- Strona główna
- Postępowanie ID 611495
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZC/6/2022 Świadczenie usług informatycznych w systemie SWD PRM w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, oprogramowania, sieci komputerowej oraz szkolenia użytkowników. ZC/6/2022
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia publiczne
-
Organizacja
-
OddziałSP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-05-11 16:37:00
-
Składania2022-05-20 10:00:00
-
Otwarcie ofert2022-05-20 10:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Działając w oparciu o zapisy Regulaminu
udzielania zamówień podprogowych o wartości do 130.000,00 zł zwracamy się z
zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych, prosząc o złożenie
oferty w oparciu o poniższe warunki:
Przedmiot zamówienia: Świadczenie
usług informatycznych w systemie SWD PRM w zakresie obsługi sprzętu
komputerowego, oprogramowania, sieci komputerowej oraz szkolenia użytkowników w
szczególności polegających na:
1. Świadczeniu nadzoru informatycznego oraz
usuwaniu usterek i awarii systemu SWD PRM.
2. Świadczeniu usług doradczych
m.in. poprzez udział w pracach związanych z zakupami sprzętu komputerowego oraz
oprogramowania
3. Administrowaniu i obsłudze
serwisowej sprzętu komputerowego
4. Kontroli bezpieczeństwa sieci
komputerowej.
5. Administrowaniu bazami danych
i archiwizacji.
6. Wsparciu i szkoleniu
użytkowników sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i użytkowego.
7. Obsłudze zgłoszeń serwisowych.
8. Kontakt z załogami.
ILOŚĆ OBSŁUGIWANYCH ZESPOŁÓW:
8.
ILOŚĆ LOKALIZACJI ZESPOŁÓW
RATOWNICTWA MEDYCZNEGO: 4 (Świdnica, Świebodzice, Strzegom, Jaworzyna Śląska)
Opis
przedmiotu zamówienia:
1. ŚWIADCZENIE
NADZORU INFORMATYCZNEGO ORAZ USUWANIE USTEREK I AWARII SYSTEMU SWD PRM
a) Całodobowa dyspozycyjność 7 dni w tygodniu ze
względu na cechy funkcjonalne Systemu, które w przypadku awarii uniemożliwiają
realizację operacji krytycznych z punktu widzenia przyjęcia i obsługi zgłoszeń
alarmowych;
b) Dysponowanie
odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami ludzkimi zdolnymi do
natychmiastowej reakcji w przypadku usterki/ awarii;
c) Natychmiastowy
czas reakcji w przypadku otrzymania zgłoszenia wynoszący 15-20 min., a w
przypadku konieczności dojazdu do oddziału poza lokalizacją główną 30-40 min;
d) Konieczna
obecność przy zmianie karetki na zastępczą w przypadku awarii i zmiana w
systemie bezzwłocznie po zmianie pojazdu dla zachowania poprawności
dokumentacji;
e) Obsługa
techniczna, serwisowanie i konfiguracja infrastruktury sprzętowej;
f) Wykonywanie
kopii bezpieczeństwa przetwarzanych danych;
g) Monitorowanie
baz danych;
h) Monitorowanie
dostępności sieci teleinformatycznych (konfiguracja VPN po GSM);
i) Wdrażanie
rozwiązań poprawiających parametry funkcjonalne SWD PRM i bezpieczeństwo
przetwarzanych danych;
j) Współpraca z
wojewódzkim i centralnym administratorem Systemu w zakresie bieżących
aktualizacji, modernizacji i utrzymania poprawnego funkcjonowania
oprogramowania SWD;
k) Konieczne
wdrożenie procedur zabezpieczających według aktualnych wytycznych
Rozporządzenia RODO - ze względu na dostęp do danych wrażliwych;
l) Konieczność
posiadania lub uzyskania stosownych certyfikatów niezbędnych do nadzorowania Systemu
SWD PRM;
ł) W ramach
wynagrodzenia ryczałtowego konieczność uczestnictwa w okresowych szkoleniach
organizowanych przez administratorów wojewódzkich w wyznaczonych przez nich
terminach;
m) Obsługa infrastruktury VPN cisco
n) Dodatkowy
atut stanowić będzie znajomość Systemu SWD PRM lub systemu informatycznego funkcjonującego
w oparciu o podobne mechanizmy.
2. ŚWIADCZENIE USŁUG DORADCZYCH M.IN. POPRZEZ
UDZIAŁ W PRACACH ZWIĄZANYCH Z ZAKUPAMI SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ
OPROGRAMOWANIA
a) Określanie parametrów
sprzętu komputerowego i oprogramowania zgodnego z potrzebami Zamawiającego pod
względem funkcjonalności, ceny, niezawodności.
b) Świadczenie usług doradczych w zakresie
modernizacji lub wymiany sprzętu, aktualizacji lub wymiany oprogramowania.
