wykonanie wad.
Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.
Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
Komunikaty