Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/1/06/22 Budowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Nowym Dworze Mazowieckim

Termin:
Zamieszczenia : 01-06-2022 10:03:00
Składania : 30-06-2022 12:00:00
Otwarcia : 30-06-2022 12:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 227757338

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

OGŁOSZENIE   

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. niniejszym pismem zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego dla realizacji zadania pn.:Budowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Nowym Dworze Mazowieckim". Zamawiający zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. poz. 2019 oraz 2020 r. poz. 288, 1492, 1517, 2275 i 2320) nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia do stosowania ww. ustawy. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 5. 382.000,00 € i zalicza się do tzw. zamówień sektorowych. Wobec powyższego Zamawiający będzie stosował Regulaminu Udzielania Zamówień Sektorowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Nowym Dworze Mazowieckim, który jest dostępny na stronie internetowej www.zwikndm.pl   (w zakładce „przetargi”).  

Wymagania Zamawiającego:  

• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.   

• Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz we wzorze umowy.   

• Kryterium oceny ofert: Cena 90%, okres rękojmi i gwarancji 10%

• Wymagane jest udzielenie min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 

• Termin realizacji Zamówienia: 24 miesiące od podpisania umowy 

• Wymagane jest zabezpieczenie przez Wykonawcę swojej oferty wadium w wysokości 400 000,00 zł (czterysta tysięcy złotych) w terminie do dnia 30.06.2022 r. do godziny 12:00.  

• Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert.  

 • Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową www.platformazakupowa.pl dostępną między innymi na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce Przetargi – Platforma Zakupowa, 

 • Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do załączenia podpisanych skanu załączników oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów  

• Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać ofertę wraz z załącznikami, którą uprzednio zeskanował i przesłał elektronicznie  w formie papierowej na adres:  Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Rtm. W. Pileckiego 100, 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki. Wszelkich informacji udziela Wydział Inwestycji  – Katarzyna Krakowska 

 • W przypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego udziału, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę.  

 

RODO:
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający, informuje, że:Administratorem Państwa danych osobowych jest: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Rtm. W. Pileckiego 100, 05-101 Nowy Dwór Mazowiecki, tel. 22 775 73 38 fax. 22 775 73 28 e-mail: Biuro@zwik.nowydwormaz.pl  Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@zwikndm.pl.  Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami. Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania. Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej: Regulaminu Udzielania Zamówień Sektorowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Nowym Dworze Mazowieckim, który jest dostępny na stronie internetowej www.zwikndm.pl  (w zakładce „przetargi” ). Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych. Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.  

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Rozdz.I_ID_SIWZ.pdf pdf 430.08 2022-06-01 10:03:00 Postępowanie
Rozdz.II_SIWZ.doc doc 76.5 2022-06-01 10:03:00 Postępowanie
Rozdz.III_SOPZ_SIWZ.pdf pdf 218.51 2022-06-01 10:03:00 Postępowanie
Rozdz.IV_OF_SIWZ.doc doc 67 2022-06-01 10:03:00 Postępowanie
Rozdz.V_IPU_SIWZ.pdf pdf 778.31 2022-06-01 10:03:00 Postępowanie
Zał. 1 do Rozdz.V - Procedura zgł. wad i usterek.pdf pdf 154.09 2022-06-01 10:03:00 Postępowanie
Zał. do SOPZ sieć wodociągowa.zip zip 24894.74 2022-06-01 10:03:00 Postępowanie
Zał. do SOPZ SUW.zip zip 182895.58 2022-06-01 10:03:00 Postępowanie
Zał. do SOPZ trafo.zip zip 4178.77 2022-06-01 10:03:00 Postępowanie
Zał. nr 2.1 - Wykaz cen.xlsx xlsx 15.45 2022-06-01 10:03:00 Postępowanie
0223_NowyDworMaz_PT_AR_A6_1.pdf pdf 295.14 2022-06-21 09:49:44 Publiczna wiadomość
0223_NowyDworMaz_PT_AR_A7_1.pdf pdf 256.71 2022-06-21 09:49:44 Publiczna wiadomość
przedmiary wersja edytowalna.zip zip 58.14 2022-06-23 08:51:13 Publiczna wiadomość
06 E_05 Schemat zasilania obiektu PT.PDF PDF 401.14 2022-06-27 09:10:16 Publiczna wiadomość
06 E_05 Schemat zasilania obiektu PW.PDF PDF 328.09 2022-06-27 09:10:16 Publiczna wiadomość
Schemat RG - aktualziacja.pdf pdf 315.43 2022-06-27 09:10:16 Publiczna wiadomość
Informacja o otwarciu ofert.pdf pdf 109.11 2022-06-30 13:32:48 Publiczna wiadomość
zawiadomienie.pdf pdf 587.53 2022-07-01 14:55:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-01 14:55 Katarzyna Krakowska Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