c) Analiza
wymagań i potrzeb użytkowników skutkująca wprowadzaniem zmian w użytkowanych
systemach informatycznych;
d) Doradztwo w kwestii technologii
informatycznych ze szczególnym uwzględnieniem optymalnych rozwiązań dla
Zamawiającego;
3. ADMINISTROWANIE
I OBSŁUGA SERWISOWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
a) Instalacja i konfiguracja sprzętowa stacji
roboczych oraz urządzeń peryferyjnych;
b) Kontrola konfiguracji oraz poprawnej pracy
sprzętu
c) Obsługa
eksploatacyjna, naprawy i konserwacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń
peryferyjnych bez naruszenia warunków gwarancji dla sprzętu nowego;
d) Pomoc użytkownikom w bieżącej obsłudze sprzętu
komputerowego i urządzeń peryferyjnych – szkolenia w zakresie uruchamiania
sprzętu i oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem, obsługi sprzętu i
oprogramowania;
e) Konserwacja sprzętu komputerowego i
utrzymywanie jego dostępności na odpowiednim poziomie;
f) Nieodpłatne udostępnianie sprzętu zastępczego
na czas dłuższej naprawy sprzętu;
4. KONTROLA BEZPIECZEŃSTWA SIECI KOMPUTEROWEJ
a) Zarządzanie
kontami użytkowników zgodnie z wytycznymi Zamawiającego
b) Nadawanie,
zmiana, odbieranie uprawnień użytkownika do zasobów i aplikacji zgodnie z wytycznymi
Zamawiającego
c) Kontrola
dostępu i weryfikacja zabezpieczeń systemu przed ingerencją osób trzecich;
5. ADMINISTROWANIE
BAZAMI DANYCH I ARCHIWIZACJA
a) Opracowanie, wdrożenie, nadzór nad
procedurami zabezpieczenia systemu, w szczególności backupu danych i ochrony
przed nieautoryzowanym dostępem, poprzez stosowanie odpowiednich metod
zabezpieczenia danych przed dostępem osób niepowołanych;
b) Administrowanie bazami danych oraz
archiwizacja danych gwarantująca pełną ochronę przed utratą, uszkodzeniem,
dostępem osób nieupoważnionych;
c) W ramach
umowy udostępnienie oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych;
6. WSPARCIE I
SZKOLENIE UŻYTKOWNIKÓW SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA SYSTEMOWEGO I UŻYTKOWEGO
a) Pomoc w
bieżącej obsłudze sprzętów komputerowych i oprogramowania;
b) Szkolenia
pracowników administracyjnych i personelu medycznego z zakresu funkcjonowania i
obsługi systemu informatycznego;
7. OBSŁUGA
ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH
a) Bezpłatne konsultacje
telefoniczne przez 7 dni w tygodniu 24 h na dobę - dla użytkowników systemu SWD
PRM;
b) Realizowanie
wizyt serwisowych na podstawie telefonicznych zgłoszeń dokonanych przez osoby
upoważnione;
c) Reagowanie na zgłoszenia serwisowe w czasie
nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia dokonanego przez osobę upoważnioną
– dla zgłoszeń dokonywanych przez użytkowników administracyjnych; dla zgłoszeń
dokonywanych przez użytkowników systemu SWD PRM - w czasie nie dłuższym niż 40
min. (łącznie z czasem dojazdu do jednostki zgłaszającej awarię).
Wartość
wszystkich świadczonych usług musi się zamknąć w kwocie wskazanej w umowie
ryczałtowej, brak możliwości wystawiania faktur dodatkowych za usługi i
dojazdy.
Tryb udzielania zamówienia: nieograniczony
Warunki obsługi:
• Obsługa będzie zrealizowana na podstawie
zamówienia Zamawiającego złożonego na zasadach uzgodnionych w umowie.
• Koszty transportu obciążają
Wykonawcę.
• Termin obsługi (data )
zostanie ustalona przez strony.
• Miejsce obsługi – siedziba
Zamawiającego przy ul. Leśnej 31, 58-100 Świdnica.
Inne informacje:
Termin obowiązywania umowy: rok,
licząc od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający przy wyborze oferty
będzie kierował się kryterium:
100 % - Cena brutto
Jednocześnie Zamawiający informuje,
że fakt przesłania ofert cenowych będących odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie
zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia z jednym z Oferentów umowy, nawet, jeśli jego
oferta okaże się najkorzystniejsza.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu
kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty oraz informuje, że skontaktuje się
tylko z wybranymi Oferentami.
Wykonawca składając ofertę poświadcza,
że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.
Istotne warunki stawiane Oferentom:
- Prowadzą działalność tożsamą z przedmiotem
zamówienia
- W stosunku do Oferenta nie otwarto likwidacji i nie
ogłoszono upadłości
Oferta pod rygorem jej odrzucenia winna
zawierać:
1.
Oferta
musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z
uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także od towarów i usług) oraz
zaproponowanych upustów i rabatów.
2.
Cena
musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie. Ceny netto i brutto
należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z
zasadami rachunkowości.
3.
Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpis do ewidencji
działalności gospodarczej (dokument może być dostarczony w formie potwierdzonej
kopii)
4.
Oświadczenia następującej treści:
Oświadczam, iż :
a.
przedmiot prowadzonej
przeze mnie działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia
b.
posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponuję potencjałem finansowym, technicznym i kadrowym zapewniającym wykonanie
zamówienia
c.
w stosunku do firmy nie otwarto likwidacji i nie
ogłoszono upadłości
d.
jestem związany ofertą do dnia podpisania umowy.
5.
Parafowany projekt umowy
6.
Parafowaną klauzulę informacyjną dla kontrahentów
Sposób złożenia oferty:
Wykonawca
składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej do dnia 20.05.2022r.
do godziny 10:00
Dane osoby prowadzącej sprawę:
Pani Anna
Włosińska
Pani Marta
Pankiewicz,
adres do
kontaktu: zp@999.swidnica.pl
Tel. 74
85 00 997
WAŻNE:
Wszelkie zmiany w formularzu
oferty i zapisach umowy winy być uzgadniane
z Zamawiającym.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-05-24
10:58:55
|
Zamówienia publiczne |
W
postępowaniu
nr
ZC/6/2022,
dotyczącym
świadczenia
usług
informatycznych
w
systemie
SWD
PRM
dla
SP
ZOZ
Powiatowego
Pogotowia
Ratunkowego
została
wybrana
oferta
firmy
IDEA
CENTER-
spełniająca
wszystkie
wymogi
stawiane
oferentom.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?