Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Zakup 1500 szt. kart wraz z nadrukiem do obsługi programu Krośnieńskiej Karty Mieszkańca” dla Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28a

Szymon Twardzik
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
Termin:
Zamieszczenia : 19-05-2022 13:54:00
Składania : 25-05-2022 13:40:00
Otwarcia : 25-05-2022 13:45:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


OZK.7321.2.2.2022.MK

                                                       Krosno, dnia 19.05.2022 r.

 

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

1. Zamawiający:

 

GMINA MIASTO KROSNO

ul. Lwowska 28a

38-400 KROSNO

 

Godziny pracy:

w poniedziałki w godz. 730 do 1630,

od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,

w piątki w godz. 730 do 1430;

tel.13 47 43 001

 

2. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym określonym w przepisach regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (§ 8 pkt 1 regulaminu stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. – publikacja na stronie internetowej (https://platformazakupowa.pl)

Do zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

 

3. Przedmiot zamówienia

 

„Zakup 1500 szt. kart wraz z nadrukiem do  obsługi programu Krośnieńskiej Karty Mieszkańca” dla Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28a.

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informacyjne

79823000-9 – Usługi drukowania i dostawy

 

3. Zakres przedmiotu zamówienie:

 

Dostarczenie 1500 kart zbliżeniowych Mifare Plus 2K

 

1)    Karty powinny mieć kształt prostokąta o wymiarach: 85,60 (±0,12) x 53,98 (±0,05) mm o grubości 0,80 (±0,06) mm.

2)    Karty powinny mieć zaokrąglone krawędzie i narożniki, przy czym promień zaokrąglenia narożników powinien wynosić od 3 do 4 mm.

3)    Karty muszą być wykonane z PCV w kolorze białym, niezawierającego szkodliwych składników chemicznych.

4)    Tworzywo, z którego wykonane są Karty, musi być odporne na działanie wilgoci w środowisku użytkowania o wilgotności względnej do 90%.

5)    Każda karta musi zawierać niezmienny numer zapisany w 7 bajtach, programowany trwale przez producenta układu pamięciowego.

6)    Komunikacja między kartą a czytnikiem musi się odbywać drogą radiową na częstotliwości 13,56 MHz.

7)    Karty muszą być zgodne z kartami i systemem wdrożonym w Miejskiej Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o., 38-400 Krosno  ul. Fredry 1A oraz kartami i systemem  Przedszkole Wolters Kluwer w przedszkolach w Krośnie.

8)    Karta powinna być nadrukowana wg. projektu dostarczonego przez Zamawiającego (Załącznik nr 3)

9)    Technologia druku – Offset klasyczny,

10)    Laminacja – połysk,

11)    Każda karta powinna być indywidualnie spersonalizowana poprzez nadruk unikatowego numeru dostarczonego przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Numer powinien zostać nadrukowany wg. wzoru w miejscu numeru 000000.

12)    Miejsce nadruku zdjęcia oraz kodu kreskowego powinny zostać niezadrukowane (pusta - białe).

 

Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym dostarczenie kart pod wskazany przez Zamawiającego adres.

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn.

 

 

4. Termin realizacji:

 

1)    Planowany termin realizacji zamówienia:

a)    rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy,

b)    zakończenie: do 30.06.2022 r.

 

5. Informacje:

1.    O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 1.

2.    W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wynikające z postanowień zawartych w SIWZ. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

3.    Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcy gwarancji jakości. Bieg terminu gwarancji jakości się od daty odbioru przedmiotu, a w przypadku stwierdzenia wad od daty potwierdzenia ich usunięcia i przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu jako należycie wykonanego.

4.    Warunki płatności: podstawą wystawienia faktury i końcowego rozliczenia stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę protokół odbioru przedmiotu umowy.

5.     Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.

                   

 

  6. Sposób przygotowania ofert, termin i miejsce otwarcia ofert:

Oferta powinna być sporządzona i złożona na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

      Oferty należy złoż do dnia 25.05.2022 r. do godziny 10.00.

     Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.05.2022 r. o godz. 10.30.

 

 

7.  Termin związania ofertą:

    Wykonawca jest związany ofertą w terminie 30 dni od dnia, w którym upływa     termin  

    składania ofert.

 

8. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami

Osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcami jest Marcin Weron.

 

Sposób porozumiewania się:

a)  pocztą elektroniczną – kusnierczyk.marek@um.krosno.pl

b)  platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

 

9. Wadium

Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawców.

 

10. Ocena ofert

Kryterium oceny ofert jest najniższa cena brutto – 100%.

W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową

realizacją przedmiotu zamówienia.

 

11. Istotne postanowienia umowy

a)  szczegółowy opis przedmiotu umowy określają: ogłoszenie o wszczęciu postępowania wraz z załącznikami oraz oferta Wykonawcy,

b)  zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturach w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

 

12. Postanowienia końcowe

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)  zmiany warunków przetargu,

b)  odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c)  zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,

d)  żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców.

 

 

13. Skład dokumentacji przetargowej:

 

1.    Załącznik Nr 1  - Formularz oferty przetargowej.

2.    Załącznik Nr 2 - Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.

3.    Załącznik nr 3 – projekt graficzny karty.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 1

 

 

 

OFERTA

 

 

Do ……………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………

(nazwa i adres Zamawiającego)

Ofertę składa:

Nazwa wykonawcy : ………………………………………………...........................................................................

………………………………………………………………………………………………..........
(adres)

tel. …………………. E - mail …………………………………….

 

My niżej podpisani, odpowiadając na ogłoszenie dotyczące zamówienia publicznego dotyczącego: „„Zakup 1500 szt. kart wraz z nadrukiem do  obsługi programu Krośnieńskiej Karty Mieszkańca” dla Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28A.”

 

oferujemy wykonanie zamówienia za łączną cenę brutto :…………………..………………zł

(słownie brutto……………………………………………………………………………),

 

1)    Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami realizacji zamówienia i akceptujemy  je bez zastrzeżeń.

2)    Oświadczamy, że w cenie ofertowej zostały ujęte wszelkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia, w tym wynikające z postanowień zawartych w SIWZ

3)    Nazwisko i imię: …………………………………………………………………………..

upoważniony do podpisania niniejszej oferty przetargowej w imieniu:

……………………………………………………………………………………………..

 

 

 

Miejscowość i data: ……………………………

 

 

 

……...……………………………………

(podpis osoby upoważnionej

do podpisania oferty w imieniu wykonawcy)

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 2

 

Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych dla interesantów Urzędu Miasta Krosna

1. TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Krosno reprezentowana przez Prezydenta Miasta Krosna z siedzibą w Krośnie ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno. Z administratorem można skontaktować się telefonicznie: 134743625, pocztą elektroniczną na adres:  um@um.krosno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

2. DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH:
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować (we wszystkich  sprawach dotyczących  przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych) poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@um.krosno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

3. CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA:
Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu:
- wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze,
- wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania  

władzy publicznej,
- realizacji zawartych umów,
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, lub porozumieniem zbiorowym na mocy prawa państwa członkowskiego przewidującymi odpowiednie zabezpieczenia praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą,
W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

4. ODBIORCY DANYCH:
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych  na podstawie przepisów prawa;
- Inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Gmina Miasto Krosno

5. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH:
Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą  przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej a po tym czasie przez okres oraz w zakresie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

6. PRAWA OSOBY KTÓREJ DANE DOTYCZĄ:
Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone przez inne przepisy prawne. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

8. INFORMACIA O DOBROWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłanką do przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa luba zawarta między stronami umowa. W sytuacji gdy podanie danych jest obowiązkowe do załatwienia określonej kategorii spraw konsekwencją nie podania danych osobowych będzie brak możliwości podjęcia skutecznych działań.
Natomiast  w sytuacji gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody osoby której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 13 47 43 022 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Specyfikacja.docx docx 255.03 2022-05-19 13:54:00 Postępowanie
OZK.7321.2.2.2022.MK.pdf pdf 38.79 2022-05-31 09:53:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-31 09:53 Szymon Twardzik Wiadomość o wyborze wykonawcy.

OZK.7321.2.2.2022.MK [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Zakup 1500 szt. kart wraz z nadrukiem do obsługi programu Krośnieńskiej Karty Mieszkańca” dla Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28a - 1500 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 514