Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DPS.371.03.2022.AS Jednorazowa dostawa artykułów chemicznych i pielęgnacyjnych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim

Deadlines:
Published : 29-04-2022 07:34:00
Placing offers : 05-05-2022 10:00:00
Offers opening : 05-05-2022 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

DPS.371.03.2022.AS                                                                           Ostrów Wielkopolski, dnia 28.04.2022 roku

(znak sprawy)

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na jednorazową dostawę artykułów chemicznych i pielęgnacyjnych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim

 

1.      Tryb udzielenia zamówienia:

Zapytanie ofertowe na dostawę artykułów chemicznych i pielęgnacyjnych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim dla zamówienia o wartości poniżej 130 000,00 złoty.

Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.

2.      Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów chemicznych                                  i pielęgnacyjnych dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim.

3.      Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu elektronicznym.

4.      Dodatkowe informacje na temat zamówienia: np.

-      Miejsce dostawy – Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim,

-      Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia na własny koszt,

-      Oferta musi obejmować całość zamówienia (wszystkie elementy asortymentu),

-      Zamawiający nie dopuszcza podziału na części,

-      O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenach brutto,

-      Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie Wykonawcy,

-      Towar musi być zgodny z opisem, w przypadku dostawy innego asortymentu niż opisany w formularzu  elektronicznym nie zostanie on przyjęty przez Zamawiającego,

-      Wykonawca zobowiązuje się, aby dostarczony asortyment posiadał minimum roczną datę ważności, licząc od dnia dostawy,

-      Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć aktualną kartę charakterystyki produktu.

-      Dostawa artykułów chemicznych i pielęgnacyjnych zostanie poprzedzona złożeniem zamówienia w formie ustnej (telefonicznie) bądź pisemnej (e-mail) w zależności od indywidualnych ustaleń z wybranym dostawcą.

-      Podstawą zapłaty za dostarczony towar będzie faktura VAT wystawiona na:

Powiat Ostrowski

Dom Pomocy Społecznej

ul. Partyzancka 8

63 – 400 Ostrów Wielkopolski

NIP 622-23-91-168

5.      Kryterium oceny ofert:

-           Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Podana cena jest ceną przyjętą na potrzeby porównania złożonych ofert.

6.      Sposób sporządzenia i złożenia oferty.

-      Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:

http://www.dpsostrowwlkp.pl/platforma zakupowa

-           Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej  https://platformazakupowa.pl/pn/dpsostrowwlkp  do dnia 05.05.2022 godz. 10:00.

-           Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 05.05.2022 godz. 10:05.

-           Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.

-           Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.

-           Oferty złożone po terminie nie będą podlegały ocenie i zostaną odrzucone.

-           Konsekwencje złożenia oferty niezgodne z w/w opisem ponosi Dostawca.

-           Termin zadawania pytań upływa w dniu: 04.05.2022 godz. 12:00.

7.      W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt pod nr telefonu 62 736 42 54  w dniach środa, piątek w godzinach od 08:00 do 14:00 - Pani Elżbieta Gogulska,

8.      W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

-         tel. 22 101 02 02

-         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki:

-         formularz oferty

-         oświadczenie

-         szczegółowy opis produktu

-         klauzula informacyjna

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zapytanie ofertowe.docx docx 17.22 2022-04-29 07:34:00 Proceeding
Formularz ofertowy.docx docx 11.96 2022-04-29 07:34:00 Proceeding
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.docx docx 16.69 2022-04-29 07:34:00 Proceeding
Oświadczenie.docx docx 12.5 2022-04-29 07:34:00 Proceeding
Szczegółowy opis produktu.xlsx xlsx 13.79 2022-04-29 07:34:00 Subject of the order
Oświadczenie.docx docx 12.48 2022-04-29 07:34:00 Criterion
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHW PROCESIE UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.docx docx 17.17 2022-04-29 07:34:00 Criterion
Wybór oferty.pdf pdf 143.44 2022-05-12 12:55:35 Public message

Announcements

2022-05-12 12:55 Zamówienia Publiczne Porównanie złożonych ofert.

Wybór oferty.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Artykuły chemiczne i pielęgnacyjne Wycena zgodnie z załącznikiem

Szczegółowy opis pro [...].xlsx

1 pc. Dom Pomocy Społecznej im. s. Benodyny Koterbianki
Partyzancka 8
63-400, Ostrów Wielkopolski
(0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" oraz przesłać skan w załączniku Attachment required

Oświadczenie.docx

(0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" oraz przesłać skan w załączniku Attachment required

KLAUZULA INFORMACYJN [...].docx

(0)
7 Dodatkowe wymogi - Wypakowanie towaru oraz złożenie go w wyznaczonym miejscu (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 242