Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.57.2022.TM „Adaptacja projektu architektoniczno-budowlanego budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Odryty” wraz ze złożeniem wniosku na pozwolenie na budowę.”

Termin:
Zamieszczenia : 10-05-2022 13:56:00
Składania : 13-05-2022 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Znak sprawy: BI.271.57.2022.TM

                                                

Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

1. ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574, NIP: 739-38-44-890

Telefon: (89) 514 84 39, Faks: (89) 514 85 62

Adres e – mail: tomasz.michalowski@barczewo.pl

Strona internetowa: www.barczewo.bip.net.pl

Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700 – 1500

 

Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

 

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1) Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej „Adaptacja projektu architektoniczno-budowlanego budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Odryty” wraz ze złożeniem wniosku na pozwolenie na budowę” służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, oraz złożenie kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na budowę.

2) Zakres robót.

Celem głównym projektu jest budowa świetlicy wiejskiej w Odrytach na działce 7/35 obr. Jedzbark gmina Barczewo.

 3) Obowiązki Wykonawcy:

- Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w miejscu lokalizacji obiektu objętego projektem,

- Weryfikacja kompletności wszystkich danych niezbędnych dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu umowy,

- Uzyskanie warunków przyłączenia sieci od dysponentów lub ich zmiana, jeśli zajdzie taka potrzeba,

- Sporządzenie i złożenie kompletnych wniosków dla uzyskania wszystkich decyzji administracyjnych, koniecznych przed uzyskaniem pozwolenia na budowę

- Sporządzenie map do celów projektowych,

- Uzyskanie niezbędnych uzgodnień w zakresie sanitarnym i ppoż,

- Wykonawca zapozna się z materiałami (projektem typowym, koncepcją zagospodarowania w siedzibie zamawiającego pokój nr 11 UM Barczewo- osoba do kontaktu Tomasz Michałowski tel. 89 514 83 46 wew. 27) 

 4) Obowiązku Zamawiającego:

Zamawiający przekaże opinię geotechniczną, koncepcję zagospodarowania terenu oraz dokumentację typową- projekt architektoniczno- budowlany typu „MURATOR UC 67b”.

 5) Warunki udziału w postępowaniu wymagania stawiane wykonawcy:

Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia:

Projektanci posiadający:

- uprawnienia w specjalności architektonicznej

- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w pełnym zakresie

- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania

- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

 7) Ogólne wymagania dla wykonywania opracowań projektowych

Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość i zgodność zastosowanych materiałów, metod i oprogramowania komputerowego do wykonywanych pomiarów, badań (inwentaryzacji), ocen stanu technicznego i prac projektowych z wymaganiami Opisu przedmiotu zamówienia oraz poleceniami Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za stosowane metody wykonywania opracowań projektowych. Ujawnione wady w przekazanych opracowaniach projektowych Wykonawca poprawi niezwłocznie po otrzymaniu zawiadomienia Zamawiającego o ich wykryciu na własny koszt.

 8) Szczegóły dotyczące opracowania dokumentacji projektowej.

Dokumentacja projektowa powinna składać się w szczególności z:

- planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonywania,

- projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami

- określenie wartości robót objętych projektem 

- strona tytułowa dokumentacji projektowej powinna zawierać w szczególności:

  - adres obiektu budowlanego, którego dotyczy dokumentacja projektowa,

- numery ewidencyjne działek objętych opracowaniem,

- w zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia – nazwy i kody:

  • grup robót,
  • klas robót,
  • kategorii robót,
  • nazwę i adres zamawiającego,
  • spis zawartości dokumentacji projektowej,
  • nazwę i adres podmiotu, wraz z imionami i nazwiskami osób opracowujących części składowe dokumentacji projektowej, oraz datę opracowania.

 9) Zakres i forma specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy opracować uwzględniając w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów, rodzajów robót według przyjętej systematyki lub grup.

 10) Kosztorys inwestorski.

  • kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z obowiązującym na dzień oddania dokumentacji rozporządzeniem w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Zawartość kosztorysu inwestorskiego określa przedmiotowe rozporządzenie.
  • założenia wyjściowe do kosztorysowania należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym,
  • stopień zagregowania pozycji kosztorysowych, rodzaje katalogów, źródło i zasady ustalania cen jednostkowych, źródło cen materiałów, stawka robocizny oraz wysokość narzutów na koszty pośrednie i zysk zostaną uzgodnione w założeniach wyjściowych do kosztorysowania,
  • Kosztorys inwestorski projektowe należy sporządzić z podziałem na branże, spiąć w jeden tom i dołączyć zbiorcze zestawienie kosztów,

w zbiorczym zestawieniu kosztów podać wartość netto robót budowlanych i urządzeń oraz innych przewidywanych kosztów budowy (np. nadzory, pozyskanie gruntów, czasowe zajęcia gruntów itd.), podatek od towarów i usług (VAT) oraz ceny brutto.

