Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-05-2022 13:06:00 |
Składania : | 03-06-2022 11:00:00 |
Otwarcia : | 03-06-2022 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie raportu oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia (dalej jako raport) - instalacja do przetwarzania odpadów innych niż niebezpieczne o zdolności przetwarzania do 10 Mg/dobę zlokalizowanej w Oczyszczalni Ścieków Starachowice, w zakresie zgodnym z aktualnymi przepisami prawa oraz:
- złożenie raportu dla przedmiotowego przedsięwzięcia do odpowiedniej jednostki samorządu terytorialnego (UM Starachowice), zgodnie z posiadanym pełnomocnictwem,
- objęcie gwarancją powykonawczą dokumentacji do czasu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia (decyzji ooś) w oparciu o raport. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do merytorycznego odpowiadania na korespondencję od jednostki samorządu terytorialnego/organów opiniujących dotyczącej wniosku.
W przypadku konieczności wykonania pomiarów uciążliwości odorowej, pomiarów
hałasu na terenie i w sąsiedztwie przedsięwzięcia oraz
innych niewymienionych (a których wykonanie może umożliwić na dalszym etapie
postępowania administracyjnego uzyskanie decyzji ooś) wykonawca zobowiązany będzie to wykonania tych zleceń na oddzielne zamówienie.
Termin realizacji - 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy (dotyczy opracowania raportu i złożenia go do j.s.t.)
Wynagrodzenie płatne będzie przez w terminie 14 dni na podstawie faktury VAT w następujący sposób:
a) 70% po złożeniu wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia wraz raportem oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia oraz Kartą Informacyjną Przedsięwzięcia.
b) 30% wynagrodzenia po uzyskaniu ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-06-02 11:38 | Krzysztof Jurkowski | Zamieszczamy skan postanowienia RDOŚ w sprawie konieczności przeprowadzenia oddziaływania na środowisko |
Komunikaty