Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BP.042.2.29.2018.JN Zaproszenie do składania ofert na wykonanie tablic pamiątkowych wraz z montażem dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na szlakach wodnych Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „Guzianka II” i remontem śluzy „Guzianka I” / Etap II A – udrożnienie szlaku wodnego na Kanale Giżyckim, przebudowa nabrzeży jezior: Mikołajskiego, Niegocin, Nidzkiego oraz brzegów rzeki Pisy”- w części realizowanej na terenie Gminy Miejskiej Giżycko.

Jagoda Żelisko
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 29-04-2022 14:34:00
Składania : 10-05-2022 15:30:00
Otwarcia : 11-05-2022 09:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


Zaproszenie do składania ofert na wykonanie tablic pamiątkowych wraz z montażem dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na szlakach wodnych Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „Guzianka II” i remontem śluzy „Guzianka I” / Etap II A – udrożnienie szlaku wodnego na Kanale Giżyckim, przebudowa nabrzeży jezior: Mikołajskiego, Niegocin, Nidzkiego oraz brzegów rzeki Pisy”- w części realizowanej na terenie Gminy Miejskiej Giżycko.

I.                    POSTANOWIENIA OGÓLNE:

1.      Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zadania kwotę poniżej 130 000 PLN netto,
zatem zamówienie jest realizowane na podstawie Kodeksu Cywilnego. Postępowanie prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

2.      Zamawiający zastrzega sobie prawo:

a)       odwołania zapytania bez podania przyczyn, odstąpienie od rozstrzygnięcia, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie, w tym do terminu otwarcia ofert może zmienić warunki zapytania informując o tym zainteresowane strony poprzez wysłanie treści drogą e-mailową oraz na Platformie Zakupowej Urzędu Miejskiego w Giżycku. W sytuacji, gdy Zamawiający uzna zmianę warunków za istotną może wydłużyć termin do złożenia oferty.

b)      żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie zapytania.

c)      wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak również jego załączników.

II.                  NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Miejska Giżycko

Aleja 1 Maja 14

11-500 Giżycko

NIP: 845 19 51 457

tel.: 87 732 41 11

adres e-mail: urzad@gizycko.pl

III.                ZAKRES RZECZOWY ZADANIA

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  30195000-2 Tablice

IV.               OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia wykonanie usługi polegającej na wykonaniu wraz z montażem tablic pamiątkowych dla zadań polegających na:

• udrożnieniu szlaku wodnego na Kanale Giżyckim poprzez budowę kładki dla pieszych,

• przebudowie nabrzeża Jeziora Niegocin od Kanału Giżyckiego do molo,

• przebudowa nabrzeży basenu portu śródlądowego w Giżycku.

Zadania realizowane są w ramach projektu: „Budowa i przebudowa infrastruktury związanej z rozwojem funkcji gospodarczych na szlakach wodnych Wielkich Jezior Mazurskich wraz z budową śluzy „Guzianka II” i remontem śluzy „Guzianka I” / Etap II A – udrożnienie szlaku wodnego na Kanale Giżyckim, przebudowa nabrzeży jezior: Mikołajskiego, Niegocin, Nidzkiego oraz brzegów rzeki Pisy”- w części realizowanej na terenie Gminy Miejskiej Giżycko”.

Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

Specyfikacja zamówienia stanowi załącznik nr 4.

Usługa obejmuje opracowanie graficzne wraz z montażem tablic pamiątkowych zgodnych z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji (Aktualizacja z 8 czerwca 2021 r.) dostępnym na stronie Serwisu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku

Projekt tablic musi zostać przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji a montaż ma być dokonany w porozumieniu z Zamawiającym.

 

V.                 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy są bezstronni i niezależni od Zamawiającego oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

a.       Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b.      Posiadania wiedzy i doświadczenia,

c.       Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraosobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

d.      Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

VI.               OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.      Oferent może złożyć jedną ofertę.

2.      Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.

3.      Oferta powinna być złożona na formularzu Zamawiającego - załącznik nr 1.

4.      Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

5.      Warunki udziału w postępowaniu:

Bezstronność i niezależność Wykonawcy od Zamawiającego należy wykazać na podstawie załącznika nr 2  do niniejszego zapytania ofertowego.

6.      Do zapytania przedstawiono projekt umowy stanowiący załącznik nr 3.

VII.             TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1.                 Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, najpóźniej do 27.05.2022 r.

2.                 Miejsce realizacji zamówienia: Giżycko, w tym szczegółowe lokalizacje wskazane w załączniku nr 4.

VIII.            KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Oferenta – 100 pkt.

1.                 Kryterium: cena  za wykonanie 100 pkt. –  waga 100%

Cp = Co/ Cb x 100 pkt.

Cp - ilość punktów badanej ceny oferty

Co - cena oferty najniższej

Cb - cena oferty badanej

2.                 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która będzie najkorzystniejsza cenowo.

3.                 W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego oferty dodatkowe.

IX.   OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI I ZASADY POROZUMIEWANIA SIĘ

Osoby uprawnione do kontaktów:

 

Jagoda Nowicka – kierownik Biura Projektów

Telefon 87 732 41 55

e-mail: jagoda.nowicka@gizycko.pl

X.                 MIEJSCE , TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIE OFERTY

1.      Ofertę należy składać do 10.05.2022 r. do godziny 15.30 za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko

2.      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

XI.                SPOSÓB INFORMOWANIA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Planowane rozstrzygnięcie postępowania do 13.05.2021 r.

O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani na Platformie Zakupowej Urzędu Miejskiego w Giżycku oraz na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

XII.             INFORMACJA ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH:

1.    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,  informuję że:

1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;

2)    Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Izabela Kraśniewska, e - mail: dpo@gizycko.pl

2.    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.

3.   Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.

4.    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

5.   Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

6.    W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:

1)      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

3)      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

4)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

7.    Nie przysługuje Pani/Panu:

1)      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2)      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

3)      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

*   Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu  przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik 1 - formularz ofertowy.pdf pdf 52.28 2022-04-29 14:34:00 Postępowanie
załącznik 2 - oświadczenie o braku powiązań.pdf pdf 27.96 2022-04-29 14:34:00 Postępowanie
załącznik 3 - projekt umowy.pdf pdf 128.29 2022-04-29 14:34:00 Postępowanie
załącznik 4 - specyfikacja tablic pamiątkowych.pdf pdf 409.09 2022-04-29 14:34:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - tablice pamiątkowe_29.04.2022.pdf pdf 153.22 2022-04-29 14:34:00 Postępowanie
załącznik 2 - oświadczenie o braku powiązań.pdf pdf 27.96 2022-04-29 14:34:00 Kryterium
załącznik 1 - formularz ofertowy.pdf pdf 52.28 2022-04-29 14:34:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 34.88 2022-05-13 11:30:29 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 36.08 2022-05-13 11:31:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-05-13 11:31 Jagoda Żelisko Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2022-05-13 11:30 Jagoda Żelisko Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-05-10 15:30 Komunikat Zamawiającego Szacunek zamówienia 5267 zł netto

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie 4 sztuk tablic pamiątkowych wraz z montażem (znak sprawy: BP.042.2.29.2018.JN) - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

załącznik 1 - formul [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie o braku powiązań - Bezstronność i niezależność Wykonawcy od Zamawiającego należy wykazać na podstawie załącznika nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

załącznik 2 - oświad [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 540