Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 25.05.2022 Awaria procesora w Termohigrometrze LB-710D

Termin:
Zamieszczenia : 25-05-2022 08:00:00
Składania : 31-05-2022 07:57:00
Otwarcia : 31-05-2022 08:02:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 261-656-849

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz ofertowy termohigrometru 23.05.2022..docx docx 30.15 2022-05-25 08:00:00 Przedmiot zamówienia
Protokół odbioru zał. 2.doc doc 38.5 2022-05-25 08:37:24 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Awaria procesora w Termohigrometrze LB-710D Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca awarii procesora w termohigrometrze LB- 71OD, nr seryjny 657, firmy LAB-EL Elektronika Laboratoryjna. Mając na uwadze obowiązek zabezpieczenia rzetelności i terminowości wykonywanych badań, zapewnienia właściwych warunków ppoż oraz BHP przy obsłudze aparatu, naprawa przedmiotowego sprzętu może być wykonana tylko przez autoryzowany serwis Uwzględniając powyższe oraz posiadaną akredytację udzieloną RL MPS Wrocław przez Polskie Centrum Akredytacji na zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 17025 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorujących” oraz z pkt 11.8 Rozkaz Komendanta OBS MPS z dnia 3 stycznia 2022 r. Laboratorium obligatoryjnie jest zobowiązane do zachowania procedur i wymagań technicznych wynikających z ww. dokumentów. Taką usługę może wykonywać jedynie firma z autoryzowanym serwisem. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia świadectwa/ certyfikatu z wykonywanej usługi zgodnie z załącznikiem nr 1, a także wypełnienia i podpisania protokołu odbioru zgodnie z załącznikiem nr 2. 1.Prowadzone rozeznanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 kodeksu cywilnego 2.Dostawca zobowiązany jest do ujęcia w ogólnej wartości brutto zamówienia kosztów transportu (jeżeli występują), wymiany elektroniki oraz wzorcowanie. 3..Zamawiający wybierze Wykonawcę , który przedstawia najkorzystniejszą ofertę cenową

formularz ofertowy t [...].docx

Protokół odbioru zał [...].doc

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 RODO - Dane osobowe zawarte w korespondencji elektronicznej są przetwarzane przez 2 WOG, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, w celu umożliwienia kontaktu e-mailowego z administratorem oraz w celu podejmowania kontaktu z adresatami, dokumentowania ustaleń dokonywanych z klientami, kontrahentami, innymi osobami, w tym związanych z prowadzeniem zamówień publicznych i rozpoznaniem rynku, przyjmowania pism, zgłoszeń i wniosków w formie elektronicznej, ochrony przed roszczeniami oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń. Osobom, których dane osobowe dotyczą, przysługują prawa wynikające z RODO, w szczególności prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych , a także złożenia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji na www.2wog.wp.mil.p (0) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 362