Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-05-2022 20:55:00 |
Składania : | 13-05-2022 12:00:00 |
Otwarcia : | 13-05-2022 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
ZZ_DZPZ/2022/Z/38
Lublin, dnia 07.05.2022 r.
Zapytanie
ofertowe
Przedmiot zamówienia:
Usługa dostępu do elektronicznej bazy
testów na aplikacje prawnicze na okres 36 miesięcy
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
·
Nazwa: Katolicki
Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
·
Adres: Al. Racławickie 14; 20 – 950 Lublin
·
NIP: 712-016-10-05
·
REGON: 000514064
·
Adres strony internetowej: www.kul.pl
·
Jednostka prowadząca: Dział Zakupów i Zamówień
Publicznych
tel.: 81 445 31 16, 81 445 41 60
e-mail: zaopatrzenie@kul.pl
· Osoba
do kontaktu: Paweł Kur, Tomasz Hanc
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1.
Niniejsze postępowanie jest
prowadzone w trybie zapytania ofertowego jako zakup poniżej 130 tys.
zł, w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp na podstawie
Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie
Lubelskim Jana Pawła II.
2.
Do niniejszego postępowania
mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
(Dz. U. 2020
r., poz. 1740,
z późn. zm.). Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady
konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
3.
Postępowanie o wartości szacunkowej poniżej progu 130
000 zł nie jest prowadzone na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm).
4.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej
jako „Platforma” lub „Platforma Zakupowa”) dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kul.
5.
W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem elektronicznej Platformy Zakupowej
dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kul poprzez
Formularz „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”. Za datę wpływu wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje
się ich datę wczytania do Platformy.
III.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem zamówienia jest „Usługa dostępu do elektronicznej bazy testów na aplikacje prawnicze na
okres 36 miesięcy”
2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w
„Opisie przedmiotu zamówienia” (załącznik nr 1) oraz we wzorze umowy (załącznik
nr 3) do Zapytania ofertowego.
3.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
72320000-4– usługi bazy danych
IV.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania umowy
V.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia w niniejszym
postępowaniu może ubiegać się Wykonawca, który:
1) Prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem
zapytania ofertowego.
2) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na prawidłową realizację zamówienia
VI.
SPOSÓB ROZLICZENIA
Wynagrodzenie płatne będzie w kwartalnych
ratach, za każdy kwartał prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa
w § 2 umowy przez Wykonawcę (okres rozliczeniowy), z dołu w wysokości 1/12
wynagrodzenia, w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej faktury. Termin uważa się za zachowany, jeżeli obciążenie rachunku
Zamawiającego nastąpiło w ostatnim dniu upływu terminu.
VII.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy przygotować według wymagań
określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie
elektronicznej. Wymagane załączniki powinny być opatrzone podpisem przez osobę
upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji
Wykonawcy określonym w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji albo innym
dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
3. Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem
Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kul
4. Oferta powinna być sporządzona w języku
polskim.
5. Wykonawca określi w ofercie całkowitą
wartość brutto PLN dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i
słownym.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane
z realizacją zamówienia. Powinny one być doliczone do ceny ustalonej przez
Wykonawcę w ofercie.
7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni
licząc od terminu składania ofert.
8. Oferta musi być podpisana przez osobę lub
osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie właściwego dokumentu
rejestrowego właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub na podstawie
pełnomocnictwa.
9. Oferta powinna zawierać:
1) wypełniony i
podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2);
2) pełnomocnictwo do
reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (jeśli jest konieczne).
3) oświadczenie Wykonawcy, że oferowana usługa spełnia wymagania opisane w załączniku nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia
4) akceptacja wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
10. Wymagane dokumenty opisane w pkt 1 i 2, powinny być przedstawione przez Wykonawcę w
formie skanu, dołączonego jako załącznik do oferty.
11. oświadczenie, o którym mowa w pkt 3 oraz akceptacja wzoru umowy, o którym mowa w pkt 4, Wykonawca składa poprzez wypełnienie formularza elektronicznego w pkt 3 i 4 Kryteriów i warunków formalnych wpisując w wyznaczonym miejscu słowo "Akceptuje"
12. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z
tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
14. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż
jednej oferty skutkuje odrzuceniem wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
15. W przypadku oferty niekompletnej, Zamawiający może wystąpić do
wykonawcy z prośbą o uzupełnienie oferty.
16. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub
wycofać swoja ofertę.
VIII.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Postępowanie jest prowadzone na platformie Open Nexus –
www.platformazakupowa.pl/pn/kul
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem
platformy do dnia 13.05.2022 r.
do godziny 12:00.
2. Otwarcie ofert
zostanie dokonane w dniu 13.05.2022
r. o godzinie 12:05 przy użyciu
systemu teleinformatycznego – platformazakupowa.pl.
3. W przypadku
wystąpienia awarii systemu – paltormazakupowa.pl, która powoduje brak
możliwości otwarcia ofert w terminie określonym w ust. 1, otwarcie ofert
nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.