zawiadomienie.pdf

2022-06-30 13:32 Katarzyna Krakowska Zamawiający publikuje informację z otwarcia ofert

Informacja o otwarci [...].pdf

2022-06-29 08:21 Katarzyna Krakowska Zamawiający udziela odpowiedzi na zapytanie:
Pytanie 1:
Prosimy o informację czy w ramach zadnia należy dostarczyć analizator barwy i OWO. Pomiary te nie występują w opisie oraz na schematach branży technologicznej, są jednak wrysowane w projekcie branży elektrycznej na rysunku „04_E_03 Parter — instalacje i urządzenia.pdf" — oznaczenie na rysunku B.OWO.F. Ze względu na cenotwórczy charakter ww. elementów prosimy o pilne zajęcie stanowiska w tej sprawie.
Odpowiedź:
Zadanie nie obejmuje dostarczenia analizatora barw i OWO. Na rysunku omyłkowo pozostawiono te elementy.
2022-06-27 09:10 Katarzyna Krakowska Zamawiający udziela odpowiedzi na zapytania Wykonawców:
Pytanie 1:
W dokumentacji projektowej branży elektrycznej występują rozbieżne dane dotyczące przekroju kabli które mają zostać użyte do wykonania linii kablowej na odcinku TRAFO - > SZR oraz na odcinku AGREGAT -> SZR. Zgodnie z dziennikiem kablowym i tabelą obliczeń technicznych znajdujących się w projekcie branży elektrycznej obydwie linie kablowe powinny zostać wykonane 4 kablami YKY 1x240mm2. Natomiast zgodnie z rysunkiem E-05 linia kablowa na trasie TRAFO -> SZR ma zostać wykonana 8 kablami YKY 1x240mm2, natomiast linia kablowa AGREGAT -> SZR ma zostać wykonana 4 kablami YKY 1x300mm2. Prosimy o weryfikację poprawności doboru kabli oraz zabezpieczeń zawartych w tabeli obliczeniami technicznymi oraz informacje które informację są prawidłowe i jakimi kablami maja zostać wykonane ww. linie kablowe.
Jednocześnie nawiązując do pkt 19.11 SIWZ informujemy, że przedmiar robót branży elektrycznej w poz. nr 4 zawiera wykonanie 80m linii kablowej linii kablowej 4xYKY 1x240min2.
Odpowiedź:
Instalację należy wykonać zgodnie z obliczeniami technicznymi i dziennikiem kablowym znajdującymi się w opisie technicznym branży elektrycznej. W załączeniu przedstawiono poprawiony rysunek E-05.

Pytanie 2:
W zamieszczonym w dokumentacji projektowej dzienniku kablowym nie wymieniono linii kablowej SZR - > RG wykonanej przewodami 2x4xLGY 240mm2. Nawiązując do pkt 19.11 SIWZ, również przedmiar robót w naszej ocenie przedmiar robót nie zawiera prac związanych z ułożeniem tej linii kablowej.
Odpowiedź:
Linię kablową SZR->RG należy wykonać przewodami 4xYKY 1x240mm2. W załączeniu przedstawiono poprawioną stronę schematu RG. Koszt linii zasilające RG należy uwzględni w cenie rozdzielnicy RG

Pytanie 3:
Prosimy o potwierdzenie, że zamieszczony w projekcie branży elektrycznej dziennik kablowy zawiera wszystkie kable/przewody niezbędne do prawidłowego wykonania zadania objętego projektem.
Odpowiedź:
Dziennik kablowy przedstawia główne kable i przewody niezbędne do wykonania przedmiotowego zadania.
Przed przystąpieniem do wykonani zadania należy sprawdzić zgodność przyjętych w projekcie rozwiązań z DTR zakupionych urządzeń.
W razie konieczności należy jednak dostosować listę kabli do wymagań producenta danego urządzenia.

Pytanie 4:
Nawiązując do pkt 19.11 SIWZ, informujemy, że przedmiar robót branży elektrycznej zawiera dwie pozycje (nr 15 oraz 165) na dostawę agregatu prądotwórczego, prosimy o potwierdzenie, że zgodnie z informacjami zawartymi w projekcie w zakres zamówienia wchodzi dostawa jednego agregatu prądotwórczego.
Odpowiedź:
TAK – inwestycja obejmuje dostawę jednego agregatu prądotwórczego.

Pytanie 5:
Nawiązując do pkt 19.11 SIWZ, informujemy, że przedmiar robót branży elektrycznej nie zawiera pozycji na wykonanie przepustów rurami fil60 które zgodnie z dokumentacją projektową branży elektrycznej należy wykonać.
Odpowiedź:
Rury osłonowe należy ułożyć na etapie wylewania fundamentów. Rury osłonowe zawarte zostały w pozycji nr 3 przedmiaru (Ułożenie rur osłonowych z PCW)

Pytanie 6:
Prosimy o weryfikacje informacji zawartych w STWiOR o przekrojach linii zasilających z agregatu prądotwórczego - zgodnie z zapisami agregat o prądzie znamionowym ma być połączony z SZR kablami o przekroju 70mm2.
Odpowiedź:
STWiOR branży elektrycznej, pkt. 2.3 Agregat prądotwórczy - Treść powinna brzmieć następująco: „… Do układu SZR należy doprowadzić WLZ (4x YKY 1x240mm2), linie zasilające agregat-SZR oraz SZR-RG wykonać linkami YKY 1x240mm2. …”

Pytanie 7:
Zgodnie z dokumentacją projektową branży instalacyjnej PROJEKT TECHNICZNY - SIECI WÓD-KAN podczas prac przy rurociągu wody surowej ze studni głębinowych nr 1 i nr 2 należy rozebrać nawierzchnię z mas mineralno-bitumicznych wraz z odwiezieniem destruktu. Zgodnie z przedmiarem „SUW NDM PR_2022_03_sieci_wod_kan" w pozycjach 114 oraz 115 zawarto jedynie wykonanie podbudowy o łącznej grubości 25cm. Nawiązując do pkt 19.11 SIWZ informujemy, że w przedmiarach robót nie ujęto prac związanych z odtworzeniem nawierzchni asfaltowej.
Odpowiedź:
W ofercie należy wycenić pozycje zgodnie z przedmiarem, tj. podbudowę bez odtworzenia nawierzchni bitumicznych. Nawierzchnia asfaltowa będzie otworzona po wybudowaniu sieci kanalizacyjnej w ramach odrębnego zadania.

Pytanie 8
Czy Zamawiający ma możliwość udostępnienia przyłącza energetycznego o większej mocy niż 15kV? Na potrzeby realizacji takiej inwestycji potrzebne jest ok 100kV.
W przypadku braku takiej możliwości konieczne będzie użycie agregatu prądotwórczego.
Orientacyjny koszt wynajmu takiego sprzętu oraz koszt paliwa w całym okresie realizacji inwestycji może wynieść około 1 000 000,00zł. netto
Odpowiedź:
Zamawiający nie ma możliwości udostępnienie przyłącza energetycznego o mocy większej niż 15kV.

06 E_05 Schemat zasi [...].PDF

06 E_05 Schemat zasi [...].PDF

Schemat RG - aktualz [...].pdf

2022-06-24 08:54 Katarzyna Krakowska Zamawiający odpowiada na zapytania Wykonawców
Pytanie 1:
Zwracam się z uprzejmą prośbą o modyfikację, zmianę zapisów pkt. 7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 7.2.2. wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, na następujące:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie siedem lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, nazwy zamawiającego (inwestora), daty i miejsca wykonania tych robót. Dla celów niniejszego zamówienia Wykonawca w wykazie zobowiązany jest przedstawić, że zrealizował jako Wykonawca Generalny co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości min. 6 000 000,00 zł brutto oraz wydajności Qmax = min. 150 m3/h.
Zmiana umożliwi Zamawiającemu dopuszczenie do złożenia oferty szerszemu gromu Wykonawców.

Odpowiedź:
Zamawiający pozostawia warunki odnośnie wiedzy i doświadczenia bez zmian.

Pytanie 2:
Zwracam się z uprzejmą prośbą o przesunięcie terminu składania oferty z 30.06.2022r na 22.07.2022r. Zaznaczamy, iż tak ważna inwestycja dla Zamawiającego nie powinna rozstrzygać się w warunkach, kiedy nie do końca zostały wyjaśnione wątpliwości dotyczące tego przetargu. Mamy na uwadze solidność i jakość naszej oferty, a tym samym w konsekwencji całej Inwestycji. Brak niektórych informacji niejednokrotnie może spowodować błędne oszacowanie wartości Inwestycji, co w przypadku zaniżenia wartości w dalszej konsekwencji może skutkować problemami przy jej realizacji.

Odpowiedź:
Zamawiający nie przedłuży terminu składania ofert.
2022-06-23 09:46 Katarzyna Krakowska Zamawiający odpowiada na pytanie zadane przez Wykonawcę
Pytanie 1:
Wykonawca zwraca się z prośbą o odstępstwo od wymogu dołączenia do oferty zobowiązania osoby, którą będzie dysponował na etapie realizacji zadania, w przypadku osoby prowadzącej działalność/samozatrudnionej. Powyższe nie dotyczy zobowiązania podmiotu trzeciego, który zatrudnia osobę, którą Wykonawca wskazuje w Wykazie Personelu Kluczowego
Odpowiedź:
Zamawiający zapisy odnośnie wymagań co do Personelu Kluczowego pozostawia bez zmian.

2022-06-23 09:30 Katarzyna Krakowska Zamawiający odpowiada na zapytanie Wykonawcy:
Pytanie 1:
Wykonawca zwraca się z uprzejmą prośbą o przesunięcie terminu składania ofert. Czerwcowy długi weekend oraz rozpoczęty okres urlopowy, a co za tym idzie planowane przez naszych pracowników oraz pracowników firm i towarzystw ubezpieczeniowych urlopy spowodowały znacznie wydłużenie czasu na przygotowanie i potwierdzenie wycen do ofert oraz uzyskanie dokumentów ubezpieczeniowych/wadialnych. Według nas prolongowany o ok. 7 dni roboczych termin składania ofert będzie wystarczający na przygotowanie rzetelnej oferty w niniejszym postępowaniu.
Liczymy na zrozumienie i przychylne ustosunkowanie się do naszej prośby.
Odpowiedź:
Zamawiający pozostawia termin składania ofert bez zmiany.

2022-06-23 08:51 Katarzyna Krakowska Zamawiający udziela odpowiedzi na pytanie:
Pytanie1:
Proszę o zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego przedmiarów robót w wersji edytowalnej (ath), co znacznie ułatwiłoby nam pracę podczas przygotowania wyceny na „Budowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w Nowym Dworze Mazowieckim”
Odpowiedź:
Zamawiający udostępnia przedmiary w wersji edytowalnej

przedmiary wersja ed [...].zip

2022-06-21 09:49 Katarzyna Krakowska Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania:
Pytanie 1:
Prosimy o uzupełnienie dokumentacji o szczegół dotyczący belek jezdnych w pomieszczeniu pompowni oraz o rysunki A6.1 i A7.1 (architektura budynek).
Odpowiedź:
Rysunki A6.1. i A7.1. zostały omyłkowo dołączone do Części architektonicznej Zbiornik wody czystej. W załączeniu przesyłamy ponownie

Pytanie 2:
Czy w zakresie kontraktu jest dostawa wciągarek, które mają być zamontowane w pompowni? Jeśli tak to prosimy o podanie szczegółowych parametrów tych urządzeń.
Odpowiedź:
Przewiduje się wciągarkę systemową ręczną o udźwigu min. 1 tony. Szyna jezdna jako profil dwuteowy dostosowany do typu wciągarki.

Pytanie 3:
Prosimy o uzupełnienie przedmiaru o montaż wełny mineralnej gr. 5cm na ścianach o symbolu SW2.
Odpowiedź:
Dla SW2 należy przyjąć montaż 130 m2 wełny mineralnej (max. 0,041W/(m*K))o grubości 5 cm, dla SW3 montaż 8 m2 wełny mineralnej (max. 0,041W/(m*K)) o grubości 15 cm

Pytanie 4:
Czy dla styrobeton który ma zostać ułożony jako warstwa spadkowa dachu może mieć przewodność cieplną 0,09 W/m*K ?
Odpowiedź:
Całkowity współczynnik przenikania Uc dla poszczególnych przegród musi pozostać niezmieniony. Przy zastosowaniu materiału o gorszym współczynniku przewodzenia ciepła należałoby pogrubić warstwę tego materiału. W tym przypadku styrobeton musiałby mieć w najcieńszym miejscu 6cm, co oznacza zwiększenie jego grubości o 2cm. Taka zmiana byłaby dopuszczalna.

0223_NowyDworMaz_PT_ [...].pdf

0223_NowyDworMaz_PT_ [...].pdf

2022-06-14 15:31 Katarzyna Krakowska Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania:
Pytanie 1:
Prosimy o zmianę wymagań stawianych dla Programisty PLC i Scada na następujące:
Programista PLC i SCADA – osobą posiadająca doświadczenie w programowaniu systemów sterowania PLC i we wdrażaniu systemów SCADA na Stacji Uzdatniania Wody. Osoba ta musi posiadać doświadczenie polegające na udziale w realizacji co najmniej jednym zakończonym zadaniu/kontrakcie polegającym na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody, w ramach której wykonany został system sterowania złożony z min. 3 sterowników PLC albo PLC i systemu rozproszonego (3 urządzenia: rozproszonych wejść/wyjść, falowniki, sofstarty sterowane przy pomocy magistrali komunikacyjnej ) lub obejmował budowę systemu SCADA.
Powyższe argumentujemy tym, że obowiązujący zapis ogranicza w znacznym stopniu możliwość udziału w przetargu dla potencjalnych wykonawców.
Odpowiedź:
Zamawiający zapisy odnośnie wymagań dla Programisty PLC i SCADA pozostawia bez zmian.

Pytanie 2:
W związku z brakiem domiarów na projektach instalacyjnych prosimy o udostepnienie dokumentacji w formacie dwg.
Odpowiedź:
Zamawiający nie jest w stanie udostępnić dokumentacji w formacie dwg
2022-06-07 09:24 Katarzyna Krakowska Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytanie:
Pytanie 1:
Zamawiający określił w Rozdz. 10 ust. 10.4 SIWZ jako prawidłowo złożoną ofertę w formie elektronicznej, tj. skanu dokumentów wytworzonych w formie papierowej i opatrzonych podpisem”, w Rozdz. 12 ust. 12.2. Zamawiający dopuścił jako prawidłową formę wadium, min. wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej, natomiast zgodnie z Rozdz. 9 ust. 9.2 pkt 9.2.1 Zamawiający wymaga złożenia z ofertą „dowodu wniesienia wadium w oryginale”.
Zwracamy się z prośbą o doprecyzowanie powyższych zapisów i wyjaśnienie w jakiej formie (w jaki sposób) należy złożyć wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej, czy jako skan dokumentu wytworzonego w formie papierowej, podpisanego przez wystawcę gwarancji, bez podpisu Wykonawcy, czy jako skan dokumentu w formie papierowej podpisanego przez wystawcę gwarancji oraz podpisanego „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę, czy też może on być wystawiony przez Ubezpieczyciela elektronicznie z podpisem elektronicznym Ubezpieczyciela/ wystawcy gwarancji i w takiej formie może być przesłany wraz z ofertą jako oryginał.

Odpowiedź:
Wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej, w zależności od pozyskanego dokumentu przez Wykonawcę, można złożyć jako:
1) skan oryginału dokumentu wytworzonego w formie papierowej, podpisanego przez wystawcę gwarancji, bez podpisu Wykonawcy
lub
2) może to być dokument wystawiony przez Ubezpieczyciela elektronicznie z podpisem elektronicznym Ubezpieczyciela/ wystawcy gwarancji i w takiej formie może być przesłany wraz z ofertą jako oryginał.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Budowa SUW Budowa SUW w Nowym Dworze Mazowieckim 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja 10% Proszę podać liczbowo długość gwarancji w miesiącach. (0)
3 Termin realizacji - 24 miesiące od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 DOKUMENTACJA: Oferta Wykonawcy + załączniki - W tej linii proszę o dodanie PODPISANYCH odręcznie SKANÓW dokumentów wynikających z SIWZ. Dokumenty powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji wykonawcy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 3672