Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZC/6/2022 Świadczenie usług informatycznych w systemie SWD PRM w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, oprogramowania, sieci komputerowej oraz szkolenia użytkowników. ZC/6/2022

Awatar Pracownika
Zamówienia publiczne
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Department: SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy
Deadlines:
Published : 11-05-2022 16:37:00
Placing offers : 20-05-2022 10:00:00
Offers opening : 20-05-2022 10:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Działając w oparciu o zapisy Regulaminu udzielania zamówień podprogowych o wartości do 130.000,00 zł zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych, prosząc o złożenie oferty w oparciu o poniższe warunki:

 

 

Przedmiot zamówienia: Świadczenie usług informatycznych w systemie SWD PRM w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, oprogramowania, sieci komputerowej oraz szkolenia użytkowników w szczególności polegających na:

1.  Świadczeniu nadzoru informatycznego oraz usuwaniu usterek i awarii systemu SWD PRM.

2. Świadczeniu usług doradczych m.in. poprzez udział w pracach związanych z zakupami sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

3. Administrowaniu i obsłudze serwisowej sprzętu komputerowego

4. Kontroli bezpieczeństwa sieci komputerowej.

5. Administrowaniu bazami danych i archiwizacji.

6. Wsparciu i szkoleniu użytkowników sprzętu komputerowego, oprogramowania systemowego i użytkowego.

7. Obsłudze zgłoszeń serwisowych.

8. Kontakt z załogami.

 

ILOŚĆ OBSŁUGIWANYCH ZESPOŁÓW: 8.

 

ILOŚĆ LOKALIZACJI ZESPOŁÓW RATOWNICTWA MEDYCZNEGO: 4 (Świdnica, Świebodzice, Strzegom, Jaworzyna Śląska)

 

 

 

 

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

1. ŚWIADCZENIE NADZORU INFORMATYCZNEGO ORAZ USUWANIE USTEREK I AWARII SYSTEMU SWD PRM

a)   Całodobowa dyspozycyjność 7 dni w tygodniu ze względu na cechy funkcjonalne Systemu, które w przypadku awarii uniemożliwiają realizację operacji krytycznych z punktu widzenia przyjęcia i obsługi zgłoszeń alarmowych;

b) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami ludzkimi zdolnymi do natychmiastowej reakcji w przypadku usterki/ awarii;

c) Natychmiastowy czas reakcji w przypadku otrzymania zgłoszenia wynoszący 15-20 min., a w przypadku konieczności dojazdu do oddziału poza lokalizacją główną 30-40 min;

d) Konieczna obecność przy zmianie karetki na zastępczą w przypadku awarii i zmiana w systemie bezzwłocznie po zmianie pojazdu dla zachowania poprawności dokumentacji;

e) Obsługa techniczna, serwisowanie i konfiguracja infrastruktury sprzętowej;

f) Wykonywanie kopii bezpieczeństwa przetwarzanych danych;

g) Monitorowanie baz danych;

h) Monitorowanie dostępności sieci teleinformatycznych (konfiguracja VPN po GSM);

i) Wdrażanie rozwiązań poprawiających parametry funkcjonalne SWD PRM i bezpieczeństwo przetwarzanych danych;

j) Współpraca z wojewódzkim i centralnym administratorem Systemu w zakresie bieżących aktualizacji, modernizacji i utrzymania poprawnego funkcjonowania oprogramowania SWD;

k) Konieczne wdrożenie procedur zabezpieczających według aktualnych wytycznych Rozporządzenia RODO - ze względu na dostęp do danych wrażliwych;

l) Konieczność posiadania lub uzyskania stosownych certyfikatów niezbędnych do nadzorowania Systemu SWD PRM;

ł) W ramach wynagrodzenia ryczałtowego konieczność uczestnictwa w okresowych szkoleniach organizowanych przez administratorów wojewódzkich w wyznaczonych przez nich terminach;

m)  Obsługa infrastruktury VPN cisco

n) Dodatkowy atut stanowić będzie znajomość Systemu SWD PRM lub systemu informatycznego funkcjonującego w oparciu o podobne mechanizmy.

