Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 08-04-2022 10:43:00 |
Placing offers : | 13-04-2022 09:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
DPS.ORA.2100.8.2022 Psary,
dnia 08 kwietnia 2022 roku
Zaproszenie do
składania ofert
Zapraszamy
Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym
w trybie zapytania
ofertowego prowadzonego
na Platformie Zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/dps_psary
pod numerem 598078
Na dostawę krzesła
biurowego TAKTIK-MESCH TS25 R19T
dla Domu Pomocy
Społecznej w Psarach
I. ZAMAWIAJĄCY
Dom Pomocy
Społecznej w Psarach
ul. Kaliska 3,
Psary, 63-405 Sieroszewice
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności składnie ofert, wymaganych
dokumentów i oświadczeń odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej,
za pośrednictwem Platformy Zakupowej
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dps_psary
II. OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w
trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty
130.000,00 zł
2. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa Krzesła TAKTIK-MESCH TS25 R19T – 1 szt.
dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach.
Opis
przedmiotu zamówienia został również szczegółowo opisany w Formularzu elektronicznym.
3. Wykonawca
składając ofertę, oświadcza że posiada i dostarczy Zamawiającemu towar
wymieniony i opisanym w formularzu elektronicznym.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia na własny koszt.
5. O ile nie wskazano inaczej, ofertę składa się w cenach
brutto.
6. Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.
7. Termin dostawy do dnia 19 kwietnia
2022 roku maksymalnie do godziny 12:00.
8. Wykonawca zobowiązuje się, aby dostarczony asortyment posiadał gwarancję minimum 24 miesiące licząc od dnia dostawy. Oferty z niższą gwarancją zostaną odrzucone. Wyższa gwarancja nie stanowi kryterium wyboru.
9. Dodatkowe informacje pod numerem tel. (62) 739 60 84
10. Podstawą zapłaty za dostarczony towar
będzie faktura VAT wystawiona na:
Powiat Ostrowski
Dom Pomocy Społecznej
Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice
NIP 622-23-91-168
Strony akceptują wystawienie i dostarczenie w
formie elektronicznej, w formacie PDF: faktur, faktur korygujących oraz
duplikatów faktur, zgodnie z art. 106 n ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U.
z 2020 r., poz. 106) na adres sekretariat@dpspsary.pl
W przypadku wystawienia i dostarczenia faktury
w formie elektronicznej nie jest dopuszczalne równoczesne wystawienie faktury w
formie papierowej.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-05-12 09:02 | Zamówienia Publiczne | Zestawienie ofert |
2022-04-14 11:17 | Zamówienia Publiczne | Zestawienie złożonych ofert. |
Announcements