Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-06-2022 15:01:00 |
Składania : | 16-06-2022 14:48:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
WYMAGANIA, SPECYFIKACJA I WARUNKI ZAMÓWIENIA
Doprowadzenie internetu (światłowód) umowa na 12 m-cy
Wymagania
: 20 mega lub więcej, adres IP stały, umowa 12 m-cy,
lokalizacja Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Wspólna 5
-
stały dostęp do sieci Internet
- nielimitowana ilość przesyłania wiadomości
- nielimitowana ilość podłączanych stacji roboczych ( przy wykorzystaniu własnych urządzeń aktywnych )
- dopuszcza się wyłącznie stały adres IP – WAŻNE!
- lokalizacja: ul. Wspólna 5, 45-837 Opole
Warunki zamówienia :
1. Warunki płatności: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole. W cenie oferty należy uwzględnić koszt dostawy pod w/w adres.
2. Termin realizacji zamówienia: do 10 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zamówienia (faks, e-mail) .
3. Gwarancja: 12 miesięcy od daty dostawy.
4. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z oświadczeniem, że: jest on uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia, przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, właściwej jakości i może być używany bez naruszania praw własności osób trzecich w tym praw patentowych i praw autorskich, przedmiot zamówienia spełnia normy
przewidziane prawem polskim, jest związany ofertą przez okres 14 dni od dnia zakończenia przyjmowania ofert, jest wolny od wad prawnych.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty