Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-05-2022 13:54:00 |
Składania : | 25-05-2022 13:40:00 |
Otwarcia : | 25-05-2022 13:45:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
OZK.7321.2.2.2022.MK
Krosno, dnia 19.05.2022 r.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający:
GMINA MIASTO KROSNO
ul. Lwowska 28a
38-400 KROSNO
Godziny pracy:
w poniedziałki w godz. 730 do 1630,
od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,
w piątki w godz. 730 do 1430;
tel.13 47 43 001
2. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym określonym w przepisach regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (§ 8 pkt 1 regulaminu stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. – publikacja na stronie internetowej (https://platformazakupowa.pl)
Do zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.
3. Przedmiot zamówienia
„Zakup 1500 szt. kart wraz z nadrukiem do obsługi programu Krośnieńskiej Karty Mieszkańca” dla Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28a.
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informacyjne
79823000-9 – Usługi drukowania i dostawy
3. Zakres przedmiotu zamówienie:
Dostarczenie 1500 kart zbliżeniowych Mifare Plus 2K
1) Karty powinny mieć kształt prostokąta o wymiarach: 85,60 (±0,12) x 53,98 (±0,05) mm o grubości 0,80 (±0,06) mm.
2) Karty powinny mieć zaokrąglone krawędzie i narożniki, przy czym promień zaokrąglenia narożników powinien wynosić od 3 do 4 mm.
3) Karty muszą być wykonane z PCV w kolorze białym, niezawierającego szkodliwych składników chemicznych.
4) Tworzywo, z którego wykonane są Karty, musi być odporne na działanie wilgoci w środowisku użytkowania o wilgotności względnej do 90%.
5) Każda karta musi zawierać niezmienny numer zapisany w 7 bajtach, programowany trwale przez producenta układu pamięciowego.
6) Komunikacja między kartą a czytnikiem musi się odbywać drogą radiową na częstotliwości 13,56 MHz.
7) Karty muszą być zgodne z kartami i systemem wdrożonym w Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o., 38-400 Krosno ul. Fredry 1A oraz kartami i systemem Przedszkole Wolters Kluwer w przedszkolach w Krośnie.
8) Karta powinna być nadrukowana wg. projektu dostarczonego przez Zamawiającego (Załącznik nr 3)
9) Technologia druku – Offset klasyczny,
10) Laminacja – połysk,
11) Każda karta powinna być indywidualnie spersonalizowana poprzez nadruk unikatowego numeru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Numer powinien zostać nadrukowany wg. wzoru w miejscu numeru 000000.
12) Miejsce nadruku zdjęcia oraz kodu kreskowego powinny zostać niezadrukowane (pusta - białe).
Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym dostarczenie kart pod wskazany przez Zamawiającego adres.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn.
4. Termin realizacji:
1) Planowany termin realizacji zamówienia:
a) rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy,
b) zakończenie: do 30.06.2022 r.
5. Informacje:
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 1.
2. W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wynikające z postanowień zawartych w SIWZ. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcy gwarancji jakości. Bieg terminu gwarancji jakości się od daty odbioru przedmiotu, a w przypadku stwierdzenia wad od daty potwierdzenia ich usunięcia i przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu jako należycie wykonanego.
4. Warunki płatności: podstawą wystawienia faktury i końcowego rozliczenia stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę protokół odbioru przedmiotu umowy.
5. Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.
6. Sposób przygotowania ofert, termin i miejsce otwarcia ofert:
Oferta powinna być sporządzona i złożona na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/krosno
Oferty należy złożyć do dnia 25.05.2022 r. do godziny 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.05.2022 r. o godz. 10.30.
7. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą w terminie 30 dni od dnia, w którym upływa termin
składania ofert.
8. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
Osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcami jest Marcin Weron.
Sposób porozumiewania się:
a) pocztą elektroniczną – kusnierczyk.marek@um.krosno.pl
b) platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/krosno
9. Wadium
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawców.
10. Ocena ofert
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena brutto – 100%.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową
realizacją przedmiotu zamówienia.
11. Istotne postanowienia umowy
a) szczegółowy opis przedmiotu umowy określają: ogłoszenie o wszczęciu postępowania wraz z załącznikami oraz oferta Wykonawcy,
b) zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturach w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
12. Postanowienia końcowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany warunków przetargu,
b) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,
d) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców.
13. Skład dokumentacji przetargowej:
1. Załącznik Nr 1 - Formularz oferty przetargowej.
2. Załącznik Nr 2 - Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.
3. Załącznik nr 3 – projekt graficzny karty.
Załącznik Nr 1
OFERTA
Do ……………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………
(nazwa i adres Zamawiającego)
Ofertę składa:
Nazwa wykonawcy :
………………………………………………...........................................................................
………………………………………………………………………………………………..........
(adres)
tel. …………………. E - mail …………………………………….
My niżej podpisani, odpowiadając na ogłoszenie dotyczące zamówienia publicznego dotyczącego: „„Zakup 1500 szt. kart wraz z nadrukiem do obsługi programu Krośnieńskiej Karty Mieszkańca” dla Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28A.”
oferujemy wykonanie zamówienia za łączną cenę brutto :…………………..………………zł
(słownie brutto……………………………………………………………………………),
1) Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami realizacji zamówienia i akceptujemy je bez zastrzeżeń.
2) Oświadczamy, że w cenie ofertowej zostały ujęte wszelkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia, w tym wynikające z postanowień zawartych w SIWZ
3)
Nazwisko
i imię: …………………………………………………………………………..
upoważniony do podpisania niniejszej oferty przetargowej w imieniu:
……………………………………………………………………………………………..
Miejscowość i data: ……………………………
……...……………………………………
(podpis osoby upoważnionej
do podpisania oferty w imieniu wykonawcy)
Załącznik Nr 2
Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych dla interesantów Urzędu Miasta Krosna
1.
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Krosno
reprezentowana przez Prezydenta Miasta Krosna z siedzibą w Krośnie ul. Lwowska
28a, 38-400 Krosno. Z administratorem można skontaktować się
telefonicznie: 134743625, pocztą elektroniczną na adres: um@um.krosno.pl
lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2. DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH:
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan
skontaktować (we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania
danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych)
poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@um.krosno.pl lub pisemnie na adres
siedziby administratora.
3. CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA:
Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu:
- wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze,
- wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania
władzy publicznej,
- realizacji zawartych umów,
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków szczególnych praw
przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy,
zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem
Unii lub prawem państwa członkowskiego, lub porozumieniem zbiorowym na mocy
prawa państwa członkowskiego przewidującymi odpowiednie zabezpieczenia praw
podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą,
W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na
podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści
zgody.
4. ODBIORCY DANYCH:
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do
uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- Inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe,
dla których administratorem jest Gmina Miasto Krosno
5. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH:
Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do
realizacji celów określonych powyżej a po tym czasie przez okres oraz w
zakresie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
6. PRAWA OSOBY KTÓREJ DANE DOTYCZĄ:
Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych
osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są
ograniczone przez inne przepisy prawne. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się
na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu także prawo do cofnięcia zgody w
dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego
się ochroną danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
8. INFORMACIA O DOBROWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy
przesłanką do przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa luba zawarta
między stronami umowa. W sytuacji gdy podanie danych jest obowiązkowe do
załatwienia określonej kategorii spraw konsekwencją nie podania danych
osobowych będzie brak możliwości podjęcia skutecznych działań.
Natomiast w sytuacji gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie
zgody osoby której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych ma
charakter dobrowolny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 13 47 43 022
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-05-31 09:53 | Szymon Twardzik | Wiadomość o wyborze wykonawcy. |
Komunikaty