Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 28/22/P Wykonanie usługi związanej z naprawą, przeglądem i konserwacją central wentylacji mechanicznej, urządzeń i instalacji klimatyzacji oraz klimatyzatorów przenośnych znajdujących się w bud. administrowanych przez 41.BLSz..

Małgorzata SĘPKA
41 Baza Lotnictwa Szkolnego
Termin:
Zamieszczenia : 20-06-2022 13:38:00
Składania : 29-06-2022 09:00:00
Otwarcia : 29-06-2022 09:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 



WIZJA LOKALNA - dotyczy zadania I:

Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. Obecność na wizji lokalnej nie jest wymagana dla złożenia oferty. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej zleconych usług przed sporządzeniem oferty cenowej.  Termin wizji lokalnej w zależności od poszczególnych kompleksów kształtują się następująco:

- 23.06.2022 r. od godz. 8:00 – Kompleks Lotnisko

- 23.06.2022 r. od godz. 11:00 – Kompleks Twierdza

- 23.06.2022 r. od godz. 13:00 – Kompleks Stawy

- 24.06.2022 r. od godz. 8:00 - Kompleks WKU Puławy

- 24.06.2022 r. od godz. 11:00 - Kompleks Klikawa

 

Zainteresowani uczestniczeniem w wizji lokalnej Wykonawcy winni stawić się dnia 23.06.2022 r. o godz. 800, w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko (biuro przepustek). Po zakończeniu wizji lokalnej w kompleksie wojskowym Dęblin – Lotnisko zainteresowani Wykonawcy udadzą się do kompleksu wojskowego Dęblin-Twierdza. Po zakończeniu wizji lokalnej w kompleksie wojskowym Dęblin-Twierdza zainteresowani Wykonawcy udadzą się do kompleksu wojskowego Stawy.

 

Zainteresowani uczestniczeniem w wizji lokalnej Wykonawcy winni stawić się dnia 24.06.2022 r. o godz. 800 do kompleksu wojskowego WKU Puławy. Po zakończeniu wizji lokalnej w kompleksie wojskowym WKU Puławy, udadzą się do kompleksu wojskowego Klikawa.

Telefony  do osób wyznaczonych do kontaktu w sprawie wizji lokalnej:

- Kompleks Dęblin-Lotnisko – tel. 261-519-326;

- Kompleks Twierdza – tel. 261-515-256;

- Kompleks Stawy – tel. 261-105-315;

- Kompleks WKU Puławy – tel. 261-519-874;

- Kompleks Klikawa – tel. 608-260-168.

 

Wizja obejmować będzie w zależności od zainteresowania Wykonawców – wszystkie obiekty będące przedmiotem świadczonych usług.

Obecność na wizji lokalnej będzie pomocna w poprawnym skalkulowaniu ceny oferty przez Wykonawców (dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty). Zamawiający informuje,
że wszelkie koszty uczestnictwa w wizji lokalnej ponoszą Wykonawcy. Osoby zainteresowane wizją muszą posiadać przy sobie dowód tożsamości w celu wystawienia przepustki wejścia na teren kompleksu wojskowego.

Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobą, która będzie okazywać przedmiot zamówienia nie jest wiążące - wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. Zamawiający nie przewiduje udzielania wyjaśnień podczas wizji lokalnej. Zakazuje się dokonywania w trakcie wizji lokalnej zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystaniem aparatów latających typu „Dron”.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu z dnia 20.06.2022r.pdf pdf 242.41 2022-06-20 13:38:00 Postępowanie
SWZ_28_22_P-sig.pdf pdf 1925.59 2022-06-20 13:38:00 Postępowanie
Załaczniki do SWZ w wersji edytowalnej.7z 7z 238.34 2022-06-20 13:38:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert_28_22_P.pdf pdf 248.16 2022-06-29 11:21:55 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze_28_22_P-sig.pdf pdf 417.94 2022-07-07 13:29:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-07 13:29 Małgorzata SĘPKA Komunikat publiczny Nr 2 - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniu I, zadaniu II, zadaniu III z dnia 07.07.2022r

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-06-29 11:21 Małgorzata SĘPKA Komunikat publiczny Nr 1 - informacja z otwarcia ofert z dnia 29.06.2022r

informacja z otwarci [...].pdf

2022-06-29 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
1. ZADANIE I – 164 697,00 zł brutto (kwota na przegląd, konserwację i naprawę urządzeń), w tym: 126 198,00 zł brutto (kwota na przegląd i konserwację);
38 499,00 zł brutto (kwota na naprawę urządzeń).
- dodatkowe wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy za czynności związane wyłącznie z naprawami awaryjnymi, o których mowa w §4 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik Nr 10a do SWZ, wyliczane na podstawie ceny za 1 roboczogodzinę naprawy awaryjnej, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą i może być dokonane do wysokości przeznaczonego limitu finansowego na kwotę brutto 2 952,00 zł. Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy suma ceny brutto przeglądów konserwacyjnych i części do konserwacji bieżących (TABELA NR 1A + 1B +1C +1D) oraz napraw urządzeń klimatyzacji (TABELA NR 1E) podana przez Wykonawcę w ofercie będzie niższa niż szacunkowa wartość zamówienia za przeglądy konserwacyjne i części do konserwacji oraz naprawy - to Zamawiający zwiększy kwotę przeznaczoną na naprawy awaryjne tj. 2 952,00 zł o różnicę pomiędzy złożoną ofertą a wartością szacunkową zamówienia za przeglądy konserwacyjne i części do konserwacji bieżących oraz naprawy.
- całkowita wartość zwrotu kosztów przysługujących Wykonawcy za zakupione części
i materiały nie wymienione w §1 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik Nr 10a do SWZ, przeznaczone do usuwania awarii, może być dokonywana do wysokości przeznaczonego limitu finansowego na kwotę brutto 10 000,00 zł, w okresie obowiązywania umowy, po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego każdego materiału i jego ceny, która nie może być wyższa od cen rynkowych. Zamawiający jest uprawniony do zakupu w/w części i materiałów od podmiotu trzeciego. Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu tych części i materiałów od Wykonawcy.

2. ZADANIE II - 29 501,55 zł brutt (kwota na przegląd i konserwację urządzeń).
- dodatkowe wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy za czynności związane wyłącznie z naprawami awaryjnymi, o których mowa w §4 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik Nr 10b do SWZ, wyliczane na podstawie ceny za 1 roboczogodzinę naprawy awaryjnej, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą i może być dokonane do wysokości przeznaczonego limitu finansowego na kwotę brutto 3 542,40 zł. Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy cena brutto przeglądów konserwacyjnych klimatyzatorów przenośnych podana przez Wykonawcę w ofercie będzie niższa niż szacunkowa wartość zamówienia za przeglądy konserwacyjne klimatyzatorów przenośnych - to Zamawiający zwiększy kwotę przeznaczoną na naprawy awaryjne tj. 3 542,40 zł o różnicę pomiędzy złożoną ofertą a wartością szacunkową zamówienia za przeglądy konserwacyjne klimatyzatorów przenośnych.
- całkowita wartość zwrotu kosztów przysługujących Wykonawcy za zakupione części
i materiały nie wymienione w §1 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik Nr 10b do SWZ, przeznaczone do usuwania awarii, może być dokonywana do wysokości przeznaczonego limitu finansowego na kwotę brutto 6 406,40 zł, w okresie obowiązywania umowy, po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego każdego materiału i jego ceny, która nie może być wyższa od cen rynkowych. Zamawiający jest uprawniony do zakupu w/w części i materiałów od podmiotu trzeciego. Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu tych części i materiałów od Wykonawcy.

3. ZADANIE III - 762,60 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 318