Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IDS.6232.13.2022.PG Usuwanie wyrobów zawierających azbest

Partycja Grzegorczyk
Gmina Bełżyce
Termin:
Zamieszczenia : 20-05-2022 08:51:00
Składania : 26-05-2022 10:00:00
Otwarcia : 26-05-2022 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 81 5176 27 38. 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie zgodnie z przepisami płyt azbestowych, załadunek, transport i utylizacja odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych zalegających/składowanych na nieruchomościach osób fizycznych zlokalizowanych na terenie Gminy Bełżyce, powstałych na skutek drastycznych zjawisk meteorologicznych (huragan, opady śniegu itp.) bądź też złożonych na nieruchomościach przed 2004r. - usługa niekompleksowa (w formularzu cenowo-ofertowym należy podać cenę jednostkową za 1Mg usunięcia pokrycia z utylizacją).

 Ilość odpadów zawierających azbest przekazana do utylizacji, będzie zależna od zaoferowanej stawki (w zależności od przyznanej dotacji z WFOŚiGW). Zaoferowana cena będzie wiążąca niezależnie od zapotrzebowanych ilości.

Transport odpadów zawierających azbest:

1.   podmiot gospodarczy świadczący usługi polegające na transporcie odpadów obowiązany jest posiadać wpis do rejestru w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (baza BDO),

2.   środek transportu, przed załadowaniem odpadów powinien być oczyszczony z elementów umożliwia­jących uszkodzenie opakowań w trakcie transportu,

3.   przewóz odpadów azbestowych odbywać się powinien odpowiednio przystosowanymi i oznakowanymi pojazdami, zgodnie z wymaganiami dotyczącymi transportu odpadów niebezpiecznych,

4.   załadunek i rozładunek odpadów odbywać się powinien przy wykorzystaniu dźwigu lub podnośnika,

5.   odpady w trakcie przygotowania ich do transportu należy utrzymywać w stanie wilgotnym,

6.   opakowane, przygotowane do transportu partie odpadów winny być ułożone i umocowane na pojeź­dzie w sposób uniemożliwiający ich przesuwanie, przewracanie i wypadnięcie z pojazdu,

7.   po każdym wyładunku odpadów pojazd powinien być wyczyszczony z zachowaniem środków ostroż­ności przewidzianych dla prac przy usuwaniu azbestu,

8.   odpady zawierające azbest należy odpowiednio oznakować, a transport odpadów wykonywać w spo­sób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska.

 

Składowanie odpadów zawierających azbest:

1.   odpady zawierające azbest będą składowane na specjalnych składowiskach przystosowanych do tego celu - tam nastąpi ich przekazanie następnemu posiadaczowi odpadów – zarządzającemu składowiskiem i potwierdzenie tego faktu w karcie przekazania odpadu,

2.   opakowania z odpadami należy zdejmować z pojazdu przy użyciu urządzeń dźwigowych i ostrożnie układać w kwaterze składowiska,

3.   niedopuszczalne jest zrzucanie lub wysypywanie odpadów z samochodów,

4.   opakowania z odpadami powinny być układane zgodnie z technologią składowania zatwierdzoną w in­strukcji eksploatacji składowiska, uwzględniającą racjonalne wykorzystanie pojemności obiektu.

 

Prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest realizowane będą w porozumieniu Wykonaw­cy z właścicielami nieruchomości, w przypadku budynków stanowiących własność Gminy z ich zarządca­mi, a po zakończeniu prac obowiązkiem Wykonawcy będzie złożenie właścicielowi, użytkownikowi wieczy­stemu lub zarządcy pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.

Z czynności utylizacji zostanie spisany protokół stwierdzający ilość zdemontowanych odpa­dów tj. powierzchnia w Mg oraz fakt należytego wykonania prac. W przypadku stwierdzenia wad w wyko­nawstwie robót Wykonawca zobowiąże się do ich usunięcia w terminie określonym w protokole.

Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje szczegółowy plan prac usuwania wyrobów zawierających azbest zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo­łecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwa­nia wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 roku nr 71 poz. 649) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 05 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bez­piecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010 roku nr 162 poz. 1089).