11) Materiały do projektowania.

  • Zamawiający upoważni Wykonawcę do działania w jego imieniu we wszelkich sprawach związanych ze sporządzanymi opracowaniami.
  • Uzyskanie mapy do celów projektowych, leży po stronie wykonawcy.
  • Wykonawca zapozna się z materiałami ( projektem typowym, koncepcją zagospodarowania w siedzibie zamawiającego pokój nr 11 UM Barczewo- osoba do kontaktu Tomasz Michałowski tel. 89 514 83 46 wew. 27) 

12) Zakres opracowania. Dokumentacja projektowa winna zawierać niżej wymienione opracowania składające się z niezbędnych rysunków, zestawień i opisów niezbędnych do realizacji pełnego zakresu rzeczowego robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zawartość opracowania objętego przedmiotem zamówienia:

·     Projekt architektoniczno- budowlany w skład– 3 egz.

·     Projekt zagospodarowania terenu – 3 egz.

·     Projekt techniczny – 3 egz.

·     Kosztorys inwestorski w układzie specyfikacji       – 2 egz.

·     Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót           – 2 egz.

·     Przedmiar robót         – 2 egz.

·     Wersja elektroniczna wszystkich ww. opracowań (w plikach wykonywalnych tj. dwg, doc, ath, kst itp. oraz pdf.) na płycie CD – 1 kpl.

Nie dopuszczalne jest wymienianie w dokumentacji projektowej nazw handlowych materiałów i urządzeń konkretnych producentów i dostawców; w przypadku, gdy nie jest możliwe opisanie materiału lub urządzenia inaczej niż przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy przy takim opisie zamieścić słowa „lub równoważne” lub inne równoznaczne wyrazy oraz podać istotne cechy użytkowe i jakościowe oraz dopuszczalne tolerancje.

13) Uwarunkowania prawne.

Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie w szczególności z:

  • Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,
  • Rozporządzeniem z dnia 2 września 2004 r. – w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
  • Rozporządzeniem z dnia 18 maja 2004 r. – w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,

 

 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 17.06.2022 r. w tym:

1)   Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej do dnia 17.06.2022 r.

2)   Złożenie wniosku na pozwolenie na budowę 24.06.2022r.

 

4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

1)   Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).

2)  W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.

3)   Oferty będą oceniane w następujący sposób:

        Pc = (Cn : Cb) x 100    

        gdzie:

        Pc – liczba punktów;

        Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;

        Cb – cena brutto badanej oferty;

100 – waga kryterium cena (100%)

 

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:

Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia:

Projektanci posiadający:

- uprawnienie w specjalności architektonicznej;

- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w pełnym zakresie;

- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania;

- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

 

6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:

1)   oświadczenie o posiadaniu:

- uprawnień w specjalności architektonicznej;

- uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w pełnym zakresie;

- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania

- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;

lub dysponowania osobą/osobami posiadającą/cymi uprawnienia j/w - załącznik nr 2;

2)   kopię wymaganych uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa – potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

3) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.

 

7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 

Za pomocą Platformy Zakupowej.

 

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.

 Termin składania ofert upływa w dniu 13.05.2022 r. godz. 930

 

  9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

3) Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym zapytaniu.

4) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

5) Oferty należy sporządzić w języku polskim.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.

7) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego zostaną odrzucone.

 

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.

1)  Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2)     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3)    Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4)     Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO.pdf pdf 210.37 2022-05-10 13:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Projekt umowa.pdf pdf 371.25 2022-05-10 13:56:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach.doc doc 30 2022-05-10 13:56:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 309.04 2022-05-13 12:22:47 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 326.21 2022-05-16 14:25:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-16 14:25 Edyta Olszewska Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-05-13 12:22 Edyta Olszewska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Adaptacja projektu architektoniczno-budowlanego budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Odryty” wraz ze złożeniem wniosku na pozwolenie na budowę” Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej „Adaptacja projektu architektoniczno-budowlanego budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Odryty” wraz ze złożeniem wniosku na pozwolenie na budowę” służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, oraz złożenie kompletnego wniosku we właściwym Urzędzie dla uzyskania pozwolenia na budowę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści Zapytania ofertowego. W cenie oferty proszę uwzględnić wszystkie koszty wykonania zamówienia. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3009 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 24.06.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Wymagania stawiane Wykonawcom - Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do wykonania przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: Projektanci posiadający: - uprawnienia w specjalności architektonicznej; - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w pełnym zakresie - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ: 1) oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień lub dysponowaniu osobą/osobami posiadającymi uprawnienia j/w - załącznik nr 2; 2) kopię wymaganych uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa – potwierdzoną za zgodność z oryginałem. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - Ośw [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 244