Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: FSM-2022-04-06 Dostawa minimum 20 000 apteczek IFAK z wyposażeniem.

Deadlines:
Published : 07-04-2022 22:12:00
Placing offers : 14-04-2022 14:00:00
Offers opening : 14-04-2022 14:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji (w załączeniu "Procedura zamówień w Fundacji Solidarności Międzynarodowej na rzecz Ukrainy w sytuacji nadzwyczajnej w związku z rosyjską agresją na Ukrainie").


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
FSM-2022-04-06 Apteczki IFAK-Formularz oferty.docx docx 32.94 2022-04-07 22:12:00 Proceeding
Procedura zamówień w FSM na rzecz Ukrainy w sytuacji nadzwyczajnej.pdf pdf 852.69 2022-04-07 22:12:00 Proceeding
FSM-2022-04-06 Apteczki IFAK-Zapytanie Ofertowe.pdf pdf 722.49 2022-04-07 22:12:00 Proceeding
FSM-2022-04-06 Informacja - Otwarcie Ofert.pdf pdf 692.2 2022-04-14 15:53:05 Public message
FSM-2022-04-06 Protokol Ocena Ofert - podpisane.pdf pdf 637.18 2022-04-15 09:27:33 Public message

Announcements

2022-04-15 09:27 Daria Suwała Szanowni Państwo,

W związku z tym, iż cena ofertowa znacząco przekroczyła kwotę, którą Fundacja zamierzała przeznaczyć na realizację zamówienia, Komisja Przetargowa zdecydowała o unieważnieniu postępowania prowadzonego w drodze zapytania ofertowego.

W załączeniu - Protokół Oceny Ofert.

FSM-2022-04-06 Proto [...].pdf

2022-04-14 15:53 Daria Suwała Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłamy informację z otwarcia ofert.

FSM-2022-04-06 Infor [...].pdf

2022-04-14 14:00 Buyer message Fundacja Solidarności Międzynarodowej dziękuje oferentom za przygotowanie ofert. Apteczki przeznaczymy jako pomoc humanitarna dla ochrony zdrowia mieszkańców Ukrainy podczas agresji rosyjskiej na to państwo. Fundacja planuje przeznaczyć na zakup apteczek do ok. 5 mln zł, w zależności od ich ceny i dostępności. Po otwarciu zaszyfrowanych ofert opublikujemy informację z otwarcia, a po zakończeniu oceny ofert opublikujemy Protokół z Oceny Ofert.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 apteczka IFAK wymagania w par.1 Zapytania Ofertowego 20000 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 85% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Terminowość dostaw 15% zob. pkt 11 zapytania ofertowego (0)
3 Termin realizacji - Oczekiwany termin dostawy do magazynu w Warszawie lub okolicach (30 km) w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia ogłoszenia wyników zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Cena powinna obejmować wszystkie koszty ponoszone przez Zamawiającego w ramach świadczonej przez Wykonawcę usługi (w tym podatek VAT, koszty towaru, koszty dowozu do magazynu w Warszawie lub okolicach). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki Płatności - Zamawiający dokona przedpłaty 60% ceny w ciągu 2ch dni roboczych od podpisania umowy kupna/sprzedaży; a pozostałe 40% ceny w ciągu 7 dni od dostawy towaru i otrzymania faktury końcowej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Formularz ofertowy - Wniosek należy złożyć na wypełnionym i podpisanym formularzu ofertowym zgodnie z par. 7 Zapytania Ofertowego. Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 843