- Strona główna
- Postępowanie ID 614085
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
EZP-III/2/2022 „Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. we Włocławku poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną stałą i doraźną obiektów przedsiębiorstwa przy ul. Rysiej 3 we Włocławku wraz z obsługą monitoringu wizyjnego.”
Wystawiający
-
UżytkownikMarta Krygier
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-05-17 14:31:00
-
Składania2022-05-25 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 54 230 93 18
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)
informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie
Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. we Włocławku, przy ulicy Rysiej 3,
zwane dalej Administratorem,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym
może Pani/Pan* się skontaktować w sprawach ochrony Pani/Pana* danych
osobowych i realizacji swoich praw pod
następującym adresem poczty elektronicznej: iod@mpk.com.pl lub pisemnie na
adres ul. Rysia 3 , 87-800 Włocławek,
3) Pani/Pana* dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
a) na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (przetwarzanie jest
niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),
wynikającego z procedury dotyczącej zamówień publicznych tj. ustawy z dnia 11
września 2019r Prawo zamówień
publicznych, Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r.,
w sprawie protokołów postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz ustawy o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
4) odbiorcami Pani/Pana* danych osobowych będą osoby lub
podmioty uprawnione do uzyskania dokumentacji postępowania oraz archiwista,
5) Pani/Pana* dane osobowe przechowywane będą zgodnie z art. 78
ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana* danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana* dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy prawo zamówień publicznych,
7) posiada Pani/Pan* żądania od Administratora:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
Realizacja praw, o których mowa powyżej może odbywać się poprzez
przesłanie swojego żądania Inspektorowi Ochrony Danych pod następujący adres
poczty elektronicznej: iod@mpk.com.pl lub pisemnie na adres Administratora: ul.
Rysia 3, 87-800 Włocławek.
8) nie przysługuje Pani/Panu*:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art.
20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO,
9) przysługuje Pani/Panu* prawo do wniesienia skargi do organu
nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia
naruszenia przetwarzania Pani/Pana* danych osobowych,
10) Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych
osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
11) w odniesieniu do Pani/Pana* danych osobowych decyzje nie
będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO ani nie
będą podlegały profilowaniu.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-05-26
08:46:22
|
Marta Krygier |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty.
Załączniki |
2022-05-18
13:21:20
|
Marta Krygier |
Zapytanie
1-
18
05
2022
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?