Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KIR.271.2.2.2022 Zakup i dostawa mebli

Monika Pujer
Gmina Ciechocin
Deadlines:
Published : 05-04-2022 13:31:00
Placing offers : 13-04-2022 09:00:00
Offers opening : 13-04-2022 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 56 683 77 81 (Monika Pujer)

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Opis przedmiotu zamówienia (pz).docx docx 181.51 2022-04-05 13:31:00 Proceeding
20220413145902515.pdf pdf 590.52 2022-04-13 20:09:21 Public message

Announcements

2022-04-13 20:09 Monika Pujer Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

20220413145902515.pd [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wieszak szatniowy na kółkach na 100 haczyków Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu do postępowania. 1 pc. - (0)
2 Szafa dwudrzwiowa świetlicowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu do postępowania. 1 pc. - (0)
3 Niski regał z 6 pólkami i szafkami przesuwnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu do postępowania. 2 pc. - (0)
4 Szafka gospodarcza metalowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączeniu do postępowania. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. (0)
3 Termin realizacji - Dostawa do 21 kwietnia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Adres Wykonawcy - Należy wpisać: telefon kontaktowy, adres Wykonawcy składającego ofertę oraz NIP i Regon. (0)
6 Gwarancja - Min. 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Załącznik - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty załącznik, w którym zamieści kartę produktu zawierającą specyfikację techniczną oraz zdjęcie Attachment required (0)
8 Związanie z ofertą - Wykonawca związany jest ofertą przez okres 14 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 380