Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-04-2022 11:56:00 |
Składania : | 10-05-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-05-2022 10:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Zamawiający – Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z
o.o. z siedzibą w Grudziądzu, informuje o wszczęciu postępowania, którego wartość nie przekracza wartości 130 000
złotych, pn. Wykonanie instalacji teleinformatycznej dla budynku administracyjnego Wydziału
Wodociągowego, budynku dawnej stacji naprawy wodomierzy oraz budynku Referatu
Remontowego Biura Logistyki przy
ul. Hallera 79.
Niniejsze zamówienie publiczne, z uwagi na jego wartość, udzielane jest na podstawie uregulowań wewnętrznych zamawiającego, tj. Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych (Zarządzenie wewnętrzne Nr 5/2021 Zarządu MWiO sp. z o.o. z dnia 1 marca 2021 roku), zwanego dalej „regulaminem” [do udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129)]
Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu na rzecz Zamawiającego instalacji teleinformatycznej w budynku administracyjnym Wydziału Wodociągowego, budynku dawnej stacji naprawy wodomierzy oraz budynku Referatu Remontowego Biura Logistyki przy ul. Hallera 79 wraz z dostosowaniem okablowania strukturalnego, celem uzyskania przesyłu danych z bardzo dużą szybkością do 10Gb/s Ethernet w paśmie do 500MHz oraz uzyskaniem certyfikatu i uruchomieniem instalacji.
Wymagania dotyczące wadium
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 1 290,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście dziewięćdziesiąt i 00/100).
Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 45 dni roboczych licząc od dnia przekazania placu budowy.
Wskazany powyżej termin jest terminem maksymalnym. Wykonawca może zaproponować
w ofercie krótszy termin wykonania zamówienia.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium oceny:
1) cena – waga 70%
2) termin wykonania – waga 30%
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
- w sprawach formalno – prawnych: Monika Rasmus, tel. 56 450 48 77
- w sprawach merytorycznych: Marek Sankiewicz, tel. 795 162 735
Informacji dotyczących postępowania udziela się od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach 7:00 – 15:00.
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz/na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania w nieprzekraczalnym terminie do:
10.05.2022 r. godz. 10:00.
Szczegółowy dotyczące przedmiotu zamówienia oraz postępowania zawierają pliki zamieszczone poniżej.
2022-05-05 11:31 | Monika Rasmus | Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego |
Komunikaty