Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Rozbudowa monitoringu wizyjnego w Komisariacie Policji w Głownie przy ul. L. Norblina 3

Dariusz Sobczak
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Termin:
Zamieszczenia : 21-04-2022 11:57:00
Składania : 29-04-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej instalacji systemu monitoringu wizyjnego na terenie obiektu KP w Głownie przy ul. Ludwika Norblina 3.  Na terenie obiektu należy zamontować kamerę zewnętrzną (1szt.)   w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz wykonać niezbędną infrastrukturę. 

Kamera zewnętrzna ma rejestrować obraz z parkingu przeznaczonego. na pojazdy zabezpieczone procesowo. Zamawiający przewiduje montaż kamery rejestrującej obraz w jakości 5Mpx standardu AHD/TVI/CVI/CVBS 1szt. wraz z dedykowaną metalową puszką, zasilaczem do kamery oraz niezbędnym okablowaniem.

Wizja lokalna zostaje wyznaczona na dzień 26.04.2022 r. w godzinach 9.00-10.00 na terenie budynku  KP w Głownie przy ul. Ludwika Norblina 3.

Osobą uprawnioną do kontaktu jest p. Monika Becherka tel. 726760318.

Oferty firm, które nie przystąpiły do wizji lokalnej, nie będą brane pod uwagę przy wyborze Wykonawcy.

 


2. INNE WARUNKI POSTANOWIENIA:          

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2. Minimalna gwarancja 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót bez wad.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

4. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.

5. Zamawiający wymaga, aby zapis trwały monitoringu wynosił minimum 30 dni - maksymalnie 60 dni.

6. Zamawiający wymaga, przeszkolenia personelu w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń.

7. Zamawiający wymaga dołączenia do faktury VAT wystawionej za wykonany przedmiot zamówienia, osobnego potwierdzonego przez Wykonawcę zestawienia zamontowanych urządzeń ze wskazaniem: nazwy/adresu obiektu, nazwy urządzenia/typ, model, numer seryjny oraz usytuowanie sprzętu   w budynku/obiekcie.

8. Oferty firm, które nie przystąpili do wizji lokalnej nie będą brane pod uwagę przy wyborze Wykonawcy.

 

3. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy/ odebranie

zlecenia potwierdzonego przez Wykonawcę.

4. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela p. Jarosław Pluszyński tel. 47 841 39 71                             

5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.    Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS: 

       do dnia 29.04.2022 r. do godziny 10:00.

2.    Ocena oferty zostanie dokonana w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania ofert.

3.    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

4.    Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6 . W przypadku nieuzasadnionego niewywiązania się z realizacji zamówienia zostanie wyłoniony inny Wykonawca , a kosztami zostanie obciążony Wykonawca , który nie wywiązał się ze zleconego zadania.

7. KLAUZULA NR .1
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi
z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl

3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu:
a. wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzonego w trybie postępowanie na Platformie Zakupowej. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
b. w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy.27 lipca

5. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:

a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
c. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu ale nie zgadza się na ich usunięcie;

6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.

8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku


9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w treści składanej oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę zakupową/w innym dokumencie, który składają w postępowaniu


Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w treści składanej oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę zakupową/w innym dokumencie, który składają w postępowaniu

7. OŚWIADCZENIE

Oświadczam, że:

• dane osobowe przekazane w ofercie oraz załącznikach są przetwarzane i udostępnione Zamawiającemu zgodnie z art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
• wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu

/W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie/

• przyjmuje do wiadomości i akceptuje zapisy klauzuli informacyjnej zawartej w warunkach postępowania.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy.pdf pdf 473.49 2022-04-21 11:57:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 308.52 2022-04-21 11:57:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.pdf pdf 473.49 2022-04-21 11:57:00 Przedmiot zamówienia
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 308.52 2022-04-21 11:57:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rozbudowa monitoringu wizyjnego w Komisariacie Policji w Głownie przy ul. L. Norblina 3 -

Formularz ofertowy.p [...].pdf

Zapytanie ofertowe.p [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od podpisania umowy/zlecenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 217