Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 4R.IN.2022 Likwidacja Barszczu Sosnowskiego na terenie Gminy Człuchów

Bogusław Lipski
Gmina Człuchów Oddział: Referat Rozwoju, Inwestycji i Ochrony Środowiska
Termin:
Zamieszczenia : 09-05-2022 10:48:00
Składania : 13-05-2022 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.    Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej dostępnej na stronie www.ugczluchow.pl

2.    Ceny w niej podane mają, być wyrażone cyfrą.

3.    Oferta ma obejmować całość zamówienia oraz wszelkie dodatkowe koszty (np. cła, podatki, ubezpieczenie, itp.).

4. Opis przedmiotu zamówienia:

4.1 Przedmiotem zamówienia jest likwidacja Barszczu Sosnowskiego na powierzchni 13 ha.

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:

-      koszenie ręczne - zabieg wykonywany 2-krotnie w sezonie wegetacyjnym;

-      mazakowanie (oprysk ręczny) - mazakowanie niewielkiej powierzchni liścia (każdego widocznego). W przypadku zbyt deszczowej pogody termin zabiegów mole ulec nieznacznemu przesunięciu. Taka metoda pomimo stosowania środków chemicznych, ma na celu ochronę innych roślin, gdyż wykonywana jest na konkretnej roślinie.Zabieg wykonywany 1-krotnie w sezonie wegetacyjnym.

5.    Wymagany termin realizacji umowy do dnia 31.10.2022 roku.

6.       Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:

Cena                   -  100 %


W ofercie należy podać cenę za wykonanie całości zamówienia. Do oferty należy dołączyć formularz ofertowy - załącznik nr 1


7.    Termin złożenia ofert:

Oferty należy złożyć w terminie do dnia 13.05.2022 roku, do godz. 11:00.

8.    Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

      Bogusław Lipski, ul. Szczecińska 33,  pok. nr 20,

tel. (59) 834-10-01 wew.44.

9.   Ochrona danych osobowych.

1.    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

§  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Człuchów, ul. Szczecińska 33, 77-300 Człuchów, tel. 59 8341001;

§  Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: sekretariat@ugczluchow.pl lub wysyłając korespondencję na adres: Urząd Gminy Człuchów, ul. Szczecińska 33, 77-300 Człuchów;

§  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia IN  R  271.3.2022 na Likwidację Barszczu Sosnowskiego na terenie Gminy Człuchów;

§  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie Gmina Człuchów oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy; 

§  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

§  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; 

§  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

§  posiada Pani/Pan prawo:

   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

§  w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, , ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

§  nie przysługuje Pani/Panu:

           w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

            prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

            na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu.

Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4).

3.        Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

4.        W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu,  zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

5.        Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

**    Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.




Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.xls xls 33 2022-05-09 10:48:00 Postępowanie
Załacznik nr 2 - wór umowy.docx docx 22.6 2022-05-09 10:48:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 144.09 2022-05-16 12:14:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-16 12:14 Bogusław Lipski Informacja o wyborze oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Likwidacja Barszczu Sosnowskiego na terenie Gminy Człuchów Likwidację Barszczu Sosnowskiego na terenie Gminy Człuchów 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 404