Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-06-2022 11:07:00 |
Składania : | 28-06-2022 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym
z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Zamawiający:
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
82-300 Elbląg
ul. E. Kwiatkowskiego 15
Tel. 261 312 932
Poczta elektroniczna a.szmyt@ron.mil.pl
Godziny pracy:
poniedziałek – czwartek: 700-1530
piątek: 700-1300
2. Przedmiot
zamówienia:
Zakup materiałów do drukarek 3D do
magazynu Zamawiającego.
3. Wybrany Wykonawca zobligowany
jest do dostarczenia towaru zgodnie ze złożonym zamówieniem
do magazynu 21 WOG na własny koszt ( dokładny adres zostanie podany w
zamówieniu do wybranej firmy).
Godziny
pracy magazynu: pon.-czw: 8.00-14.00, pt.: 8.00-12.00.
4. Wybrany Wykonawca zobligowany
jest do wystawienia faktury zgodnej z zamówieniem.
5. Termin realizacji: do 3 dni roboczych od dnia złożenia
zamówienia
6. Warunki płatności: przelew 30 dni
od daty wystawienia faktury po zrealizowanej dostawie.
7. Okres gwarancji: zgodnie z
ustaleniami producenta nie krócej niż 12 miesiące.
8. Wymagania dodatkowe:
a) 21 WOG nie rozpatruje ofert
składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej,
b) 21 WOG wybierze ofertę
najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru
oferty,
c) w przypadku dostarczenia towaru
niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający
zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy,
d) Wykonawca gwarantuje, że produkt
jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo
przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących, zależnie od potrzeb
zamówienia, cen zaoferowanych w przesłanych ofertach, czy zakresu zamówienia.
10. Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyn.
11. Warunkiem złożenia oferty jest
zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja.
12. Akceptując powyższe warunki
Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich
przestrzegania.
13. Wykonawca jest związany złożoną
przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
14. Zamawiający informuje, iż na
podstawie art. 17 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służąc ochronie
bezpieczeństwa narodowego
z prowadzenia procedury wyklucza się:
1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu
wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzenia
269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającą o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu,
którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy
z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2002 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającą o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego
jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (dz. U. z 20221 r. poz. 217, 2105, 21060, jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taka jednostkę dominującą
od dnia 24 lutego 2022 r. o ile został wpisany na listę lub będąc taką
jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r. o ile został wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe
warunki - proszę nie składaj swojej oferty.
W przypadku
pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij
wiadomość do zamawiającego"
- związanych z
obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel.
22 101 02 02
·
e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA WS.
PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z
art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21
Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu,
ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl .
2. Inspektor ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału
Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem mailowym: 21wog@ron.mil.pl .
3. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO w
celu związanym z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego na Zakup i dostawa art. gospodarczych do magazynu
Zamawiającego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z procedurą o
udzielenie zamówienia publicznego, jak w punkcie wyżej,
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez
obowiązujący okres przechowywania dokumentacji związanej z procedurą o
udzielenie zamówienia publicznego.
6. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak
możliwości udziału w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzonego przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, jak
w pkt 3.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje
nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e, RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art., 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2022-06-29 09:10 | Aleksandra SZMYT-SINICA | Szanowni Państwo, informuję, że dokonano wyboru oferty w postępowaniu: Zakup materiałów do drukarki 3D (ID 627269). Kryterium wyboru - cena. Wybrana firma: X3D Sp. Z.o.o. kwota wybranej oferty: 381,00 PLN. Pozostałe firmy biorące udział w postępowaniu: 1) CADEVENT- kwota oferty: 382,00 PLN. 2)INV MEDIA - kwota oferty: 485,00 PLN. 3) LEJU GROU - kwota oferty: 490,00 PLN. |
Komunikaty