Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DKW.2233.192.2022 Inspektor nadzoru inwestorskiego.

Katarzyna Pieniacha
Areszt Śledczy w Grójcu
Termin:
Zamieszczenia : 06-04-2022 11:34:00
Składania : 12-04-2022 08:00:00
Otwarcia : 12-04-2022 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 


1. Wymagania i specyfikacja:

1.1. Wraz z ofertą należy przedłożyć:

1.1.1 Oświadczenie RODO.

1.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.

1.3 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

1. 4 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań zlecenia.

1.5 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zlecenia.

1.6 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zlecenia.

1.7 Termin związania z przedstawioną ofertą przez Wykonawcę 30 dni.

1.8 Warunki płatności: płatność przelewem w terminie 30 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez Zamawiającego, po realizacji zamówienia.

1.9 Wykonawca  zobowiązany jest do dostarczenia na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby przewidziane do pełnienia funkcji inspektora uprawnień i kwalifikacji, potwierdzenia że jest czynnym członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa oraz opłacenia składki na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 

1.10 Wykonawca  zobowiązany jest do spełnienia wymagania, o którym mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2020r. poz. 282).

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO do zamówień publicznych.doc doc 53.5 2022-04-06 11:34:00 Postępowanie

Komunikaty

2022-04-14 12:42 Katarzyna Pieniacha Informuję, iż postępowanie na pełnienie usługi Inspektora nadzoru inwestorskiego znak sprawy: DKW.2233.192.2022 zostaje unieważnione.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja n/w usług Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Wymiana wykładziny podłogowej PCV na płytki podłogowe gres w celach mieszkalnych w budynku pałacu – obiekcie zabytkowym w Oddziale Zewnętrznym w Stawiszynie, na działce o nr ewid. 260/5 obręb ewidencyjny Stawiszyn, gm. Białobrzegi. Do głównych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych prac i przekazywanie ich do użytkowania, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność przelewem w terminie 30 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez Zamawiającego, po realizacji zamówienia jednostkowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Usługa będzie realizowana w Oddziale Zewnętrznym w Stawiszynie w okresie od dnia wydania zlecenia na wykonanie prac budowalnych do dnia 30 września 2022 r. lub zakończenia prac budowlanych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Odpowiedzialność za szkody. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin związania z ofertą. - Termin związania z przedstawioną ofertą przez Wykonawcę 30 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki udziału w postępowaniu. - Wraz z ofertą należy przedłożyć: 1. Oświadczenie RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 363