Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZPZ/2022/46 Dostawa paliw płynnych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

Termin:
Zamieszczenia : 08-04-2022 17:43:00
Składania : 19-04-2022 09:00:00
Otwarcia : 19-04-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

·      Nazwa: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II

·      Adres: Al. Racławickie 14; 20 – 950 Lublin

·      NIP: 712-016-10-05

·      REGON: 000514064

·      Adres strony internetowej: www.kul.pl

·      Jednostka prowadząca: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

      tel.: 81 445 31 16, 81 445 41 60

      e-mail: zaopatrzenie@kul.pl 

·      Osoba do kontaktu: Anna Marzec, Irmina W. Stodulska

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

1.       Niniejsze postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego jako zakup poniżej 130 tys. zł, w zw. z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp na podstawie Regulaminu udzielania zamówień i dokonywania zakupów w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II.

2.       Do niniejszego postępowania mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2020 r., poz. 1740, z późn. zm.). Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców.

3.       Postępowanie o wartości szacunkowej poniżej progu 130 000 zł nie jest prowadzone na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm).

4.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.       Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.

2.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia wraz z wyceną ” (załącznik nr 1) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3) do Zapytania ofertowego.

3.       Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

09100000-0 Paliwa

09132100-4 Benzyna bezołowiowa

09134100-8 Olej napędowy

24960000-1 Różne produkty chemiczne

24322320-6 Pochodne alkoholi

 

IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1.    Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia zawarcia umowy. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.

2.    Termin, o którym mowa w ust. 1, może ulec skróceniu w razie wyczerpania 100% wartości przedmiotu zamówienia. W takim przypadku umowa wygasa.

3.    Termin umowy może ulec przedłużeniu w przypadku, gdy do upływu terminu jej obowiązywania nie zostanie wyczerpane 60% wartości umowy przez Zamawiającego, bądź też istnieje zapotrzebowanie na realizację 100% wartości umowy, a upłynął termin realizacji zamówienia, o którym mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu. Termin może zostać wydłużony nie więcej niż na okres dodatkowych 6 miesięcy.

4.    Zmiany w zakresie terminu obowiązywania umowy, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału, dokonywane będą w drodze aneksu do niniejszej umowy w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

 

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu może ubiegać się Wykonawca, który:

1) Prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zapytania ofertowego.

2) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na prawidłową realizację zamówienia

3) Posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 883, z późn. zm.), w zakresie obrotu paliwami będącymi przedmiotem zamówienia.

 

VI. SPOSÓB ROZLICZENIA

Należność za wykonane dostawy płacona będzie przelewem na konto Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury w terminie 21 dni od jej wystawienia.

 

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.

3. Wykonawca określi w ofercie całkowitą wartość brutto PLN dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownym.

4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. Powinny one być doliczone do ceny ustalonej przez Wykonawcę w ofercie.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od terminu składania ofert.

6. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy na podstawie właściwego dokumentu rejestrowego właściwego dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub na podstawie pełnomocnictwa.

7. Oferta powinna zawierać:

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2);

2) wypełniony i podpisany formularz „Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną” (załącznik nr 1);

3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu (jeśli jest konieczne).

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

8. W przypadku oferty niekompletnej, Zamawiający może wystąpić do wykonawcy z prośbą o uzupełnienie oferty.

10. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoja ofertę.

 

VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Postępowanie jest prowadzone na platformie Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem platformy do dnia 19.04.2022 r. do godziny 9:00.

2. Otwarcie ofert zostanie dokonane w dniu 19.04.2022 r. o godzinie 9:05, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną umieszczone niezwłocznie na platformie.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach ma prawo przedłużenia terminu składania ofert. Informacja ta zostanie opublikowana na platformie.

5. Zamawiający sporządzi pisemny protokół postępowania z wyboru najkorzystniejszej oferty.

6. Informacja o wyborze oferty zastanie upubliczniona poprzez zamieszczenie na platformie.

 

IX. OCENA OFERT

1. Ocenie będą podlegały oferty nieodrzucone.

2. Zamawiający przy ocenie ofert w niniejszym postępowaniu, posłuży się następującymi kryteriami:

 

Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie następujących kryteriów:

1)      Cena – 60%

2)      Liczba stacji na terenie Polski30%

3)      Opust – 10 %

 

Zamawiający dokona wyboru oferty, która uzyska najwyższą liczbę punktów określonych w postaci liczby zaokrąglonej do dwóch miejsc po przecinku. Oferty będą oceniane w skali od 0 do 100 punktów.

Kryterium oceny ofert będzie obliczane wg następujących wzorów:

 

1)      Cena – 60%

C = Cmin/Coo x 60 pkt

gdzie:

C – ocena punktowa za oceniane kryterium ceny

Cmin – najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie cena ofertowa brutto

Coo – cena ofertowa brutto oferty ocenianej

60 % - waga procentowa ocenianego kryterium (60% = 60 pkt)

 

Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika pn. „Formularz Ofertowy” i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy.

 

2)      Liczba stacji na terenie Polski30%

Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika pn. „Formularzu Ofertowym” i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy:

L = Loo/Lmax x 30 pkt

gdzie:

L – ocena punktowa za oceniane kryterium liczby stacji na terenie Polski

Lmax – największa liczba stacji spośród wszystkich ofert podlegających ocenie

Loo – liczba stacji oferty ocenianej

30 % - waga procentowa ocenianego kryterium (30% = 30 pkt)

 

3)      Opust10%

Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wypełnionego załącznika pn. „Formularzu Ofertowym” i złożonej w nim deklaracji Wykonawcy:

O = Ooo/Omax x 30 pkt

gdzie:

O – ocena punktowa za oceniane kryterium opustu

Omax – najwyższy opust spośród wszystkich ofert podlegających ocenie

Ooo – opust oferty ocenianej

10 % - waga procentowa ocenianego kryterium (10% = 10 pkt)

 

Ocena końcowa oferty zostanie obliczona według poniższego wzoru:

                               S = C+L+O

S – suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria wymienione wyżej

C – ocena punktowa za oceniane kryterium cena

L – ocena punktowa za oceniane kryterium liczba stacji na terenie Polski

O – ocena punktowa za oceniane kryterium opust

 

W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.

 

3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym i uzyska największą liczbę punktów w oparciu o kryterium wyboru.

4. W przypadku otrzymania przez Zamawiającego dwóch ofert o tej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, spośród których zostanie wybrana oferta najkorzystniejsza.

 

X. WARUNKI ODRZUCENIA OFERT I UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA

1. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1) oferta zostanie złożona po terminie;

2) oferta przekroczy kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizacje przedmiotu zamówienia.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

 

XI. DODATKOWE INFORMACJE

1.       W sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym należy kontaktować się za pośrednictwem platformy Open Nexus – www.platformazakupowa.pl/pn/kul.

2.       W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert.

3.       Zamawiający informuje, iż w treści oferty Wykonawcy poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności ofert z dokumentami zamówienia niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

4.       W przypadku innej omyłki, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na jej poprawienie lub zakwestionowanie jej poprawienia. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki jego oferta podlega odrzuceniu.

5.       Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert, zmiany treści Zapytania ofertowego oraz wycofania Zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyny.

6.       Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne z akceptacją warunków realizacji dostaw określonych w niniejszym zapytaniu oraz w dołączonym wzorze umowy.

 

Załączniki:

1.       Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną (załącznik nr 1);

2.       Formularz ofertowy (załącznik nr 2);

3.       Wzór umowy (załącznik nr 3).

 

XII. KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1:

1. Administratorem jest Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II (adres: Al. Racławickie 14, 20 – 950 Lublin, adres e-mail: kul@kul.pl, numer telefonu: 81 445 41 01), reprezentowany przez Rektora.

2. Na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II powołany został inspektor ochrony danych (adres e-mail: iod@kul.pl, numer telefonu 81 445 32 30).

3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu weryfikacji zapytań ofertowych złożonych w ramach prowadzonego postępowania.

4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przez okres niezbędny do archiwizacji.

5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. rozporządzenia (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).

6. Dostęp do danych osobowych mają osoby upoważnione przez administratora. Dane osobowe mogą być ujawniane osobom wnioskującym o dostęp do dokumentacji z prowadzonego postępowania.

7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

- żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 

- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Realizacja zadania w zakresie weryfikacji zapytań ofertowych wiąże się z koniecznością przetwarzania danych osobowych, co znajduje podstawę w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U.z 2019 r. poz. 869). Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do podania tychże danych na podstawie ww. ustawy.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego". 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe_paliwo.pdf pdf 456.16 2022-04-11 09:41:18 Postępowanie
Załącznik nr 2 Formularz oferty.doc doc 52.5 2022-04-08 17:43:00 Kryterium
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną.doc doc 122.5 2022-04-08 17:43:00 Kryterium
Załącznik nr 3 Wzór umowy.pdf pdf 608.79 2022-04-08 17:43:00 Kryterium
Informacja z wyboru najkorzystniejszej umowy.pdf pdf 54.47 2022-04-20 09:14:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-04-20 09:14 Anna Marzec Powołując się na postanowienia Rozdz. VIII ust. 6 Zapytania ofertowego, Zamawiający udostępnia informację z wyboru najkorzystniejszej oferty.

Informacja z wyboru [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa paliw płynnych na potrzeby KUL 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Liczba stacji na terenie Polski 30% Ocenie w tym kryterium podlegała będzie zadeklarowana liczba stacji, które Wykonawca posiada na terenie Polski. (0)
3 Opust 10% Ocenie w tym kryterium podlegał będzie zaoferowany wyrażony w % opust od ceny 1 litra paliwa obowiązującej na stacji Wykonawcy w dniu publikacji Zapytania ofertowego na platformie Open Nexus. (0)
4 Wypełnienie formularza ofertowego - Warunkiem formalnym jest złożenie wypełnionego formularza ofertowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 Formu [...].doc

(0)
5 Wypełnienie opisu przedmiotu zamówienia wraz z wyceną - Warunkiem formalnym jest złożenie wypełnionego opisu przedmiotu zamówienia wraz z wyceną. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 Opis [...].doc

(0)
6 Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem Zapytania ofertowego. - Warunkiem formalnym jest prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem Zapytania ofertowego. Jeżeli oferent spełnia, proszę wpisać "TAK". (0)
7 Potencjał techniczny - Warunkiem formalnym jest dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na prawidłową realizację zamówienia. Jeżeli oferent spełnia, proszę wpisać "TAK". (0)
8 Posiadane uprawnienia - Warunkiem formalnym jest Posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 883, z późn. zm.), w zakresie obrotu paliwami będącymi przedmiotem zamówienia. Jeżeli oferent spełnia, proszę wpisać "TAK". (0)
9 Akceptacja wzoru umowy - Warunkiem formalnym jest akceptacja wzoru umowy. Proszę wpisać "Akceptuję".

Załącznik nr 3 Wzór [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 356