Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DPS.371.11.2022 Dostawa mebli do nowego DPS w Ostrowie Wielkopolskim - etap 2

Deadlines:
Published : 22-06-2022 12:31:00
Placing offers : 01-07-2022 14:30:00
Offers opening : 01-07-2022 14:35:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej.docx docx 26.86 2022-06-22 12:31:00 Proceeding
ogłoszenie z 22 czerwca 2022 r. o zamówieniu.pdf pdf 118.26 2022-06-22 12:31:00 Proceeding
Oświadczenie o aktualności oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełniania warunków udziału.docx docx 23.82 2022-06-22 12:31:00 Proceeding
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.docx docx 29.03 2022-06-22 12:31:00 Proceeding
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.docx docx 23.82 2022-06-22 12:31:00 Proceeding
Wzór oferty na dostawy.docx docx 27.54 2022-06-22 12:31:00 Proceeding
wzór umowy - etap 2.docx docx 42.99 2022-06-22 12:31:00 Proceeding
SWZ.docx docx 62.23 2022-06-22 12:31:00 Proceeding
Formularz asortymentowo-cenowy.ods ods 97.66 2022-06-22 12:31:00 Proceeding
drugie ogłoszenie z 24 czerwca 2022 r. o zmianie ogłoszenia o zamówieniu - zmiana terminów.pdf pdf 33.71 2022-06-24 20:39:12 Public message
ogłoszenie z 24 czerwca 2022 r. o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 53.31 2022-06-24 20:39:12 Public message
Powiadomienie z 24 czerwca 2022 r. o zmianach w SWZ.docx docx 24.7 2022-06-24 20:39:12 Public message
Formularz asortymentowo-cenowy po zmianach z 24 czerwca 2022 r..ods ods 98.04 2022-06-24 20:39:12 Public message
Informacja z otwarcia ofert - 1 lipca 2022 r..docx docx 22.52 2022-07-01 18:40:01 Public message
Powiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Wykonawcy.docx docx 24.79 2022-07-12 12:20:45 Public message

Announcements

2022-07-12 12:20 Zamówienia Publiczne Szanowni Państwo,
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu.

Z poważaniem,
Magda Boroń - DPS Ostrów Wielkopolski

Powiadomienie o wybo [...].docx

2022-07-01 18:40 Zamówienia Publiczne Szanowni Państwo,
Zamawiający przedstawia informację z dzisiejszego otwarcia ofert.
Dziękuję za ich przygotowanie i złożenie.

Z poważaniem,
Magda Boroń - DPS Ostrów Wielkopolski

Informacja z otwarci [...].docx

2022-07-01 14:30 Buyer message Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zamówienia 160 000 zł brutto.
2022-06-24 20:39 Zamówienia Publiczne Szanowni Państwo,

Zamawiający postanowił zwiększyć zapotrzebowanie w przypadku dwóch stołów (pozycja nr 1 i pozycja nr 17 Formularza asortymentowo-cenowego). W dokumencie tym Zamawiający dodał także brakujące: jednostki miar, wymiary oraz poprawił omyłki pisarskie.

Ze względu na zmianę zapotrzebowania, Zamawiający postanowił przedłużyć termin składania ofert, by Zamawiający mogli właściwie wycenić oferty.

Wszystkie zmiany zostały zawarte w załącznikach. Załącznikiem jest także nowy wzór Formularza asortymentowo-cenowego, który od momentu opublikowania jest obowiązującym i nadal koniecznym do złożenia z ofertą.

Proszę zapoznać się ze wszystkimi zmianami i uwzględnić je przy opracowaniu oferty.

Z poważaniem,
Magda Boroń - DPS Ostrów Wielkopolski

drugie ogłoszenie z [...].pdf

ogłoszenie z 24 czer [...].pdf

Powiadomienie z 24 c [...].docx

Formularz asortyment [...].ods

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 501