- Strona główna
- Postępowanie ID 624946
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DRI.271.7.2022 Zakup skanerów dokumentowych dla UM Piotrkowa Trybunalskiego
Wystawiający
-
UżytkownikJacek Lara
-
Organizacja
-
OddziałDRI
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-06-09 11:51:00
-
Składania2022-06-15 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
ZAPYTANIE OFERTOWE w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzonym przez Miasto Piotrków Trybunalski na: Zakup skanerów dokumentowych.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Kodak Alaris S2060W (WIFI, LAN, USB 3.2) + moduł skanowania płaskiego A4/Legal z 36 miesięczną gwarancją producenta lub równoważne
Moduł skanowania płaskiego A4/Legal do skanera Kodak I1150
2. Istotne warunki realizacji zamówienia: 1) termin wykonania: oczekiwane do 7 dni od dnia podpisania umowy 2) terminy i warunki płatności: w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
3. Nie przewiduje się możliwości dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, wzór projektu umowy w załączniku.
4. Nie przewiduje się przeprowadzania zamówienia uzupełniającego.
5. Kryteria oceny ofert i ich waga: Cena - 70%; Oświadczenie producenta o nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta - 15 % (dołączone oświadczenie 1,5 punków, brak oświadczenia 0 punktów); Oświadczenie potwierdzające pochodzenie oferowanego sprzętu - 15 % (dołączone oświadczenie 1,5 punków, brak oświadczenia 0 punktów). Sposób obliczenia najkorzystniejszej oferty: Najkorzystniejszą jest oferta o najwyższej liczbie punktów przy spełnieniu istotnych warunków realizacji zamówienia (maksymalna liczba punktów wynosi 10).
Kryterium cena będzie liczona w następujący sposób:
Gdzie:
Cmin – cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn – cena zaproponowana przez wykonawcę n
6. Wymagania dotyczące oferty: 1) termin składania ofert: do dnia 15.06.2022 r. do godziny 10:00. 2) ofertę należy złożyć elektronicznie poprzez w platformę zakupową.
7. Dodatkowe informacje: 1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian. 2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4) Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone. 5) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert. 7) Zamawiający udostępnia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu: - na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę, - wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe. 8) Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób, w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej). 9) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
8. Osoba do kontaktu: Jacek Lara, Referat Informatyki 44 7327723, j.lara@piotrkow.pl 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego 10
W załączeniu wzór umowy.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?