Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-32-2022 Remont awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego firmy AWEX w budynku WSA w Warszawie przy ul. Jasnej 2/4.

Termin:
Zamieszczenia : 01-06-2022 14:28:00
Składania : 08-06-2022 09:00:00
Otwarcia : 08-06-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: „ZASADY POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO W WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM W WARSZAWIE”

PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest remont awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego firmy Awex w budynku Wojewódzkiego Sadu Administracyjnego w Warszawie oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) oraz wzorem umowy (załącznik nr 2).

 

WARUNKI UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy Oferent, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże stosowne dokumenty:

1.     Posiada niezbędny potencjał techniczny i osobowy do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, że:

1)     posiada wymagane uprawnienia do wykonania  instalacji elektrycznych – świadectwo kwalifikacji do 1 kV ,

2)     przekaże dokumenty (kopie protokołów, umów) potwierdzające, że w ciągu ostatnich dwóch lat wykonał, co najmniej 1 zlecenie na roboty, polegającej na wymianie/dostawie oświetlenia  awaryjnego  w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej o wartości  min. 100 000,00 zł.

 

WIZJA LOKALNA

Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. Przeprowadzenie wizji lokalnej możliwe jest w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach od  09:00 do 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą do kontaktu: 

Paweł Sobieraj tel. 22 553 70 83, adres e-mail: psobieraj@warszawa.wsa.gov.pl

 

Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. 

Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 3 czerwca 2022 r o godz. 24.00

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

ZAŁĄCZNIKI

załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,

załącznik nr 2 - Wzór umowy,

załącznik nr 3 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.

 

W przypadku pytań: 

o   merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",

o   związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 617.89 2022-06-01 14:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wzór umowy WSA-ZP-PP-32-2022.pdf pdf 705.91 2022-06-01 14:28:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2022 wer. 3.pdf pdf 494.14 2022-06-01 14:28:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-32-2022.pdf pdf 536.3 2022-06-13 10:52:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-06-13 10:52 Magdalena Jańczuk Informacja o wyborze oferty - WSA-ZP-PP-32-2022

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 oraz wzorem umowy - załącznik nr 2 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 8 tygodni od dnia podpisania umowy - proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia po stronie Wykonawcy - proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 1 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: "TAK" (0)
6 Oświadczenie 2 - Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
7 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że posiadam doświadczenie i na wezwanie Zamawiającego przekażę dokumenty potwierdzające warunki udziału : 1) posiadam wymagane uprawnienia do wykonania instalacji elektrycznych – świadectwo kwalifikacji do 1 kV , 2) przekaże dokumenty (kopie protokołów, umów itp.) potwierdzające, że w ciągu ostatnich dwóch lat wykonałem, co najmniej 1 zlecenie na roboty, polegającej na wymianie/dostawie oświetlenia awaryjnego w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej o wartości min. 100 000,00 zł - proszę potwierdzić wpisując: "TAK" (0)
8 Oświadczenie 4 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
9 Oświadczenie 5 - Oświadczam, że dostarczę dokumentację powykonawczą, zatwierdzoną przez rzeczoznawcę ppoż oraz z uprawnieniami elektrycznymi - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
10 Gwarancja - Udzielę 24 m-cy gwarancji na wykonane prace oraz przedmiot zamówienia - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 334