 

Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w Urzędzie Miejskim w Bełżycach co najmniej  na 7 dni od zgłoszenia prac, a przed ich rozpoczęciem, dokumenty potwierdzające zgłoszenie przystąpienia do prac polegających na zabezpieczeniu lub usunięciu wyrobów zawierających azbest (np. potwierdzenie nadania) opracowany przez Wykonawcę szczegółowy harmonogram prac oraz kopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy, a po zakończeniu prac związanych z uty­lizacją azbestu oryginały wszystkich kart przekazania odpadów spisanych zarówno między przekazującym odpad a wykonawcą, jak również między wykonawcą a składowiskiem (z pie­czątką składowiska), oryginały protokołu odbioru z podpisem Zamawiającego.

 

Transport wyrobów i odpadów zawierających azbest Wykonawca przeprowadzi w sposób uniemożliwiający emisję azbestu do środowiska, w szczególności przez:

a) szczelne opakowanie w folię polietylenową o grubości nie mniejszej niż 0,2 mm wyrobów i odpadów o gęstości objętościowej równej lub większej niż 1000 kg na m3,

b) oznakowanie wyrobów, odpadów i opakowań zawierających azbest, na opakowaniach z odpadami za­wierającymi azbest umieści oznakowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami (wzór oznakowania wyro­bów, odpadów i opakowań zawierających azbest lub wyrobów zawierających azbest, a także miejsc ich występowania), stanowiący załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo­łecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku (Dz. U. z 2004 roku nr 71, poz. 649), magazynowanie przygotowa­nych do transportu opakowań powinno odbywać się w osobnych miejscach zabezpieczonych przed dostę­pem osób niepowołanych.

Usługi objęte niniejszym postępowaniem będą zlecone przez Zamawiającego w pisemnym zleceniu, podając zakres prac. Termin ustalany będzie z posiadaczem nieruchomości bądź zarządcą terenu. Zleceniodawca nie przewiduje mi­nimalnej ani maksymalnej gwarantowanej ilości zgłaszanych robót. Całkowita wartość umowy uzależniona będzie od ilości złożonych wniosków mieszkańców oraz wysokości przyznanej do­tacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na powyższy cel.

 

Termin wykonania zadania od podpisania umowy do dnia 31.10.2022 r.

 

Wynagrodzenie Wykonawcy będzie ustalane na podstawie ceny jednostkowej oraz ilości rzeczywiście wy­konanych i odebranych usług. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie: bezusterkowy protokół z utylizacji, karta przekazania odpadu na składowisko określająca ilość przekaza­nych odpadów. Jeżeli na karcie przekazania odpadu ilość zostanie określona w jednostkach wagowych, Zamawiający zastosuje przelicznik 1 m2 = 15 kg. Termin płatności będzie wynosił 30 dni.

 

Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym, koordynującym całością prac objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół końcowy odbioru za­dania zawierający informację o ilości odebranych odpadów (wyrażone w Mg), o kwocie wynagrodzenia oraz daty zakończenia robót.

Ponadto wszelkie prace związane z demontażem, odbiorem, zapakowaniem, załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest powinny być zgodne ze wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa a w szczególności:

 

1.      Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.).

2.      Ustawą dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2021 r. poz. 1973 z późn. zm.).

3.      Ustawy z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2020 r. poz. 1680).

4.      Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2021r. poz. 756).

5.      Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. nr 71 poz. 649).

6.      Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010 r. nr 162 poz. 1089).

7.      Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpie­czeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824).

8.      Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wyko­rzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. nr 8 poz. 31).

9.      Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1742).

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
projekt Umowa.pdf pdf 92.68 2022-05-20 09:52:56 Postępowanie
informacjaj o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc doc 133 2022-05-27 11:41:39 Publiczna wiadomość

Oferty wykonawców

Rozwiń wszystkie
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
Potwierdzony projekt umowy.pdf pdf 2274.3
raport-oferty-1309463.pdf pdf 38.2
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
Formularz ofertowy -Bełżyce-.pdf pdf 163.53
raport-oferty-1311484.pdf pdf 38.18
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1311497.pdf pdf 37.98
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1313300.pdf pdf 38.27
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
raport-oferty-1314342.pdf pdf 38.25

Komunikaty

2022-05-27 11:41 Partycja Grzegorczyk W załączeniu przesyłam pismo z dnia 27 maja 2022 r., znak IDS.6232.13.1.2022.PG o wyniku postępowania pn. "Usuwanie wyrobów zawierających azbest".

informacjaj o wyborz [...].doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Odbiór, transport i utylizacja wyrobów azbestowych Cena 100% brutto za 1Mg 1 tona Gmina Bełżyce
Lubelska 3
24-200, Bełżyce
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 453