Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: MTP/2022/DBB7/3 Zakup fabrycznie nowego samochodu dostawczego DMC do 3,5 t z zabudową stałą i hydroklapą

Deadlines:
Published : 15-07-2022 07:48:00
Placing offers : 10-08-2022 12:00:00
Offers opening : 10-08-2022 12:05:00
Procedure: Zapytanie o ofertę - RFQ
Type: Supply

Requirements and specifications

DOKUMENTACJA OFERTOWA

MTP/2022/DBB7/3

Zakup fabrycznie nowego samochodu dostawczego DMC do 3,5 t z zabudową stałą i hydroklapą

 Postępowanie prowadzone w formie elektronicznej na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/mtp


INFORMACJE OGÓLNE

Postępowanie jest prowadzone w trybie postępowania ofertowego.

Zamawiający nie podlega przepisom ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) z późniejszymi zmianami.

 

Niniejsza Dokumentacja Ofertowa wraz ze wszystkimi załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi uzupełnieniami stanowią komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.

 1.    ZAMAWIAJĄCY

 Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o.

ul. Głogowska 14

60-734 Poznań
NIP 777-00-00-488

Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000202703
Kapitał zakładowy – 352 666 000,00 PLN

 

2.    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony z zabudową stałą i hydroklapą dla Międzynarodowych Targów Poznańskich sp. z o.o., zgodnie ze specyfikacją opisaną poniżej w ramach punktu 3. Specyfikacja Techniczna.

 Oferowany pojazd powinien spełniać następujące wymagania:

-        dopuszczalna masa całkowita – do 3500 kg

-        przestrzeń ładunkowa 8 paletowa,

-        zawieszenie wzmocnione z dodatkowymi poduszkami powietrznymi,

-        zabudowa stała z burtofirana na jednym boku,

-        winda (hydroklapa) o udźwigu minimum 750 kg,

-        dwuosobowa kanapa pasażera,

-        słupki środkowe z możliwością demontażu,

-        podłoga wykonana z sklejki antypoślizgowej,

-        fotel kierowcy amortyzowany,

-        regulacja kolumny kierowniczej,

-        wspomaganie układu kierowniczego,

-        gniazdo zapalniczki,

-        spojler owiewka,

-        elektrycznie podgrzewane lusterka,

-        punkty mocowania w profilu obwodowym,

-        koło zapasowe,

-        odeskowanie stelaża 3 rzędowe,

-        klimatyzacja.

 

Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego (eksploatacja) w dniu dostawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

 

Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem umowy:

1)    dokumentację pojazdu potwierdzającą spełnianie wymogów pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym;

2)    książkę gwarancyjną;

3)    książkę serwisową;

4)    instrukcję obsługi w języku polskim;

5)    niezbędne świadectwa jakości lub homologacji;

6)    inne dokumenty, niezbędne do zarejestrowania i eksploatacji samochodu;

7)    katalog części zamiennych.

 

Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne, 36-miesięcznej na powłokę lakierniczą oraz co najmniej 72-miesięcznej gwarancji na perforację blach nadwozia.

 

Wykonawca na własny koszt, w tym okresie, będzie miał obowiązek przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych, obejmujących koszty robocizny i wszystkich niezbędnych do wymiany materiałów eksploatacyjnych.

 

Wykonawca przedkładając ofertę powinien wycenić wszystkie składniki niezbędne do wykonania zamówienia, w tym m.in. koszty transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

 

Wykonawca powinien w ofercie określić termin dostawy pojazdu, przy czym nie powinien on być dłuższy niż 120 dni od daty podpisania zamówienia zakupu, chyba że uzyska pisemną zgodę Zamawiającego na dostawę w innym terminie.

 

 

3.    SPOSÓB FINANSOWANIA ZAKUPU

 

Środki własne Zamawiającego

 

4.    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

4.1.  Ofertę i wszystkie załączniki do oferty należy składać w formie elektronicznej – w formie podpisanego skanu lub dokumentu opatrzonego podpisem elektronicznym.

4.2.  Wykonawca może złożyć jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.

4.3.  Oferta powinna zawierać:

1)    wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodny ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego załącznik do niniejszej Dokumentacji Ofertowej. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty bez użycia załączonego formularza, złożona oferta musi być tożsama z treścią załączonego formularza i jej treść musi zawierać wszelkie informacje wymagane w Dokumentacji Ofertowej i wynikające z zawartości formularza ofertowego,

2)    pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty.

3)    określenie kosztu przeglądów okresowych w okresie gwarancji

4)    określenie liczby obowiązkowych przeglądów w okresie obowiązywania gwarancji

4.4.  Oferta powinna być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę lub osoby upoważnione w dokumentach rejestrowych do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, udzielone przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu.

