Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-06-2022 11:28:00 |
Składania : | 20-06-2022 12:30:00 |
Otwarcia : | 20-06-2022 12:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów o kodzie 19 08 01 (skratki) w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2022 poz. 699) wytworzonych na oczyszczalni ścieków w Starachowicach oraz poddania ich procesowi unieszkodliwienia lub przetworzenia
Ilość skratek - 50,00 Mg/rok (+/-20%)
Termin realizacji - 12 miesięcy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności.
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie uprawnień na transport oraz unieszkodliwianie lub przetwarzanie odpadów stanowiących przedmiot zamówienia w celu przeniesienia odpowiedzialności za postępowanie z odpadem z "Wytwórcy odpadu" na "Wykonawcę", zgodnie z art. 27 ust. 3 Ustawy o odpadach.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć skany:
· dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do transportu osadów o kodzie 19 08 01
· aktualnej decyzji podmiotowej na zagospodarowanie lub unieszkodliwienie skratek (kod 19 08 01).
Wykonawca musi posiadać wpis
do bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami BDO -
zgodnie z ustawą o odpadach.
Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku do oferty zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wpisu
Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku do oferty zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego wpisu.
2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie.
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch wykonanych usług polegających na zagospodarowaniu w ciągu jednego roku na rzecz jednego kontrahenta min. 30,00 Mg skratek wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług polegających na zagospodarowaniu skratek wraz z podaniem przedmiotu, wartości, daty i podmiotów, na rzecz których zostały one wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie łącznie ich doświadczenie).
3) Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna dysponowanie min.
· jednym samochodem przystosowanym do transportu kontenera hakowego
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-06-30 13:55 | Krzysztof Jurkowski | Zamieszczamy informacje z otwarcia ofert i wybór najkorzystniejszej oferty. |
2022-06-15 09:49 | Krzysztof Jurkowski | Zamieszczamy w załączeniu odpowiedź na pytanie do postęp[owania |
Komunikaty