 

2.  ŚWIADCZENIE USŁUG DORADCZYCH M.IN. POPRZEZ UDZIAŁ W PRACACH ZWIĄZANYCH Z ZAKUPAMI SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA

a) Określanie parametrów sprzętu komputerowego i oprogramowania zgodnego z potrzebami Zamawiającego pod względem funkcjonalności, ceny, niezawodności.

b)  Świadczenie usług doradczych w zakresie modernizacji lub wymiany sprzętu, aktualizacji lub wymiany oprogramowania.

c) Analiza wymagań i potrzeb użytkowników skutkująca wprowadzaniem zmian w użytkowanych systemach informatycznych;

d)  Doradztwo w kwestii technologii informatycznych ze szczególnym uwzględnieniem optymalnych rozwiązań dla Zamawiającego;

 

3. ADMINISTROWANIE I OBSŁUGA SERWISOWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

a)   Instalacja i konfiguracja sprzętowa stacji roboczych oraz urządzeń peryferyjnych;

b)   Kontrola konfiguracji oraz poprawnej pracy sprzętu

c) Obsługa eksploatacyjna, naprawy i konserwacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych bez naruszenia warunków gwarancji dla sprzętu nowego;

d)  Pomoc użytkownikom w bieżącej obsłudze sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych – szkolenia w zakresie uruchamiania sprzętu i oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem, obsługi sprzętu i oprogramowania;

e)    Konserwacja sprzętu komputerowego i utrzymywanie jego dostępności na odpowiednim poziomie;

f)   Nieodpłatne udostępnianie sprzętu zastępczego na czas dłuższej naprawy sprzętu;

 

4.  KONTROLA BEZPIECZEŃSTWA SIECI KOMPUTEROWEJ

a) Zarządzanie kontami użytkowników zgodnie z wytycznymi Zamawiającego

b) Nadawanie, zmiana, odbieranie uprawnień użytkownika do zasobów i aplikacji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego

c) Kontrola dostępu i weryfikacja zabezpieczeń systemu przed ingerencją osób trzecich;

 

5. ADMINISTROWANIE BAZAMI DANYCH I ARCHIWIZACJA

a)   Opracowanie, wdrożenie, nadzór nad procedurami zabezpieczenia systemu, w szczególności backupu danych i ochrony przed nieautoryzowanym dostępem, poprzez stosowanie odpowiednich metod zabezpieczenia danych przed dostępem osób niepowołanych; 

b)  Administrowanie bazami danych oraz archiwizacja danych gwarantująca pełną ochronę przed utratą, uszkodzeniem, dostępem osób nieupoważnionych;

c) W ramach umowy udostępnienie oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych;

 

6. WSPARCIE I SZKOLENIE UŻYTKOWNIKÓW SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, OPROGRAMOWANIA SYSTEMOWEGO I UŻYTKOWEGO

a) Pomoc w bieżącej obsłudze sprzętów komputerowych i oprogramowania;

b) Szkolenia pracowników administracyjnych i personelu medycznego z zakresu funkcjonowania i obsługi systemu informatycznego;

 

7. OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH

a) Bezpłatne konsultacje telefoniczne przez 7 dni w tygodniu 24 h na dobę - dla użytkowników systemu SWD PRM;

b) Realizowanie wizyt serwisowych na podstawie telefonicznych zgłoszeń dokonanych przez osoby upoważnione;

 c) Reagowanie na zgłoszenia serwisowe w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia dokonanego przez osobę upoważnioną – dla zgłoszeń dokonywanych przez użytkowników administracyjnych; dla zgłoszeń dokonywanych przez użytkowników systemu SWD PRM - w czasie nie dłuższym niż 40 min. (łącznie z czasem dojazdu do jednostki zgłaszającej awarię).

 

Wartość wszystkich świadczonych usług musi się zamknąć w kwocie wskazanej w umowie ryczałtowej, brak możliwości wystawiania faktur dodatkowych za usługi i dojazdy.

 

Tryb udzielania zamówienia: nieograniczony

 

 

Warunki obsługi:

•  Obsługa będzie zrealizowana na podstawie zamówienia Zamawiającego złożonego na zasadach uzgodnionych w umowie.

• Koszty transportu obciążają Wykonawcę.

• Termin obsługi (data ) zostanie ustalona przez strony.

