Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.1.15.2022 Dostawa i montaż urządzeń technologii kuchni żywienia zbiorowego z uruchomieniem w obiekcie przy ul. Ludmiły Klaus 1 w Kościanie w ramach realizacji zadania "Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem".

Helena Wojciechowska
Urząd Miejski Kościana
Termin:
Zamieszczenia : 10-06-2022 12:21:00
Składania : 15-06-2022 10:00:00
Otwarcia : 15-06-2022 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Kościan,  dnia 10 czerwca 2022r.

BZP.271.2.15.2022   


ZAPYTANIE  OFERTOWE

Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę na dostawę i montaż urządzeń technologii kuchni żywienia zbiorowego z uruchomieniem w obiekcie przy ul. Ludmiły Klaus 1 w Kościanie w ramach realizacji zadania "Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem".

Zamawiający:     Burmistrz Miasta Kościana

Al. Kościuszki 22

64-000 Kościan 

1.      Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 29.07.2022 r.

2.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1  do zapytania ofertowego.

3.      Przed złożeniem oferty zaleca się dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówieni

4.      Warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w projekcie umowy załącznik do zapytania ofertowego nr 2

5.      Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonanie przedmiotu umowy.

6.      Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.

7.      Sposób obliczenia: cena powinna być wyliczona na podstawie załączonego formularza cenowego. Cena oferty obejmuje wszystkie koszty wykonania zamówienia. Ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym – załącznik do nr 3 do zapytania ofertowego określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.

Cenę  należy skalkulować na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i formularza cenowego.

8.      Do oferty należy dołączyć  wypełniony  formularz cenowy oraz oświadczenie

(załącznik nr 4 do zapytania ofertowego) o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

9.      Niespełnienie wymagań zawartych w ust. 8  przez Wykonawcę powoduje odrzucenie oferty.

10.  Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że

§     akceptuje warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym,

§     uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez 15 dni, od dnia złożenia oferty,

§     gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą,

§     uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.

§     wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub  14 RODO1)  wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym.

11.  Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

12.   Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania.

13.  Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:

1)        administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kościana z siedzibą w Urzędzie Miejskim Kościana, ul. Al. Kościuszki 22, Kościan;

2)        inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Kościana jest Pan Szymon Ślusarek, e-mail: szymon.slusarek@koscian.eu;* tel. 65 512 28 22

Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego  na dostawę i montaż urządzeń technologii kuchni żywienia zbiorowego z uruchomieniem w obiekcie przy ul. Ludmiły Klaus 1 w Kościanie w ramach realizacji zadania "Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem".

odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pana/Pani danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;

3)       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat;

4)        obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy; 

5)       w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

- posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

 nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Załączniki:

1)       Opis przedmiotu zamówienia.

2)       projekt umowy (oświadczenie o prowadzeniu rachunku).

3)       formularz cenowy.

4)        Oświadczenie o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

UWAGA:

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ustawy  z dnia 13 kwietnia 2022 r. Dz.U. 2022 r poz. 835 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia - technologia kuchni.pdf pdf 557.31 2022-06-10 12:21:00 Postępowanie
Oświadczenie.docx docx 14.4 2022-06-10 12:21:00 Postępowanie
projekt_umowy_na_dostawe.docx docx 25.56 2022-06-10 12:21:00 Postępowanie
formularz cenowy.xls xls 3140.5 2022-06-10 12:21:00 Postępowanie
protokół.xlsx xlsx 35.33 2022-06-20 12:25:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-06-20 12:25 Helena Wojciechowska Protokół z zapytania ofertowego

protokół.xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż mebli Zamawiający wymaga złożenia formularza cenowego oraz oświadczenia nr 4 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 332