Wymagania i specyfikacja
Wydział
Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu zwraca się
z
prośbą o przedstawienie oferty cenowej na naprawę oraz przegląd agregatu
prądotwórczego w Komendzie Powiatowej Policji w Środzie Wielkopolskiej
Typ agregatu: WOLA 125 z silnikiem Henschel 78 H6 rok produkcji 1975
Zakres prac:
- wymiana wszystkich węży paliwowych
- wymiana wszystkich połączeń gumowych układu chłodzenia
- wymiana wszystkich połączeń gumowych układu olejowego
- wymiana króćcy
- uruchomienie agregatu w trybie ręcznym
- uruchomienie agregatu w trybie automatycznym
- sprawdzenie parametrów pracy
Przegląd rozszerzony z wymianą płynu chłodniczego:
- wymiana materiałów eksploatacyjnych (olej, filtry oleju, filtr paliwa, płyn chłodniczy)
- czyszczenie filtra powietrza,
- kontrola paska
- kontrola progu zamarzania płynu,
- kontrola wibro-izolatorów,
- kontrola połączeń elektrycznych sterowania i automatyki,
- kontrola śrubowych połączeń silnika, prądnicy, obudowy,
- kontrola układów paliwa, smarowania, chłodzenia,
- kontrola akumulatorów, alternatora, instalacji rozruchowej,
- kontrola wentylacji i odprowadzania spalin,
- sprawdzenie wskaźników kontrolno-pomiarowych,
- pomiary rezystencji uzwojenia prądnicy,
- kontrola częstotliwości/prędkości obrotowej,
- czyszczenie zespołu prądotwórczego.
Wymagane jest sporządzenie protokołu z przeglądu wraz z zaleceniami eksploatacyjnymi.
Wymagania Wystawiającego:
- Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za
pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy
wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
- KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w
inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
- O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w
cenie brutto
- Termin realizacji zamówienia 10.05..2022 r
- Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia
dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
- Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w
tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
- Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności
do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod
wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie
stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót.
- Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy,
fabrycznie zapakowany i wolny od wad
- Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się
wyborem dostawcy
- Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania
zamówienia
- Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania,
wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
- Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z
oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie
brany pod uwagę w postępowaniu
- Do zamówienia nie ma zastosowanie art.8 Ustawy
Prawo Zamówień Publicznych.
Wymagane Dokumenty:
- osoby posiadające poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "POUFNE"
- osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku Eksploatacji i Dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń instalacji i sieci: Grupa I: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzajace, przetwarzające, przesyłające i zużywające energie elektryczną, urządzenia i instalacje elektroenergetyczne o napięciu znamionowym powyżej 1 kV do 15 kV w zakresie obsługi, konserwacji i remontów, zespoły prądotwórcze o mocy min. 600 KW do 1 kV w zakresie obsługi i konserwacji, aparatura kontrolno-pomiarowa do ww urządzeń i instalacji w zakresie obsługi, elektryczne pomiary ochronne do 1 k w zakresie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej oraz rezystencji izolacji.
W przypadku nie załączenia wymienionych dokumentów oferta nie będzie brana pod uwagę !!!!
Komunikaty