Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: EZP-III/2/2022 „Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. we Włocławku poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną stałą i doraźną obiektów przedsiębiorstwa przy ul. Rysiej 3 we Włocławku wraz z obsługą monitoringu wizyjnego.”

Termin:
Zamieszczenia : 17-05-2022 14:31:00
Składania : 25-05-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 54 230 93 18  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. we Włocławku, przy ulicy Rysiej 3, zwane dalej Administratorem,

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan* się skontaktować w sprawach ochrony Pani/Pana* danych osobowych  i realizacji swoich praw pod następującym adresem poczty elektronicznej: iod@mpk.com.pl lub pisemnie na adres ul. Rysia 3 , 87-800 Włocławek,

3) Pani/Pana* dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

a) na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze), wynikającego z procedury dotyczącej zamówień publicznych tj. ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo zamówień  publicznych, Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r., w sprawie protokołów postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz  ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach

4) odbiorcami Pani/Pana* danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione do uzyskania dokumentacji postępowania oraz archiwista,

5) Pani/Pana* dane osobowe przechowywane będą zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.

6) Obowiązek podania przez Panią/Pana* danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana* dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy prawo zamówień publicznych,

7) posiada Pani/Pan* żądania od Administratora:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,

c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,

Realizacja praw, o których mowa powyżej może odbywać się poprzez przesłanie swojego żądania Inspektorowi Ochrony Danych pod następujący adres poczty elektronicznej: iod@mpk.com.pl lub pisemnie na adres Administratora: ul. Rysia 3, 87-800 Włocławek.

8) nie przysługuje Pani/Panu*:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,

c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO,

9) przysługuje Pani/Panu* prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia naruszenia przetwarzania Pani/Pana* danych osobowych,

10) Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,

11) w odniesieniu do Pani/Pana* danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO ani nie będą podlegały profilowaniu.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 1828.99 2022-05-17 14:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ.pdf pdf 372.01 2022-05-17 14:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie z art 125 o spełnianiu warunków udziału.doc doc 39.5 2022-05-17 14:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ - Grupa kapitałowa.doc doc 33 2022-05-17 14:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Zobowiązanie podmiotu trzeciego.doc doc 35 2022-05-17 14:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Wykaz usług.doc doc 37.5 2022-05-17 14:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 do SWZ - Wykaz osób.doc doc 45 2022-05-17 14:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SWZ - Oświadczenie o statusie zakładu pracy chronionej.doc doc 37.5 2022-05-17 14:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu z art. 24 ust. 5 ustawy PZP.doc doc 36.5 2022-05-17 14:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 11 do SWZ - Projekt umowy.pdf pdf 618.36 2022-05-17 14:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 12 do SWZ umowa powierzenia wzór.doc doc 98 2022-05-17 14:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie z art. 108 o niepodleganiu wykluczeniu.doc doc 54 2022-05-17 14:31:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ.doc doc 66.5 2022-05-17 14:31:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 do SWZ.doc doc 66.5 2022-05-17 14:31:00 Kryterium
zapytanie 1 - 18 05 2022.pdf pdf 72.39 2022-05-18 13:21:20 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty..pdf pdf 58.39 2022-05-26 08:46:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-26 08:46 Marta Krygier Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-05-18 13:21 Marta Krygier Zapytanie 1- 18 05 2022

zapytanie 1 - 18 05 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ochrona fizyczna obiektów zgodnie z SWZ i dokumentacją zamówienia

Załącznik nr 2 do SW [...].doc

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 do SW [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 554