Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-05-2022 13:20:00 |
Składania : | 23-05-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7, 58 - 100 Świdnica działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień publicznych o wartości 10.000 zł – 130.000,00 zł netto, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji kotłowni w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 10.
(CPV 71 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej)
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy
wykonania dokumentacji projektowej modernizacji kotłowni w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 10.
1) Opis stanu istniejącego:
W chwili obecnej na potrzeby ogrzewania budynku szkoły funkcjonuje kotłownia węglowa – retortowa wyposażona w piec o mocy 100 kW z 2005 roku. W 2009 roku w szkole wymieniono instalację centralnego ogrzewania. W budynku szkoły w roku 2018 przeprowadzono prace termomodernizacyjne polegające na ociepleniu ścian zewnętrznych, stropodachu oraz wymianie stolarki okiennej i drzwiowej.
DANE TECHNICZNE OBIEKTU:
Wysokość około 14,8 m od poziomu terenu
Liczba kondygnacji naziemnych - 3
Liczba klatek schodowych - 1
Powierzchnia zabudowy - 334,94 m2
Kubatura całkowita około - 3300,70 m3
Powierzchnia netto budynku - 926 m2
2) Opis zamierzeń inwestycyjnych Zamawiającego:
Zamawiający ma zamiar zmodernizować istniejące źródło ciepła w oparciu o analizę ekonomiczną przedsięwzięcia pod kątem wyboru wariantu łączonych źródeł ciepła – w tym:
a) kotły gazowe,
b) pompa ciepła,
c) fotowoltaika,
2. Opis
przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnej do zgodnej z przepisami prawa (Prawo Budowlane) realizacji zamierzenia oraz do przeprowadzenia procedur przetargowych. Wyżej wymieniona dokumentacja projektowa musi być sporządzona w oparciu o Ekspertyzę techniczną stanu ochrony przeciwpożarowej dla pomieszczenia kotłowni zlokalizowanej w piwnicy budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 10 oraz Postanowienie Nr WZ.52840.61.2.2022 z dnia 28.03.2022 r. Dolnośląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu (Załącznik nr 4 i nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego); Warunki Przyłączenia do sieci gazowej nr S001/0000039718/00001/2022/00000 z dnia 05.04.2022r. (Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego); z uwzględnieniem opinii z dnia 24.02.2022r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora zabytków (Załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego).
UWAGA:
DOKUMENTACJA MUSI BYĆ UZGODNIONA Z RZECZOZNAWCĄ DS. ZABEZPIECZEŃ PRZECIWPOŻAROWYCH ORAZ WOJEWÓDZKIM KONSERWATOREM ZABYTKÓW !!!!
3. W skład wymaganej dokumentacji projektowej wchodzą:
a) Projekt budowlany - 3 egz., na który się składa
- projekt architektoniczno-budowlany,
- projekt zagospodarowania terenu lub działki,
- projekt techniczny.
b) Kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze,
c) Przedmiar – 2 egzemplarze,
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 1 egzemplarz.
e) Całość ww. dokumentacji w wersji elektronicznej tj. wymagany format dla dokumentacji wskazanej w punkcie a (format PDF i format DWG), w punkcie b i c [format PDF i format ATH]; w punkcie d [format PDF] całość nagrana na płytę CD lub DVD – 1 sztuka.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Terminy realizacji zamówienia do dwóch miesięcy od dnia podpisania umowy, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
W terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wstępną koncepcję rozwiązań projektowych, która będzie oparta o wyliczenia opłacalności zaproponowanych rozwiązań projektowych.
IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.
V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.
2. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
3. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:
1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii itp.
2. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane do realizacji projektu modernizacji kotłowni posiadały uprawnienia branż objętych dokumentacją projektową tj. budowlaną, elektryczną i sanitarną oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji projektów porównywalnych z przedmiotem zamówienia, potwierdzone co najmniej dwoma referencjami. Na potwierdzenie powyższego należy załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy wg. wzoru stanowiącego Załącznik. Nr 8 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z wymaganymi referencjami.
VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
Termin składania ofert ustala się do dnia 23 maja 2022 r. do godziny 10.00.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.
2. Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.
3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym zapytaniem.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.
W załączeniu:
Załącznik nr 1 – Oferta cenowa
Załącznik nr 2 – Projekt umowy
Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna
Załącznik nr 4 – Ekspertyza techniczna
Załącznik nr 5 – Postanowienie nr WZ.52840.61.2.2022
Załącznik nr 6 – Warunki przyłączenia do sieci gazowej
Załącznik nr 7 – Opinia DWKZ
Załącznik nr 8 – Oświadczenie Wykonawcy - wzór
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty