Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-06-2022 12:32:00 |
Składania : | 23-06-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 23-06-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Bolków. Zamówienie obejmuje:
Zadanie nr 1: Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z dachów budynków posadowionych na terenie gminy Bolków, w ilości ok. 5,1555 Mg.
Zadanie nr 2: Odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Bolków, w ilości ok. 13,8 Mg.
Wskazane ilości mogą ulec zmianie, na skutek dokonania faktycznego pomiaru powierzchni oraz masy usuwanych wyrobów podczas realizacji zamówienia. Ponadto Zamawiający zastrzega, że planowany powyżej zakres zamówienia może ulec zmianie w przypadku odstąpienia przez właścicieli nieruchomości od uczestnictwa ww. programie.
Termin zdjęcia odpadu
zawierającego azbest z danej nieruchomości, wskazanej
w załączniku nr 1 do umowy należy ustalić z jej właścicielem i wpisać do
harmonogramu prac, a następnie przedłożyć do Urzędu Miejskiego w Bolkowie, ul.
Rynek 1, 59-420 Bolków.
Zakres prac i wymagania dla oferentów opisano w załącznikach do niniejszego ogłoszenia.
Kryterium oceny ofert: cena łączna brutto dla założonej planowanej ilości wyrobów zawierających azbest — 100%.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-06-24 08:27 | Karolina Kuryło | Protokół z wyboru wykonawcy |
2022-06-24 08:10 | Karolina Kuryło | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty