Postępowanie:OUM.271.6.2022 Dostawa papieru kserograficznego oraz materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Ostrołęki
Marta Baczewska Miasto Ostrołęka
Oddział: Wydział Obsługi Urzędu i Mieszkańców
Termin:
Zamieszczenia :
13-06-2022 15:06:00
Składania :
24-06-2022 12:00:00
Otwarcia :
24-06-2022 12:05:00
Tryb:
Zapytanie ofertowe
Rodzaj:
Dostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf
pdf
623.4
2022-06-13 15:06:00
Postępowanie
Projekt umowy.pdf
pdf
1377.6
2022-06-13 15:06:00
Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf
pdf
1759.32
2022-06-13 15:06:00
Postępowanie
Komunikaty
2022-06-28 10:07
Marta Baczewska
Szanowni
Państwo,
Zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
na
dostawę
papieru
kserograficznego
oraz
materiałów
biurowych
dla
Urzędu
Miasta
Ostrołęki
została
wybrana
oferta
złożona
przez
firmę
Best
Office
Jakubiak
Spółka
Jawna,
07-410
Ostrołęka,
ul.
M.
Kopernika
6
na
kwotę
104
300,50
zł
netto.
Uzasadnienie
wyboru:
Przy
wyborze
oferty
kryterium
oceny
stanowiła
cena
100%.
Oferent
spełnił
wymagane
kryteria.
2022-06-15 13:49
Marta Baczewska
Szanowni
Państwo,
W
związku
z
pytaniem
skierowanym
do
Miasta
Ostrołęki
w
wyniku
ogłoszenia
zapytania
ofertowego
na
dostawę
papieru
kserograficznego
oraz
materiałów
biurowych
dla
Urzędu
Miasta
Ostrołęki,
poniżej
przedstawiam
odpowiedź.
Pytanie:
-
czy
jest
możliwość
zastąpienia
produktami
równoważnymi
w
pozycjach:
1,
2,
3,
6,
7,
8,
9,
10,
32
36
50
61
67
77
78
Odpowiedź:
W
pozycjach
opisanych
konkretną
nazwą
produktu,
tj.
1,
2,
3,
32,
36,
50,
61,
67,
77
i
78,
Zamawiający
prosi
o
dostosowanie
oferty
do
określonych
wymogów
i
nie
dopuszcza
zastąpienia
ich
produktami
równoważnymi.
W
pozycjach
6,
7,
8,
9,
10
Zamawiający
nie
precyzuje
konkretnego
producenta,
papier
powinien
być
dostosowany
do
rodzaju
plotera.
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty