Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-05-2022 09:38:00 |
Składania : | 10-06-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 10-06-2022 12:10:00 |
Tryb: | Część w postępowaniu - formularz aktywny |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni
Państwo,
Niniejszym zapraszamy do złożenia
oferty wstępnej w celu wyboru ajenta na prowadzenie bufetu w budynku
Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w
Warszawie przy ulicy Jasnej 2/4 w Warszawie.
Przedmiotem postępowanie jest
uzgodnienie ostatecznych warunków umowy w zakres której wchodzi wynajem 83 m2
powierzchni użytkowej lokalu będącego własnością zleceniodawcy na cele handlowo
– gastronomiczne związane z prowadzeniem bufetu pracowniczego dla pracowników i
interesantów, w pomieszczeniach zlokalizowanych w suterenie budynku przy ul.
Jasnej 2/4 w Warszawie (z kontrolowanym ruchem osobowym i wyposażone w sieć
wodociągową, elektryczną i kanalizacyjną).
Szczegółowe zasady:
1) prowadzenia bufetu zostały określone w treści projektowanych postanowień umowy;
2) prowadzenia postępowania zostały określone w Regulaminie postępowania.
Przeprowadzenie wizji lokalnej jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty wstępnej, pod rygorem odrzucenia oferty.
Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści postępowania w terminie do 06.06.2022 r.
Zamawiający udzieli wyjaśnień nie później niż do 08.06.2022 r. tj. dwa dni przed terminem składania ofert wstępnych, publikując odpowiedzi na stronie postępowania w sekcji „Komunikaty”.
Jeżeli będą
Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o
kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Ofertę wstępną należy złożyć na formularzu
ofertowym pod rygorem nieważności w nast. sposób:
1) w formie elektronicznej (w postaci plików PDF) opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do
reprezentacji oferenta;
2) w
przypadku, gdy oferent nie dysponuje możliwością złożenia oferty w formie
elektronicznej, o której mowa powyżej, dopuszcza się formę dokumentową – przez formę dokumentową należy rozumieć
odwzorowanie cyfrowe treści dokumentów pierwotnie sporządzonych w postaci
papierowej, które zostały podpisane własnoręcznym podpisem przez osobę
upoważnioną do reprezentacji oferenta, następnie przekształcone do postaci
elektronicznej poprzez jej zeskanowanie do formatu PDF.
Dokumenty składające się na ofertę wstępną :
1) formularz oferty wstępnej wraz z wykazem doświadczenia oferenta w zakresie dotychczasowej prowadzonej działalności gospodarczej - stanowiący załącznik nr 1.
2) aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej (CEDIG lub KRS) potwierdzający wymagany profil działalności (PKD);
3) przykładowe menu na 20 dni z cenami potraw.
2022-07-04 09:25 | Piotr Kosicki | Protokół z oceny ofert i wybór oferty. |
2022-06-07 09:54 | Piotr Kosicki |
Ostateczny
termin
na
przeprowadzenie
obowiązkowej
wizji
pomieszczeń
bufetu
upływa
08.06.2022
r.
o
godz.
15.00.
Po tym terminie nie będzie można dokonać wizji pomieszczeń. Przeprowadzenie wizji, realizowane jest każdorazowo przy udziale przedstawiciela zamawiającego i jest potwierdzane stosownym protokołem który otrzymuje oferent. Oferty złożone bez przeprowadzenia wizji pomieszczeń, zostaną odrzucone. |
Komunikaty