4. Wykonawca składa
ofertę w sposób opisany w instrukcji składania ofert w postępowaniu poniżej
progu - zapytanie ofertowe, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Oferty złożone po terminie nie będą
rozpatrywane.
6. Zamawiający w
uzasadnionych przypadkach ma prawo przedłużenia terminu składania ofert.
Informacja ta zostanie opublikowana na platformie.
7. Zamawiający sporządzi pisemny protokół
postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.
8. Informacja o wyborze oferty zastanie
upubliczniona poprzez zamieszczenie na stronie postepowania w zakładce
„Komunikaty”
IX.
OCENA OFERT
1. Ocenie będą podlegały oferty nie odrzucone i nie
przekraczające kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na realizację przedmiotu
zamówienia.
2. Zamawiający przy
ocenie ofert w niniejszym postępowaniu, posłuży się następującymi kryteriami:
Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena – 100%
Zamawiający dokona wyboru oferty, która uzyska najwyższą liczbę punktów
określonych w postaci liczby zaokrąglonej do dwóch miejsc po przecinku. Oferty będą
oceniane w skali od 0 do 100 punktów.
Kryterium oceny ofert będzie obliczane wg następujących wzorów:
1) Cena – 100%
C = Cmin/Coo x 100 pkt
gdzie:
C – ocena punktowa za oceniane kryterium ceny
Cmin – najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie
cena ofertowa brutto
Coo – cena ofertowa brutto oferty ocenianej
100 % - waga procentowa ocenianego kryterium (100% = 100 pkt)
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie
wypełnionego załącznika pn. „Formularz Ofertowy” i złożonej w nim
deklaracji Wykonawcy.
W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych
będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością,
jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w
ilości przyznanych punktów.
3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta odpowiadać
będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i uzyska
największą liczbę punktów w oparciu o kryterium wyboru.
4. W przypadku otrzymania przez Zamawiającego dwóch ofert o tej samej
wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, spośród
których zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza.
X.
WARUNKI ODRZUCENIA OFERT I UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) oferta zostanie
złożona po terminie;
2) oferta przekroczy
kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizacje przedmiotu zamówienia.
3) treść oferty nie
będzie zgodna z treścią zapytania ofertowego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia
zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
3. Zamawiający unieważni postępowanie, jeśli
zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:
1) nie złożono żadnej
oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą
Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że
prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie
publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą
zawarcie ważnej umowy.
XI.
DODATKOWE INFORMACJE
1.
W sprawach związanych z
niniejszym zapytaniem ofertowym należy kontaktować się za pośrednictwem platformy Open Nexus –
www.platformazakupowa.pl/pn/kul.
2.
W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia dotyczące
treści złożonych ofert.
3.
Zamawiający informuje, iż w treści oferty Wykonawcy
poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z
uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki
polegające na niezgodności ofert z dokumentami zamówienia niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę,
którego oferta została poprawiona.
4.
W przypadku innej omyłki, Zamawiający wyznaczy
Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na jej poprawienie
lub zakwestionowanie jej poprawienia. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na
poprawienie innej omyłki jego oferta podlega odrzuceniu.
5.
Zamawiający zastrzega sobie
możliwość, przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert, zmiany
treści Zapytania ofertowego oraz wycofania Zapytania ofertowego w każdym czasie
bez podania przyczyny.
6.
Złożenie oferty przez
Wykonawcę jest równoznaczne z akceptacją warunków realizacji dostaw określonych
w niniejszym zapytaniu oraz w dołączonym wzorze umowy.
Załączniki:
1. Opis
przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1);
2. Formularz
ofertowy (załącznik nr 2);
3. Wzór
umowy (załącznik nr 3).
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1:
1. Administratorem jest Katolicki Uniwersytet
Lubelski Jana Pawła II (adres: Al. Racławickie 14, 20 – 950 Lublin, adres
e-mail: kul@kul.pl, numer telefonu: 81 445 41 01), reprezentowany przez
Rektora.
2. Na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana
Pawła II powołany został inspektor ochrony danych (adres e-mail: iod@kul.pl, numer telefonu 81 445 32 30).
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu weryfikacji
zapytań ofertowych złożonych w ramach prowadzonego postępowania.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres
niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania
określonych w przepisach odrębnych, w tym przez okres niezbędny do
archiwizacji.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest
art. 6 ust. 1 lit. c) ww. rozporządzenia (wypełnienie obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze).
6. Dostęp do danych osobowych mają osoby
upoważnione przez administratora. Dane osobowe mogą być ujawniane osobom
wnioskującym o dostęp do dokumentacji z prowadzonego postępowania.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych oraz
ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych.
Realizacja zadania w zakresie weryfikacji zapytań ofertowych wiąże się
z koniecznością przetwarzania danych osobowych, co znajduje podstawę w
przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U.z
2019 r. poz. 869). Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do podania
tychże danych na podstawie ww. ustawy.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-05-24 11:14 | Paweł Kur |
Szanowni
Państwo, Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty zgodnie z załącznikiem do przedmiotowego komunikatu. |
Komunikaty