Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-04-2022 13:53:00 |
Składania : | 22-04-2022 09:00:00 |
Otwarcia : | 22-04-2022 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
· Nazwa: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
· Adres: Al. Racławickie 14; 20 – 950 Lublin
· NIP: 712-016-10-05
· REGON: 000514064
· Adres strony internetowej: www.kul.pl
· Jednostka prowadząca: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
tel.: 81 445 33 78, 81 445 41 60
e-mail: zaopatrzenie@kul.pl
· Osoba do kontaktu: Anna Marzec, Irmina Stodulska, Agata Stachura-Borek
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postepowanie jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II.
2. Do niniejszego postępowania mają zastosowanie
przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2020 r., poz. 1740, z późn. zm.). Postępowanie
prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego
z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.
3.
Postępowanie o wartości szacunkowej poniżej progu 130
000 zł nie jest prowadzone na podstawie ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz.
1129 z późn. zm).
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych na potrzeby Stołówki Studenckiej Katolickiego Uniwersytety Lubelskiego Jana Pawła II.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia” (załącznik nr 2) oraz we „Wzorze umowy” (załącznik nr 1).
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 12 miesięcy. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
2. Termin, o którym mowa w ust. 1, może ulec skróceniu w razie wyczerpania 100% wartości przedmiotu zamówienia przed jego upływem. W takim przypadku umowa wygasa.
3.
Termin obowiązywania umowy może ulec przedłużeniu, w
przypadku niewykorzystania maksymalnej kwoty wynagrodzenia określonego w
umowie. Termin może zostać wydłużony nie więcej niż na okres dodatkowych
6 miesięcy.
4. Zmiany w zakresie terminu obowiązywania umowy, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału, dokonywane będą w drodze aneksu do niniejszej umowy w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu może ubiegać się Wykonawca, który:
1) Prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego.
2) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na prawidłową realizację zamówienia.
VI. SPOSÓB ROZLICZENIA
Należność za wykonane dostawy płacona będzie przelewem na konto Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury w terminie 30 dni od jej otrzymania.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
3. Wykonawca określi w ofercie całkowitą wartość brutto PLN dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownym.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Powinny one być doliczone do ceny ustalonej przez Wykonawcę w ofercie.
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.
6. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie właściwego dokumentu rejestrowego właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub na podstawie pełnomocnictwa.
7. Oferta powinna zawierać:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 4);
2) wypełniony i podpisany formularz „Szczegółowa wycena – oferta Wykonawcy” (załącznik nr 3);
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (jeśli jest konieczne).
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
9. W przypadku oferty niekompletnej, Zamawiający może wystąpić do wykonawcy z prośbą o uzupełnienie oferty.
10. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Postępowanie jest prowadzone na platformie Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem platformy do dnia 21.04.2022 r. do godziny 10:00.
2. Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 21.04.2022 r. o godzinie 10:15, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną umieszczone niezwłocznie na platformie.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma
prawo przedłużenia terminu składania ofert.
Informacja ta zostanie opublikowana na platformie.
5. Zamawiający sporządzi pisemny protokół postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.
6. Informacja o wyborze oferty będzie upubliczniona na platformie.
IX. OCENA OFERT
1. Ocenie będą podlegały oferty nieodrzucone.
2. Zamawiający przy ocenie ofert w niniejszym postępowaniu, posłuży się następującymi kryteriami:
Cena „C” = cena najniższa/cena oferowana x 100 (100 pkt)
3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i uzyska największą liczbę punktów w oparciu o kryterium wyboru.
4. W przypadku otrzymania przez Zamawiającego dwóch ofert o tej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, spośród których zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza.
X. WARUNKI ODRZUCENIA OFERT I UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) oferta zostanie złożona po terminie;
2) oferta przekroczy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizacje przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
XI. DODATKOWE INFORMACJE
1. W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym należy kontaktować się za pośrednictwem platformy Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert.
3.
Zamawiający informuje, iż w treści oferty Wykonawcy
poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z
uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki
polegające na niezgodności ofert z dokumentami zamówienia niepowodujące
istotnych zmian
w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta
została poprawiona.
4.
W przypadku innej omyłki, Zamawiający wyznaczy
Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody
na jej poprawienie lub zakwestionowanie jej poprawienia. Jeżeli Wykonawca
nie wyrazi zgody
na poprawienie innej omyłki jego oferta podlega odrzuceniu.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu do składania ofert, zmiany Zapytania ofertowego oraz wycofania Zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyny.
6. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne z akceptacją warunków realizacji dostaw określonych w niniejszym zapytaniu oraz w dołączonym wzorze umowy.
Załączniki:
· Wzór umowy (załącznik nr 1);
· Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2);
· Szczegółowa wycena – oferta Wykonawcy (załącznik nr 3);
· Formularz ofertowy (załącznik nr 4).
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1:
1. Administratorem jest
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II (adres: Al. Racławickie 14, 20 –
950 Lublin,
adres e-mail: kul@kul.pl, numer telefonu: 81 445 41 01), reprezentowany przez
Rektora.
2. Na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II powołany został inspektor ochrony danych (adres e-mail: iod@kul.pl, numer telefonu 81 445 32 30).
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu weryfikacji zapytań ofertowych złożonych w ramach prowadzonego postępowania.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przez okres niezbędny do archiwizacji.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. rozporządzenia (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
6. Dostęp do danych osobowych mają osoby upoważnione przez administratora. Dane osobowe mogą być ujawniane osobom wnioskującym o dostęp do dokumentacji z prowadzonego postępowania.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Realizacja zadania w zakresie weryfikacji zapytań
ofertowych wiąże się z koniecznością przetwarzania danych osobowych, co
znajduje podstawę w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach
publicznych
(t. j. Dz. U.z 2019 r. poz. 869). Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana
do podania tychże danych
na podstawie ww. ustawy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-05-12 16:14 | Irmina Stodulska | Powołując się na postanowienia Rozdz. VIII ust. 6 Zapytania ofertowego, Zamawiający udostępnia informację z wyboru najkorzystniejszej oferty. |
2022-04-20 08:55 | Anna Marzec | Zamawiający modyfikuje treść Zapytania ofertowego w zakresie wskazanym w załączonym dokumencie. |
2022-04-14 11:42 | Anna Marzec |
Zamawiający
modyfikuje
treść
Zapytania
ofertowego
w
zakresie
wskazanym
w
załączonym
dokumencie.
Zamawiający
zwraca
uwagę,
że
do
oferty
należy
dołączyć
Załącznik
nr
3
Szczegółowa
wycena
/PO
MODYFIKACJI/.
Pierwotna
wersja
Zał.
nr
3
jest
nieważna.
Modyfikacja treści z [...].pdf |
Komunikaty