Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-31-2022 Wybór ajenta na prowadzenie bufetu w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ulicy Jasnej 2/4 w Warszawie

Termin:
Zamieszczenia : 26-05-2022 09:38:00
Składania : 10-06-2022 12:00:00
Otwarcia : 10-06-2022 12:10:00
Tryb: Część w postępowaniu - formularz aktywny
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo, 



Niniejszym zapraszamy do złożenia oferty wstępnej w celu wyboru ajenta na prowadzenie bufetu w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ulicy Jasnej 2/4 w Warszawie. 


Przedmiotem postępowanie jest uzgodnienie ostatecznych warunków umowy w zakres której wchodzi wynajem 83 m2 powierzchni użytkowej lokalu będącego własnością zleceniodawcy na cele handlowo – gastronomiczne związane z prowadzeniem bufetu pracowniczego dla pracowników i interesantów, w pomieszczeniach zlokalizowanych w suterenie budynku przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie (z kontrolowanym ruchem osobowym i wyposażone w sieć wodociągową, elektryczną i kanalizacyjną).


Szczegółowe zasady:

1) prowadzenia bufetu zostały określone w treści projektowanych postanowień umowy;

2) prowadzenia postępowania zostały określone w Regulaminie postępowania. 


Przeprowadzenie wizji lokalnej jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty wstępnej, pod rygorem odrzucenia oferty. 


Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści postępowania w terminie do 06.06.2022 r. 

Zamawiający udzieli wyjaśnień nie później niż do 08.06.2022 r. tj. dwa dni przed terminem składania ofert wstępnych, publikując odpowiedzi na stronie postępowania w sekcji „Komunikaty”. 


Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl: 
·       tel. 22 101 02 02
·       e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
 
Ofertę wstępną należy złożyć na formularzu ofertowym pod rygorem nieważności w nast. sposób:

1) w formie elektronicznej (w postaci plików PDF) opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem  elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentacji oferenta;
2) w przypadku, gdy oferent nie dysponuje możliwością złożenia oferty w formie elektronicznej, o której mowa powyżej, dopuszcza się formę dokumentową – przez formę dokumentową należy rozumieć odwzorowanie cyfrowe treści dokumentów pierwotnie sporządzonych w postaci papierowej, które zostały podpisane własnoręcznym podpisem przez osobę upoważnioną do reprezentacji oferenta, następnie przekształcone do postaci elektronicznej poprzez jej zeskanowanie do formatu PDF. 


Dokumenty składające się na ofertę wstępną :

1) formularz oferty wstępnej wraz z wykazem doświadczenia oferenta w zakresie dotychczasowej prowadzonej działalności gospodarczej - stanowiący załącznik nr 1.

2) aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej (CEDIG lub KRS) potwierdzający wymagany profil działalności (PKD);

3) przykładowe menu na 20 dni z cenami potraw. 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz oferty wstępnej.docx docx 39.45 2022-05-26 09:38:00 Postępowanie
Formularz oferty wstępnej.pdf pdf 598.77 2022-05-26 09:38:00 Postępowanie
Projektowane postanowienia umowy bufet 2022.pdf pdf 818 2022-05-26 09:38:00 Postępowanie
Regulamin postępowania.pdf pdf 548.43 2022-05-26 09:38:00 Postępowanie
Wykaz sprzętu.xlsx xlsx 9.27 2022-05-27 11:31:25 Postępowanie
Protokół oceny ofert .pdf pdf 437.96 2022-07-04 09:25:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-04 09:25 Piotr Kosicki Protokół z oceny ofert i wybór oferty.

Protokół oceny ofert [...].pdf

2022-06-07 09:54 Piotr Kosicki Ostateczny termin na przeprowadzenie obowiązkowej wizji pomieszczeń bufetu upływa 08.06.2022 r. o godz. 15.00.
Po tym terminie nie będzie można dokonać wizji pomieszczeń.
Przeprowadzenie wizji, realizowane jest każdorazowo przy udziale przedstawiciela zamawiającego i jest potwierdzane stosownym protokołem który otrzymuje oferent.
Oferty złożone bez przeprowadzenia wizji pomieszczeń, zostaną odrzucone.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 462