Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zakup i dostawa oraz usługi introligatorskie materiałów informacyjno-szkoleniowych (5 pozycji) dla MOSiBnDKwZ we Wrocławiu

Zabezpieczenie Szkolenia
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Deadlines:
Published : 17-05-2022 13:33:00
Placing offers : 19-05-2022 09:00:00
Offers opening : 19-05-2022 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


2. Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia na zakup i dostawę oraz usługi introligatorskie materiałów informacyjno-szkoleniowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i poglądowymi zdjęciami zawartymi z załącznikach nr 1 - 4 oraz stosownymi projektami graficznymi zamawianych materiałów udostępnionych Wykonawcy przez upoważnionego Przedstawiciela Zamawiającego. 

Termin realizacji zamówienia: do dnia 01.06.2022 r. 

W przypadku możliwości zrealizowania ww. zamówienia (w całości lub wybranych pozycji materiałów informacyjno-szkoleniowych zawartych w załącznikach nr 1 – 4) prosimy o wypełnienie FORMULARZA OFERTOWEGO - Załącznik_SZS oraz jego przesłanie e-mailem w odpowiedzi na przedmiotowe zapytanie ofertowe zamieszczone na platformie zakupowej OPEN NEXUS - www.platformazakupowa.pl, najpóźniej do dnia: 19.05.2022 r. godz. 09:00.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

  • niewystarczających środków na realizację przedmiotowego zamówienia;
  • zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: 

  • merytorycznych proszę o kontakt poprzez platformę zakupową, poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" lub z osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktu w sprawie przedmiotowego zamówienia: p. Dariusz OSTROWSKI pod nr tel.: 261 652 614 lub z p. Magdalena GRUSIECKA-SIWAK pod nr tel.: 261 656 630;

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik_SZS_FORMULARZ OFERTOWY.pdf pdf 1967.66 2022-05-17 13:33:00 Proceeding
Załącznik nr 1.docx docx 478.17 2022-05-17 13:33:00 Proceeding
Załącznik nr 2.docx docx 253.93 2022-05-17 13:33:00 Proceeding
Załącznik nr 3.docx docx 133.98 2022-05-17 13:33:00 Proceeding
Załącznik nr 4.docx docx 349.88 2022-05-17 13:33:00 Proceeding
ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf pdf 532.46 2022-05-17 13:33:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 NOTES A5 50-kartkowy z nadrukiem wg projektu Zamawiającego Załącznik nr 1 150 pc. - (0)
2 TECZKA PAPIEROWA A4 FOLIA MAT 2-bigowa wg projektu Zamawiającego Załącznik nr 2 70 pc. - (0)
3 TORBA PAPIEROWA A4 LAMINOWANA BŁYSZCZĄCA z nadrukiem wg projektu Zamawiającego Załącznik nr 3 150 pc. - (0)
4 ZAKŁADKI DO KSIĄŻKI Z NADRUKIEM – USZLACHETNIONE (poz. nr 1) wg projektu Zamawiającego Załącznik nr 4 poz. nr 1 150 pc. - (0)
5 ZAKŁADKI DO KSIĄŻKI Z NADRUKIEM – USZLACHETNIONE (poz. nr 2) wg projektu Zamawiającego Załącznik nr 4 poz. nr 2 150 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Forma płatności: przelew - faktura VAT z terminem płatności 14 dni roboczych bez naszego podpisu od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 01.06.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wycena - Cenę jednostkową netto/brutto proszę podać z dokładnością do 0,01 zł. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki dostawy - Dostawa realizowana na koszt Dostawcy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości towaru do 30%. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 188