Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-06-2022 09:26:00 |
Składania : | 24-06-2022 14:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, 00-463 w Warszawie informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny lub w innej formie określonej w zaproszeniu do złożenia ofert .
Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości, ze względu na aktualne potrzeby. W takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania z tego tytułu.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie Umowy – załącznik nr 2 - Istotne postanowienia Umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych dotyczących specyfikacji i warunków zamówienia , proszę o kontakt zgodnie z informacją zawartą w formularzu "Zaproszenie do złożenia oferty"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Informacje dodatkowe
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia publicznego przez SOP.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
2022-06-23 12:42 | Artur Kiszczyc |
Do
wszystkich
uczestników
postępowania: W związku z otrzymaniem pytań do postępowania, Zamawiający informuje: 1. Czy Zamawiający dopuści pojazd o długości przestrzeni ładunkowej 990 mm mierzonej po podłodze, 717 mm w najkrótszym miejscu (na wysokości oparcia), 1804 mm po złożeniu siedzeń drugiego rzędu? NIE - Zamawiający nie dokonuje zmian w kwestii wymaganego parametru. 2. Czy Zamawiający dopuści pojazd o ładowności 510 kg? TAK - Zamawiający dopuści pojazd o ładowności min. 510 kg. 3. Czy Zamawiający dopuści pojazd o emisji zanieczyszczeń 87 mg/km? TAK - Zamawiający dopuści pojazd o emisji zanieczyszczeń tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - suma THC + NOx + cząstki stałe w mg/km - wartość najwyższa WLTP max. 87 mg/km. Stosowne zmiany należy uwzględnić przy składaniu oferty. W załączeniu uaktualnione Zaproszenie do złożenia oferty - opis przedmiotu zamówienia |
2022-06-22 11:19 | Artur Kiszczyc |
Do
wszystkich
uczestników
postępowania: W związku z otrzymaniem pytania "Czy Zamawiający dopuści w postępowaniu pojazd o ładowności 535 kg?", Zamawiający informuje, że dopuści pojazd o ładowności min. 535 kg. Zamawiający dokonuje zmiany zapisu w pkt. 12 Parametrów technicznych samochodu do przewozu psów z: Ładowność [kg] - min. 550, na Ładowność [kg] - min. 535. W załączeniu Zaproszenie do złożenia oferty - Opis przedmiotu zamówienia, po zmianach. Zmiany należy uwzględnić przy składaniu oferty. |
Komunikaty