Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-34-2022 Wykonanie konserwacji urządzeń, systemów automatyki klimatyzacji z systemem BMS w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, przy ul. Pankiewicza 4.

Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2022 14:15:00
Składania : 24-06-2022 09:00:00
Otwarcia : 24-06-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg:
„ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

 

PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej konserwacji urządzeń automatyki klimatyzacji  systemu Building Management System (BMS), zainstalowanych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, przy ul. Pankiewicza 4.

 

WARUNKI UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy Oferent, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże stosowne dokumenty.

1.      Posiada niezbędny potencjał techniczny i osobowy do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże:

1)     że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub wykonują usługi z zakresu przeglądów i/lub napraw serwisowych automatyki klimatyzacji i BMS o wartości sumarycznej zawartych umów, w tym okresie, nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto,

2)     że personel, który będzie wykonywał prace przy urządzeniach i instalacjach systemu automatyki klimatyzacji posiada doświadczenie w zakresie konserwacji systemów opartych na sterownikach ELP prod.  ELPIAST Sp. z o.o. i enteliWEB prod. Delta Controls oraz posiadają uprawnienia elektryczne "SEP E" do 1 Kw.

2.      Na potwierdzenie warunku należy złożyć:

ü  potwierdzone za zgodność oryginałem kopie referencji, faktur, umów itp. potwierdzające wykonanie usług,

ü  odpowiednie dokumenty, potwierdzenie odbycie szkolenia lub potwierdzenie wykonania konserwacji systemów opartych na sterownikach ELP prod.  ELPIAST Sp. z o.o. i enteliWEB prod. Delta Controls,

ü  potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię stosownego świadectwa kwalifikacji do wykonania  instalacji elektrycznych "SEP E"  do 1kV.

 

WIZJA LOKALNA

Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Przeprowadzenie wizji lokalnej możliwe jest w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach od  09:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą do kontaktu: Dariusz Florek tel. 22 553 70 24, adres e-mail: dariusz.florek@warszawa.wsa.gov.pl 

 

Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. 

Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 20 czerwca 2022 r., do godz. 24:00.

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

ZAŁĄCZNIKI

załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,

załącznik nr 2 - Wzór umowy,

załącznik nr 3 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.

 

W przypadku pytań: 

o   merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",

o   związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 OPZ_Pankiewicza.pdf pdf 328.48 2022-06-14 14:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 wzór umowy WSA-ZP-PP-34-2022.pdf pdf 465.59 2022-06-14 14:15:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2022 wer. 3.pdf pdf 494.14 2022-06-14 14:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 OPZ_Pankiewicza_aktualizacja_20.06.2022.pdf pdf 328.94 2022-06-20 11:37:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-06-20 11:37 Magdalena Jańczuk Do postepowanie zostaje dodany zmieniony Opis przedmiotu zamówienia, pod nazwą:
- Załącznik nr 1 OPZ_Pankiewicza_aktualizacja_20.06.2022

Zmianie ulega zapis w pkt. 3 ust. 2. Pozostałe zapisy pozostają bez zmian.

Termin składania ofert pozostaje bez zmian.

Pozdrawiam,
Magdalena Jańczuk

Załącznik nr 1 OPZ_P [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd i konserwacja urządzeń, systemów automatyki klimatyzacji z systemem BMS w budynku WSA ul. Pankiewicza 4 Usługa zgodna z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1, wzorem umowy - załącznik nr 2 oraz zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego - załącznik nr 3. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Oświadczam, że spełniam warunki udziału postępowania i zobowiązuje się dostarczyć wymagane w postepowaniu dokumenty (na wezwanie Zamawiającego) - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 298