Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW.DOR.271.19.2022.OZ Sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w latach 2022 - 2023 roku na rzecz Gminy Kobylnica w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej” (Zadania Nr 1 – Nr 4) - II postępowanie

Termin:
Zamieszczenia : 13-05-2022 10:40:00
Składania : 23-05-2022 09:00:00
Otwarcia : 23-05-2022 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu BZP 00157373 z 13.05.2022.pdf pdf 151.2 2022-05-13 10:40:00 Postępowanie
SWZ-nadzory-13.05.2022.pdf pdf 468.3 2022-05-13 10:40:00 Postępowanie
Zał. 1 - Formularz oferty.doc doc 87.5 2022-05-13 10:40:00 Postępowanie
Zał. 2 - Oświadczenie dotyczące wykluczenia.doc doc 145.5 2022-05-13 10:40:00 Postępowanie
Zał. 3 - Oświadczenie dotyczące warunków udziału.doc doc 148.5 2022-05-13 10:40:00 Postępowanie
Zał. 4 - Oświadczeniez art. 117.doc doc 147.5 2022-05-13 10:40:00 Postępowanie
Zał. 5 - Wzór umowy-13.05-nadzór.doc doc 181 2022-05-13 10:40:00 Postępowanie
Zał. 6 - Wykaz osób.doc doc 101.5 2022-05-13 10:40:00 Postępowanie
Zał. 7 - Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej.doc doc 148 2022-05-13 10:40:00 Postępowanie
Zał. 8 - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego.doc doc 147 2022-05-13 10:40:00 Postępowanie
Zał. 9 - Szczegółowy zakres obowiązków.doc doc 161 2022-05-13 10:40:00 Postępowanie
Zał. 10 - Wykaz planowanych robót budowlanych 13.05.2022.xlsx xlsx 14.51 2022-05-13 10:40:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert-usługi nadzoru II.pdf pdf 604.73 2022-05-23 13:06:19 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania-unieważnieniu zad. 1 i 3.pdf pdf 659.26 2022-06-01 12:04:19 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania-wybór zad. 2 i 4.pdf pdf 665.71 2022-06-06 16:06:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-06-06 16:06 Mariola Tomas-Różycka Zawiadomienie o wyniku postępowania - wyborze oferty najkorzystniejszej - dotyczy zadania 2 i 4

Informacja o wyniku [...].pdf

2022-06-01 12:04 Mariola Tomas-Różycka Zawiadomienie o wyniku postępowania - unieważnieniu - dotyczy zadania 1 i 3

Informacja o wyniku [...].pdf

2022-05-23 13:06 Mariola Tomas-Różycka Informacja z otwarcia ofert - 23.05.2022 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-05-23 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na realizacje przedmiotu zamówienia: 914 432,29 zł, w tym:
Zadania Nr 1 (w branży ogólnobudowlanej): 280 265,76 zł,
Zadania Nr 2 (w branży sanitarnej): 496 370,95 zł,
Zadania Nr 3 (w branży elektrycznej): 61 349,81 zł,
Zadania Nr 4 (w branży drogowej): 76 445,76 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 651