Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 22-06-2022 12:31:00 |
Placing offers : | 01-07-2022 14:30:00 |
Offers opening : | 01-07-2022 14:35:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-07-12 12:20 | Zamówienia Publiczne |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu. Z poważaniem, Magda Boroń - DPS Ostrów Wielkopolski |
2022-07-01 18:40 | Zamówienia Publiczne |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający przedstawia informację z dzisiejszego otwarcia ofert. Dziękuję za ich przygotowanie i złożenie. Z poważaniem, Magda Boroń - DPS Ostrów Wielkopolski |
2022-07-01 14:30 | Buyer message | Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zamówienia 160 000 zł brutto. |
2022-06-24 20:39 | Zamówienia Publiczne |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający postanowił zwiększyć zapotrzebowanie w przypadku dwóch stołów (pozycja nr 1 i pozycja nr 17 Formularza asortymentowo-cenowego). W dokumencie tym Zamawiający dodał także brakujące: jednostki miar, wymiary oraz poprawił omyłki pisarskie. Ze względu na zmianę zapotrzebowania, Zamawiający postanowił przedłużyć termin składania ofert, by Zamawiający mogli właściwie wycenić oferty. Wszystkie zmiany zostały zawarte w załącznikach. Załącznikiem jest także nowy wzór Formularza asortymentowo-cenowego, który od momentu opublikowania jest obowiązującym i nadal koniecznym do złożenia z ofertą. Proszę zapoznać się ze wszystkimi zmianami i uwzględnić je przy opracowaniu oferty. Z poważaniem, Magda Boroń - DPS Ostrów Wielkopolski ogłoszenie z 24 czer [...].pdf |
Announcements