4.5.  Cena oferty musi być wyrażona w PLN i skalkulowana przy założeniu
30-dniowego terminu płatności.

4.6.  Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty

4.7.  Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.

 

 

5.    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Termin związania ofertą wynosi 60 dni licząc od dnia składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

6.    MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

 

Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej.

Ofertę należy złożyć poprzez uzupełnienie wymaganych pól cenowych, kryteriów i warunków formalnych platformy z wykorzystaniem druków, których wzory zawiera dokumentacja. Wszelkie pliki zawierające wyceny powinny być zaszyfrowane, a hasło przesłane sms na numer telefonu Przewodniczącego Komisji Ofertowej Pana Piotra Krasińskiego – nr tel. 609 297 544.

 

7.    KRYTERIA OCENY OFERT

 

Spośród ofert złożonych przez wykonawców Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej tzn. takiej, która uzyska największą liczbę punktów przyznanych wyłącznie na podstawie kryterium ceny.

 

CENA OFERTY - maksymalnie 100 pkt (znaczenie 100%)

 

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium. Punkty pozostałym ofertom zostaną przyznane według następującej zasady:

 

P = (W N / W OB ) x 100

gdzie:

 

P – punkty oferty porównywanej

WN – najniższa zaoferowana cena brutto oferty

WOB – cena brutto oferty badanej

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta.

 

8.    TRYB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ

8.1.  Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o udzielenie wyjaśnień merytorycznych w terminie nie później niż do godz. 12:00 dnia 5 sierpnia 2022 r. Oferent zadaje pytanie za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez wysłanie wiadomości do Zamawiającego z wykorzystaniem przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

8.2.  Odpowiedzi na pytania merytoryczne zostaną udzielone w formie komunikatu Zamawiającego i udostępnione wszystkim uczestnikom postępowania, bez wskazania źródła zapytania.

8.3.  W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 - tel. 22 101 02 00, cwk@platformazakupowa.pl

8.4.  Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania Oferentów.

 

9.    TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty na platformie zakupowej należy składać do dnia 10 sierpnia 2022 r. do godziny 12:00.

 

10. OTWARCIE OFERT

10.1.  Komisyjne otwarcie i odczytanie ofert nastąpi w tym samym dniu w siedzibie Zamawiającego.

10.2.  Zamawiający przy otwarciu ofert nie przewiduje obecności Oferentów.

10.3.  Oferty niezaszyfrowane oraz zawierające wyceny niezabezpieczone dodatkowym hasłem, będą traktowane jako odtajnione i nie będą brane pod uwagę.

 

11. OGŁOSZENIE WYNIKÓW

Oferent, którego ofertę wybrano zostanie powiadomiony pismem akceptującym jego wybór, a informacja o wynikach postępowania ofertowego zostanie przekazana pozostałym uczestnikom.

 

12. UNIEWAŻNIENIE KONKURSU OFERT

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. zastrzegają sobie prawo unieważnienia konkursu ofert, bez podania przyczyny.

 

13. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO ZAKOŃCZENIU OFERTOWANIA

Oferent w terminie do 14 dni od chwili ogłoszenia wyników konkursu ofert winien dostarczyć zamówienie zakupu zgodne z warunkami określonymi w ofercie.

Jeżeli Oferent nie dostarczy ww. zamówienia zakupu w w/w terminie lub w innej formie uchylać się będzie od jej zawarcia, wybór przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, pod warunkiem, że nie upłynął okres związania ofertą.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Dokumentacja ofertowa_konkurs_2022_DBB7_samochód dostawczy_formularz ofertowy.doc doc 66.5 2022-07-15 07:48:00 Proceeding
Dokumentacja ofertowa_konkurs_2022_DBB7_samochód dostawczy_formularz ofertowy.pdf pdf 235.22 2022-07-15 07:48:00 Proceeding
Dokumentacja ofertowa_konkurs_2022_DBB7_samochód dostawczy_formularz ofertowy.pdf pdf 235.22 2022-07-15 07:48:00 Criterion

Announcements

2022-08-03 19:38 Piotr Krasiński 1. Zamawiający informuje, że zamiast fotela amortyzowanego dopuszcza możliwość fotela kierowcy komfortowego z podłokietnikiem, w którym za pomocą dźwigni i pokręteł można ustawić ręcznie położenie, nachylenie i wysokość siedziska.

2. Szacowny przebieg roczny pojazdu – około 25000km

Pozdrawiam,
Piotr Krasiński
Przewodniczący Komisji Ofertowej

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Pozycja - 1 delivery Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.
ul. Głogowska 14
60-734, Poznań
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2592 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Dokumentacja ofertow [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)

The number of page views: 616