Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-04-2022 14:34:00 |
Składania : | 10-05-2022 15:30:00 |
Otwarcia : | 11-05-2022 09:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zaproszenie do składania ofert na wykonanie tablic pamiątkowych wraz z montażem dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na szlakach wodnych Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „Guzianka II” i remontem śluzy „Guzianka I” / Etap II A – udrożnienie szlaku wodnego na Kanale Giżyckim, przebudowa nabrzeży jezior: Mikołajskiego, Niegocin, Nidzkiego oraz brzegów rzeki Pisy”- w części realizowanej na terenie Gminy Miejskiej Giżycko.
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE:
1. Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zadania kwotę poniżej 130 000 PLN netto,
zatem zamówienie jest realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego. Postępowanie
prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym
organizacji.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
a) odwołania zapytania bez podania przyczyn, odstąpienie od rozstrzygnięcia, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie, w tym do terminu otwarcia ofert może zmienić warunki zapytania informując o tym zainteresowane strony poprzez wysłanie treści drogą e-mailową oraz na Platformie Zakupowej Urzędu Miejskiego w Giżycku. W sytuacji, gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty.
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie zapytania.
c) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.
II. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Miejska Giżycko
Aleja 1 Maja 14
11-500 Giżycko
NIP: 845 19 51 457
tel.: 87 732 41 11
adres e-mail: urzad@gizycko.pl
III. ZAKRES RZECZOWY ZADANIA
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2 Tablice
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia wykonanie usługi polegającej na wykonaniu wraz z montażem tablic pamiątkowych dla zadań polegających na:
• udrożnieniu szlaku wodnego na Kanale Giżyckim poprzez budowę kładki dla pieszych,
• przebudowie nabrzeża Jeziora Niegocin od Kanału Giżyckiego do molo,
• przebudowa nabrzeży basenu portu śródlądowego w Giżycku.
Zadania realizowane są w ramach projektu: „Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na szlakach wodnych Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „Guzianka II” i remontem śluzy „Guzianka I” / Etap II A – udrożnienie szlaku wodnego na Kanale Giżyckim, przebudowa nabrzeży jezior: Mikołajskiego, Niegocin, Nidzkiego oraz brzegów rzeki Pisy”- w części realizowanej na terenie Gminy Miejskiej Giżycko”.
Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Specyfikacja zamówienia stanowi załącznik nr 4.
Usługa obejmuje opracowanie graficzne wraz z montażem tablic pamiątkowych zgodnych z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji (Aktualizacja z 8 czerwca 2021 r.) dostępnym na stronie Serwisu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku
Projekt tablic musi zostać przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji a montaż ma być dokonany w porozumieniu z Zamawiającym.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy są bezstronni i niezależni od Zamawiającego oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
a. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b. Posiadania wiedzy i doświadczenia,
c. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
d. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent może złożyć jedną ofertę.
2. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
3. Oferta powinna być złożona na formularzu Zamawiającego - załącznik nr 1.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
Bezstronność i niezależność Wykonawcy od Zamawiającego należy wykazać na podstawie załącznika nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
6. Do zapytania przedstawiono projekt umowy stanowiący załącznik nr 3.
VII. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, najpóźniej do 27.05.2022 r.
2. Miejsce realizacji zamówienia: Giżycko, w tym szczegółowe lokalizacje wskazane w załączniku nr 4.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY
Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Oferenta – 100 pkt.
1. Kryterium: cena za wykonanie 100 pkt. – waga 100%
Cp = Co/ Cb x 100 pkt.
Cp - ilość punktów badanej ceny oferty
Co - cena oferty najniższej
Cb - cena oferty badanej
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która będzie najkorzystniejsza cenowo.
3. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego oferty dodatkowe.
IX. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI I ZASADY POROZUMIEWANIA SIĘ
Osoby uprawnione do kontaktów:
Jagoda Nowicka – kierownik Biura Projektów
Telefon 87 732 41 55
e-mail: jagoda.nowicka@gizycko.pl
X. MIEJSCE , TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIE OFERTY
1. Ofertę należy składać do 10.05.2022 r. do godziny 15.30 za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
XI. SPOSÓB INFORMOWANIA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Planowane rozstrzygnięcie postępowania do 13.05.2021 r.
O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani na Platformie Zakupowej Urzędu Miejskiego w Giżycku oraz na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
XII. INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Izabela Kraśniewska, e - mail: dpo@gizycko.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
2022-05-13 11:31 | Jagoda Żelisko | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2022-05-13 11:30 | Jagoda Żelisko | Informacja z otwarcia ofert |
2022-05-10 15:30 | Komunikat Zamawiającego | Szacunek zamówienia 5267 zł netto |
Komunikaty