- Strona główna
- Postępowanie ID 603806
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
BZPiF.2710.9.2022 Dostawa wraz z montażem inteligentnego oświetlenia na wybranych ulicach miasta Rawicza - etap III
Wystawiający
-
UżytkownikZespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
-
Organizacja
-
OddziałWydział Organizacji i Nadzoru
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2022-04-22 14:35:00
-
Składania2022-05-05 12:00:00
-
Otwarcie ofert2022-05-05 12:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni
Państwo,
w
załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie o zamówieniu, SWZ wraz z
załącznikami związanymi z przedmiotem
niniejszego zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
1. Komunikacja w niniejszym postepowaniu - w tym składanie oferty, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus.
Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za
pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@rawicz.eu
– powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym, że podstawowym środkiem
komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa.
2. Wykonawca może się kontaktować z
Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i
formularzy:
a) „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania
oferty lub wniosku.
b) „Wyślij wiadomość” w odniesieniu
do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego
3. Jeżeli będą Państwo
mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
a) tel. 22 101 02 02,
b) e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
4. Przypominamy, że
ofertę, oświadczenia, wykaz opatruje się w formie elektronicznej
(kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej podpisem
zaufanym lub osobistym.
5. Klauzula informacyjna wynikająca
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający
informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim
Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres
e-mail: g.kubik@rawicz.eu;
2) kontakt z inspektorem ochrony
danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa wraz z montażem inteligentnego oświetlenia na
wybranych ulicach miasta Rawicza – etap III” nr BZPiF.2710.9.2022
prowadzonym w trybie podstawowym;
4) firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego
operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;
5) odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;
6) dane mogą być przekazywane poza
teren UE;
7) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub
przez okres wskazany w umowie
o dofinansowaniu.
8) obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO i nie będą profilowane;
10) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności
podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z
żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2022-05-25
11:21:51
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Zamawiający
zamieszcza
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2022-05-18
15:00:09
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
253
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych
Zamawiający
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty.
Załączniki |
2022-05-05
12:40:02
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych,
Zamawiający
niezwłocznie
po
otwarciu
ofert,
udostępnia
na
stronie
internetowej
niżej
załączoną
informację
z
dnia
05.05.2022
roku
Załączniki |
2022-05-05
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: 126 000,00 zł brutto. |
2022-04-29
09:30:02
|
Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz |
Zamawiający
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
wyjaśnienie
nr
1
(zmiana
terminu
składania
ofert),
ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
oraz
przedmiar
i
kosztorys
zerowy.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?