Szczegółowe warunki serwisu gwarancyjnego
Całość dostarczonego sprzętu musi być objęta gwarancją producenta opartą o świadczenia gwarancyjne producenta sprzętu, niezależne od statusu partnerskiego Wykonawcy przez okres 12 miesięcy.
Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia sieciowe muszą być fabrycznie nowe, nie mogą być dostarczane wcześniej w innych projektach.
Wszystkie urządzenia sieciowe dostarczone przez Wykonawcę będą pochodziły z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek polski lub Unii Europejskiej. Spełnienie powyższego wymogu zostanie potwierdzone oświadczeniem producenta sprzętu lub jego polskiego przedstawicielstwa, które Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu, wraz z jego uwierzytelnionym tłumaczeniem na język polski, najpóźniej w dniu dostawy oferowanych urządzeń do odbioru jakościowego
Na dostarczany sprzęt musi być udzielona min. 12 miesięczna gwarancja od daty odbioru sprzętu, oparta na gwarancji producenta rozwiązania.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość zgłaszania Zamawiającemu awarii sprzętu bezpośrednio do producenta Sprzętu przez cały czas okres trwania serwisu.
Zamawiający w zaproponowanych pakietach serwisowych producenta musi otrzymać dostęp do pomocy technicznej Producenta (telefon, e-mail lub WWW) w zakresie rozwiązywania problemów związanych z bieżącą eksploatacją dostarczonych rozwiązań w godzinach pracy Zamawiającego.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oświadczenie producenta potwierdzające wykupienie stosownych pakietów serwisowych do dostarczonych urządzeń. Spełnienie powyższego wymogu zostanie potwierdzone oświadczeniem producenta sprzętu lub jego polskiego przedstawicielstwa, które Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu, wraz z jego uwierzytelnionym tłumaczeniem na język polski, najpóźniej w dniu dostawy oferowanych urządzeń do odbioru jakościowego
Podmiot sprzedający ma obowiązek przedstawić oficjalny dokument producenta lub jego polskiego przedstawicielstwa, który będzie poświadczał, że sprzęt (oraz licencje na oprogramowanie) dostarczony w ramach dostawy będzie sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży oraz zarejestrowanym na użytkownika końcowego (kupującego sprzęt ).
Zastrzegamy sobie prawo sprawdzenia poprzez numery seryjne czy dostarczony sprzęt spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki.
W przypadku nie spełnienia przez sprzęt któregokolwiek z wyżej wymienionych punktów zastrzegamy sobie prawo zwrotu całego dostarczonego sprzętu (na koszt dostawcy) jak również obciążenia dostawcy karą umowną za nie dotrzymanie warunków umowy.
Szczegółowe wymagania dla serwisu gwarancyjnego dla oprogramowania
Oprogramowanie musi być dostarczone z min. 12 miesięcznym wsparciem technicznym w ramach którego Zamawiający będzie mógł otrzymać i używać aktualizacje dostarczonego oprogramowania w ramach otrzymanej wersji. Wraz z otrzymaniem aktualizacji dostarczonego oprogramowania Zamawiającemu zostanie udzielona licencja na jego użytkowanie, na zasadach określonych przez producenta oprogramowania.
Zainstalowane oprogramowanie zostanie zaktualizowane, w oparciu o przekazane aktualizacje, przez samego Zamawiającego lub przy współudziale Wykonawcy (o ile Zamawiający wyrazi taką potrzebę).
Wykonawca zapewni zdalne wsparcie techniczne (WWW, telefon lub e-mail) w zakresie rozwiązywania problemów z konfiguracją i użytkowaniem oprogramowania.
REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH NA POTRZEBY KWP W GORZOWIE WLKP. ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 4 PKT 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
1) Zakupy KWP w Gorzowie Wlkp. wystawione na platformie zakupowej Open Nexus
realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane
w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia
o przetargu, gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.
2) Składanie ofert poprzez platformę zakupową Open Nexus zapewnia transparentność
postępowania w wyborze ofert.
3) Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie
postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę zgadza się na te warunki i jest
świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy łącznie
z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.
5) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego i złożoną
przez dostawcę/wykonawcę ofertą - KWP w Gorzowie Wlkp. odsyła towar na koszt wykonawcy.
6) Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja.
Akceptując Regulamin Użytkownik wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia
i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty!
Załączniki do postępowania
Postępowanie nie posiada załączników
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty