Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO/3/2022 Sukcesywne dostawy materiałów ekspoloatacyjnych - tusz, tonery, bębny oraz płyty

Zamówienia Publiczne
Szpital Powiatowy w Piszu
Termin:
Zamieszczenia : 18-05-2022 13:48:00
Składania : 24-05-2022 10:30:00
Otwarcia : 24-05-2022 10:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 87 425 45 23 lub 87 425 44 66  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowo-cenowy - załacznik nr 1.ods ods 7.72 2022-05-18 13:48:00 Kryterium
Klauzula informacyjna - załącznik nr 3.doc doc 46 2022-05-18 13:48:00 Kryterium
Załacznik nr 2 RODO.odt odt 6.73 2022-05-18 13:48:00 Kryterium
Umowa projekt - załącznik 4.docx docx 20.92 2022-05-18 13:48:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Tonery, tusze, bębny, płyty, koperty Tonery, tusze, bębny: - fabrycznie nowy, posiadający oryginalne fabryczne opakowanie, nie regenerowany, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej jakości oraz dopuszczony do obrotu. Przedmiot zamówienia musi być opakowany w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów (np. hologramy) dotyczy każdej z poszczególnych dostaw. Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały eksploatacyjne drukarek posiadały minimum 1 rok gwarancji licząc od daty odbioru przez zamawiającego. Wymóg ten dotyczy każdej z poszczególnych dostaw. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych na materiały eksploatacyjne do drukarek z wyjątkiem poz. 5, 7, 8, 11, 21, 22, 23 (TONERY), poz. 5, 6, 7, 8, 9 (TUSZE) i poz. 1, 2, 3, 4, 5 (BĘBNY) załącznika nr 1 do zapytania ofertowego, gdyż materiały eksploatacyjne w tych pozycjach muszą być oryginalne ze względu na obejmującą sprzęt gwarancję. Koperty i płyty: - płyty i koperty (z okienkiem) fabrycznie nowe zgodne z wykazem asortymentowym dotyczy każdej z poszczególnych dostaw. 1 rok SPZOZ Szpital Powiatowy w Piszu
ul. H. Sienkiewicza 2
12-200, Pisz
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 4 dni od złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oferta równoważna (jeśli dotyczy) - W przypadku złożenia oferty równoważnej ( z wyjątkiem pozycji oryginalnych) na materiały eksploatacyjne do drukarek, do oferty należy dołączyć stosowne oświadczenie (napisane przez wykonawcę) zapewniające, że w wypadku nieprawidłowego działania dostarczonego towaru, które spowodowało uszkodzenie urządzeń drukujących dostawca zobowiązuje się wykonać naprawy uszkodzeń na własny koszt, a także ponieść wszelkie koszty związane z transportem uszkodzonego sprzętu. Nie złożenie oświadczenia lub nie spełnienie wymagań określonych w przedmiocie zamówienia skutkować będzie odrzuceniem oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" - załącznik nr 4

Umowa projekt - załą [...].docx

(0)
7 Formularz asortymentowo-cenowy - załacznik nr 1 - Proszę załączyć wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy. Wszystkie pozycje formularza muszą zostać wypełnione. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowo-c [...].ods

(0)
8 Czas trwania umowy 12 miesięcy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Określone w formularzach asortymentowo-cenowych ilości mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Wielkość i termin każdorazowej dostawy zamawiający określi według bieżących potrzeb, składając wykonawcy zamówienie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
11 Klauzula informacyjna - załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna RODO Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Klauzula informacyjn [...].doc

(0)
12 Oświadczenie RODO - załącznik nr 2 - Oświadczenie Rodo Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik nr 2 RODO. [...].odt

(0)
13 Odbiór i utylizacja tonerów - Wykonawca będzie odbierał do utylizacji zużyte tonery nieodpłatnie (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 349