O G Ł O S Z E N I E
O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.2.159.2016 z dnia 13.10.2016 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro do kwoty 30.000 euro, wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówień publicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2015.2164 j.t. z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul.Grudziądzka 9-15, bud.B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw na os. Tereny Nadwiślańskie na dz. o nr ew. 7/6 obr. 433 przy ul. Tuchołkowej w Bydgoszczy.
2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) robót przygotowawczych i towarzyszących (ziemnych – niwelacja terenu ze zdjęciem warstwy ziemi i transportem urobku),
2) dostawy i montażu urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury według załączonego zestawienia, tablicy informacyjnej (treść regulaminu wymaga uzgodnienia ze wskazanym Użytkownikiem, łącznie z informacją, że inwestycja została zrealizowana w ramach programu Bydgoski Budżet Obywatelski); ławki i kosza na śmieci,
3) ogrodzenia panelowego o wys. min. 1,0 m z furtką (z blokadą, klamką i zamkiem patentowym oraz ryglem blokującym),
4) nawierzchni bezpiecznej z płyt z ulepszonego granulatu gumowego SBR pokrytych warstwą EPDM, w obrzeżach pod zestaw zabawowy,
5) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2.2. Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1.,
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze rozpoczęcia robót,
4) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 tj. z poźn. zm.), zasadami wiedzy technicznej.
2.3. Wymagania przedmiotowe (dot. urządzeń placu zabaw i nawierzchni bezpiecznej):
1) oferowane urządzenia powinny być zgodne z opisem zawartym w dokumentacji projektowej;
2) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję urządzeń, ich montażu; serwis gwarancyjny, w tym reakcja na zgłoszenie wady/usterki w ciągu 24 godzin od ich zgłoszenia,
3) posiadać stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem 6 normy EN 1176-1:2009), szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania (eksploatacji), informacji dotyczących instalacji - jej bezpieczeństwa,
2.4. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia – 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia,
4) legitymowanie się stosownymi dokumentami (zgodnie z dokumentacją projektową) potwierdzającymi zgodność oferowanych: urządzeń placu zabaw i nawierzchni bezpiecznej z normą PN-EN 1176 oraz 1177 (certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki, karty techniczne dla urządzeń, atesty higieniczne PZH itp.),
5) certyfikaty, które stracą ważność przed upływem okresu odpowiedzialności wykonawcy za wady urządzeń i robót budowlanych – wykonawca ma obowiązek uaktualnić i dostarczyć Użytkownikowi.
2.5. Załączniki do ogłoszenia:
1) wzór umowy,
2) dokumentacja projektowa,
3) Podział ceny na składniki.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Kryterium oceny ofert: 100 % cena.
4. Termin wykonania zamówienia: 15 grudnia 2016r..
5. Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
Arkadiusz Lewandowski, Inspektor WIM – tel. 52 58 58 653,
Lubomiła Pietkun, Inspektor WIM – tel. 52 58 59 437.
6. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 18.10.2016 r. godz. 11.00 .
6.1. Do oferty należy załączyć:
1) kartę techniczną każdego oferowanego urządzenia i nawierzchni (całego zestawu) wraz ze zdjęciem w kolorze i ze szczegółowym opisem,
2) certyfikaty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 1176 oraz 1177 wydane przez akredytowane jednostki,
3) atesty higieniczne wydane przez Państwowy Zakład Higieny,
4) stosowne informacje udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, dotyczące instalacji - jej bezpieczeństwa, szczegółowych instrukcji montażu, kontroli i konserwacji (zgodnie z punktem 6 normy EN 1176-1:2009),
5) szczegółowe instrukcje użytkowania (sposobu eksploatacji), warunków użytkowania,
6) wypełniony formularz pn. „Podział ceny na składniki”.
6.2. Oferty złożone bez załączników, o których mowa w pkt. 6.1. nie będą rozpatrywane.
Z-CA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
Bydgoszcz, 13.10.2016r.
Announcements