• Miejsce obsługi – siedziba Zamawiającego przy ul. Leśnej 31, 58-100 Świdnica.

Inne informacje:

Termin obowiązywania umowy: rok, licząc od dnia zawarcia umowy.

Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się kryterium:

 

100  %  -        Cena brutto

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że fakt przesłania ofert cenowych będących odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia z jednym z Oferentów umowy, nawet, jeśli jego oferta okaże się najkorzystniejsza.

 

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty oraz informuje, że skontaktuje się tylko z wybranymi Oferentami.

Wykonawca składając ofertę poświadcza, że rozumie treść zapytania ofertowego i nie wnosi zastrzeżeń.

 

Istotne warunki stawiane Oferentom:

 

  1. Prowadzą działalność tożsamą z przedmiotem zamówienia
  2. W stosunku do Oferenta nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości

 

 

Oferta pod rygorem jej odrzucenia winna zawierać:

 

1.      Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także od towarów i usług) oraz zaproponowanych upustów i rabatów.

2.      Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie. Ceny netto i brutto należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając zgodnie z zasadami rachunkowości.

3.      Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej (dokument może być dostarczony w formie potwierdzonej kopii)

4.      Oświadczenia następującej treści:

      Oświadczam, iż :

a.        przedmiot prowadzonej przeze mnie działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia

b.      posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem finansowym, technicznym i kadrowym zapewniającym wykonanie zamówienia

c.       w stosunku do firmy nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości

d.      jestem związany ofertą do dnia podpisania umowy.

5.      Parafowany projekt umowy

6.      Parafowaną klauzulę informacyjną dla kontrahentów

 

 

Sposób złożenia oferty:

 

Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej do dnia 20.05.2022r. do godziny 10:00

 

 

Dane osoby prowadzącej sprawę:

 

Pani Anna Włosińska

Pani Marta Pankiewicz,

adres do kontaktu: zp@999.swidnica.pl

Tel. 74 85 00 997

 

WAŻNE:

 

Wszelkie zmiany w formularzu oferty i zapisach umowy winy być uzgadniane

 

 z Zamawiającym.

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe -SWD.doc doc 4510.5 2022-05-11 16:37:00 Proceeding
Umowa - SWD - projekt.docx docx 26.38 2022-05-11 16:37:00 Proceeding
Załącznik nr 1-umowa SWD.docx docx 18.93 2022-05-11 16:37:00 Proceeding
klauzula informacyjna SWD.doc doc 4492.5 2022-05-11 16:37:00 Proceeding
Wzór oferty - SWD.doc doc 4497 2022-05-11 16:37:00 Proceeding
Wzór oferty - SWD.doc doc 4497 2022-05-11 16:37:00 Subject of the order
klauzula informacyjna SWD.doc doc 4492.5 2022-05-11 16:37:00 Criterion
Umowa - SWD - projekt.docx docx 26.38 2022-05-11 16:37:00 Criterion
Załącznik nr 1-umowa SWD.docx docx 18.93 2022-05-11 16:37:00 Criterion
Wzór oferty - SWD.doc doc 4497 2022-05-11 16:37:00 Criterion
Protokół z postępowania ZC.6.2022.pdf pdf 127.82 2022-05-24 10:58:55 Public message

Announcements

2022-05-24 10:58 Zamówienia publiczne W postępowaniu nr ZC/6/2022, dotyczącym świadczenia usług informatycznych w systemie SWD PRM dla SP ZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego została wybrana oferta firmy IDEA CENTER- spełniająca wszystkie wymogi stawiane oferentom.

Protokół z postępowa [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Świadczenie usług informatycznych w systemie SWD PRM w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, oprogramowania, sieci komputerowej oraz szkolenia użytkowników -

Wzór oferty - SWD.do [...].doc

1 pc. Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy
Leśna 31
58-100, Świdnica
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.3026 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value

Wzór oferty - SWD.do [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Według umowy .Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 KLAUZULA RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

klauzula informacyjn [...].doc

(0)
6 PROJEKT UMOWY - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Umowa - SWD - proje [...].docx

Załącznik nr 1-umowa [...].docx

(0)
(0)

The number of page views: 724