Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.22.2022.KP Remont sali spotkań wraz z zapleczem kuchennym w budynku użytkowym przy ul. Cieszyńskiej 101 w Jastrzębiu-Zdroju

Agnieszka Wojtal-Popko
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 31-05-2022 11:24:00
Składania : 07-06-2022 09:00:00
Otwarcia : 07-06-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Remont sali spotkań wraz z zapleczem kuchennym w budynku użytkowym przy ul. Cieszyńskiej 101
w Jastrzębiu-Zdroju”.


2. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na wykonywaniu remontu sali spotkań wraz z zapleczem kuchennym
w budynku Domu Sołeckiego przy ul. Cieszyńskiej 101 w Jastrzębiu-Zdroju.
Zakres robót:

- wymiana płytek podłogowych na płytki gresowe o wymiarze min. 50x50 cm,

- skucie płytek ściennych i wykonanie gładzi -część sali,

- malowanie ścian i sufitu,

- remont posadzki zaplecza – wymiana płytek podłogowych,

- malowanie płytek ściennych zaplecza,

- wymiana drzwi wewnętrznych pomiędzy salą a zapleczem,

- wymiana gniazd wtykowych i włączników światła,

- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki,

wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi.

2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa STWiOR (Załącznik nr 4 do Zaproszenia), przedmiar robót (Załącznik nr 5 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia). Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres robót.

2.3. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w Zaproszeniu, STWiOR oraz pozostałych załącznikach do Zaproszenia, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.

2.4. Wycena robót powinna opierać się na własnych pomiarach i przeprowadzonej wizji w budynku przy uwzględnieniu wszystkich czynności i materiałów niezbędnych do realizacji zadania. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania oględzin obiektu po wcześniejszym umówieniu się z Inspektorem Nadzoru, w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym
.


3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 12.08.2022 r.


4. Wymagania wobec Wykonawcy:

4.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:

a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń instalacji i sieci gazowych, tj. uprawnienie typu „E” w zakresie kontrolno-pomiarowym;

b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych, tj. uprawnienie typu „E” w zakresie kontrolno-pomiarowym;

4.1.1. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno z wyżej wymienionych uprawnień.

4.2. Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda, związane z robotami remontowymi dotyczącymi kładzenia płytek podłogowych.

Dowodami są referencje bądź inne dokumenty określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował roboty na rzecz MZN, wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających ich wykonanie. Należy w tym przypadku podać numer umowy jaka została zawarta między Wykonawcą
a
MZN.


5. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty:

5.1. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum
36 miesięcy.

5.2. Wykonawca zobowiązany jest do wpisania do Formularza Ofertowego proponowanego przez siebie okresu gwarancji
i rękojmi w miesiącach.

5.3. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.

5.4. Gwarancja określa okres, w którym Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość zrealizowanego przedmiotu zamówienia. Rękojmia określa okres, w którym Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem Zamawiającego za wady przedmiotu umowy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Przedmiar robót.pdf pdf 875.98 2022-05-31 11:24:00 Postępowanie
STWiOR -Cieszynska 101 - remont sali.pdf pdf 1923.67 2022-05-31 11:24:00 Postępowanie
1. Zaproszenie do zlożenia oferty.pdf pdf 201.71 2022-05-31 11:24:00 Postępowanie
5. Ogłoszenie wyników.pdf pdf 99.71 2022-06-08 10:57:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-06-08 10:57 Agnieszka Wojtal-Popko Ogłoszenie wyników postępowania w załączeniu

5. Ogłoszenie wynikó [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena ofertowa brutto (ryczałtowa) za wykonanie przedmiotu zamówienia - 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3195 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do Zaproszenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Kopia uprawnień - Kopia uprawnień osoby posiadającej uprawnienia do prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych w zakresie kontrolno-pomiarowym, tj. uprawnienie typu „E”. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Kopia uprawnień - Kopia uprawnień osoby posiadającej uprawnienia do prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń instalacji i sieci gazowych w zakresie kontrolno-pomiarowym, tj. uprawnienie typu „E”. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wykaz robót budowlanych - Wykaz robót budowlanych (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zaproszenia) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót, np. referencje. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Kosztorys - Kosztorys uproszczony wraz z zestawieniem materiałów i ich cenami jednostkowymi. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 245