Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. 10 Zaproszenia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zaproszenie
do złożenia oferty
dot.
udzielenia zamówienia
wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września
2019 r.
- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.
2019)
- Zamawiający: Komenda Wojewódzka Policji z
siedzibą w Radomiu, ul.
11 Listopada 37/59, 26-600 Radom.
- Opis przedmiotu zamówienia: KPP Sierpc – przegląd
techniczny spalinowego zespołu prądotwórczego AKSA AD 275; 09-200 Sierpc,
ul. Kilińskiego 24c. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku „OPZ”.
- Termin realizacji zamówienia: w ciągu 21 dni od
dnia zawarcia umowy.
- Osoba wyznaczona do kontaktów z wykonawcami: Waldemar
Zysk tel. 47 701-23-66, w godz. 730-1530.
- Kryteria wyboru ofert: najniższa cena (100%).
- Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy
zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie
koncesji, zezwolenia)*: posiadanie uprawnień SEP gr. G1 „E”
oraz „D”.
- Projekt umowy lub istotne postanowienia umowy,
które zostaną zawarte w jej treści*: Projekt umowy w
załączeniu.
- Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, sposób oraz formę jego wniesienia*: nie
dotyczy.
- Warunki gwarancji i rękojmi (o ile nie zawiera
ich projekt umowy)*: wg projektu umowy.
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć
na załączonym formularzu ofertowym oraz należy dołączyć oświadczenie RODO
i oświadczenie o niezaleganiu z podatkiem i uiszczaniem
składek na ubezpieczenie.
- Miejsce i termin złożenia ofert: Komenda
Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada
37/59, 26-600 Radom, na Platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom,
do dnia 12.05.2022 r. do godz. 1400.
- Termin otwarcia ofert**: 12.05.2022 r.
godz. 1405.
- Dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji. Liczba
Wykonawców zaproszonych do negocjacji w przypadku ich podjęcia powinna
obejmować przynajmniej trzech Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze
oferty. W przypadku braku takiej ilości ofert Zamawiający może podjąć
negocjacje ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty.
- W związku z wejściem w życie Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych (zwanego dalej RODO), Zamawiający
informuje, iż dane osobowe Wykonawców przesyłających oferty handlowe będą
przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu ul.
11 Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia
zamówienia publicznego, a dane osobowe/zakupowe najkorzystniejszego
pod względem złożonych ofert Wykonawcy
do celów realizacji umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 / 701 23 66 w godz. 7.30-15.30.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty