Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2233/12/2022 Usługi dezynsekcji , dezynfekcji i deratyzacji.

Termin:
Zamieszczenia : 07-04-2022 11:36:00
Składania : 12-04-2022 09:00:00
Otwarcia : 12-04-2022 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 22 35 45 172

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


  • 1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

    1)      została złożona po terminie składania ofert;

    2)      wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę lub oferta zawiera propozycje wariantowe;

    3)    nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;

    4)     wykonawca uchyla się od zawarcia umowy,

    5)    oferta zawiera rażąco niską cenę.

    2.    Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowych negocjacji w momencie uzyskania niesatysfakcjonującej ceny za przedmiot zamówienia.

    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się o wyjaśnienia do wykonawcy w przypadku gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest rażąco niska tj. jest niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.

    4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia został określony w projekcie umowy.

    5.    Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:

    1)      nie złożono żadnej oferty;

    2)      wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;

    3)   cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;

    4)      środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na  całości lub części zamówienia nie zostały przyznane;

    5)    wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

    6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  • 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przerwania niniejszego postępowania w każdej chwili bez podania przyczyny.

  • 8) Dojazd do Zamawiającego w celu wykonania usług, po stronie Wykonawcy.

  • 9) Zakup preparatów i sprzętów niezbędnych do wykonania usługi po stronie Wykonawcy.

  • 10) Zakres usług będzie udokumentowany protokołem(w protokole zawarte będą informacjie odnośnie charakterystyki użytych preparatów)  potwierdzony podpisem przez osoby   upoważnione przez Zamawiającego do kontroli wykonanych usług.
  • 11)Płatność w terminie 30 dni, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury Vat w ostatnim  dniu każdego miesiąca za faktycznie wykonane

    usługi w danym miesiącu.

  • 12)Czas na interwencji od momentu telefonicznego  zgłoszenia nie więcej niż 24 godziny.
  • 13)Kryterium oceny ofert:

    Cena najkorzystniejsza - 60pkt.

    Czas interwencji do 24h - 40pkt

     

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór umowy deratyzacja.doc doc 85.5 2022-04-07 11:36:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-05-23 11:25 Jarosław Krawczyk W postępowaniu nr 2233/12/2022 na usługi deratyzacji,dezynfekcji i dezynsekcji najkorzystniejszą ofertę złożyła firma ABAPEST ZAKŁAD DDID SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 01-793 Warszawa, ul. Ludwika Rydygiera 13/112 NIP 5252890088 na kwotę 10 824,00 zł brutto. Pozostałe oferty:
1.BEMIR Beata Czubek NIP 1180434596 na kwotę 14 234,79 złotych brutto.
2. Specjalistyczny Zakład Dezynfekcji, Dezynsekcji i Deratyzacji Jacek Dziedzic NIP 7731155838 na kwotę 20 773,47 zł brutto.
3. "PESTOKIL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ49-306 Brzeg, ul. Cegielniana 3 NIP 7471891031 na kwotę 40 540,80 zł brutto.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 usługa kontroli systemu HACCP w pomieszczeniach referatu żywnościowego (kuchnia, magazyny żywnościowe w obiekcie znajduje się 30 punktów kontroli szkodników - 24 punkty kontroli insektów w obiekcie oraz 6 karmików znajdujących się na ścianach przez okres 12 miesięcy – minimum raz w miesiącu. W okkresach wzmożonej aktywności insektów (od marca do pażdziernika) zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia świadczenia usługi więcej niż raz w miesiącu, przy czym nie więcej niż cztery razy w miesiącu 1 szt. - (0)
2 zamgławiania/ozonowania budynku kuchni- kubatura obiekitu 46 000m³. usługa będzie świadczona na wezwanie, w razie wystąpienia problemu 1 szt. - (0)
3 usługi kontroli i uzupełnienia preparatu karmników deratyzacyjnych znjdujących się na ścianach zewnętrznych budynków, oraz pawilonów zakwaterowania osadzonych – liczba karmników 68 sztuk. Rozpoczęcie usługi od 19 kwietnia 2022r do 18 kwietnia 2023r. przez okres 12 miesięcy- minimum raz w miesiącu w okresach wzmożonej aktywności gryzoni (od marca do pażdziernika) zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia świadczenia usługi więcej niż raz w miesiącu, przy czym nie więcej niż cztery razy w miesiąc 1 szt. - (0)
4 Usługa dezynfekcji i dezynsekcji celi mieszkalnej o powierzchni do 25m² wraz z wyposażeniem kwaterunkowym.-usługa będą miały charakter interwncyjny będą świadczone na wezwanie w razie pojawienia się problemu insektów- przewidywana ilość w oparciu o dane z usługa będzie świadczona na wezwanie, w razie wystąpienia problemu 1 szt. - (0)
5 Zabezpieczenie terenów zielonych na okoliczność pojawienia się gryzoni i insektów- powierzchnia terenu 18 000 m². znajdujących się w siedzibie Zamawiającego usługa będzie świadczona na wezwanie, w razie wystąpienia problemu 1 szt. - (0)
6 Usługi ozonowania pojazdów służbowych. usługa będzie świadczona na wezwanie, w razie wystąpienia problemu. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 2 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 310