Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami,
w szczególności składnie ofert, wymaganych
dokumentów
i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
za pośrednictwem Platformy Zakupowej
pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dps_psary
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Postępowanie o
udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, którego
wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł
2.Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i pielęgnacyjnych dla
Domu Pomocy Społecznej w Psarach, w czasie trwania umowy.
3.Przedmiot
zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu elektronicznym.
4.Wykonawca
składając ofertę, oświadcza że posiada i dostarczy Zamawiającemu towar wymieniony i opisanym w
formularzu elektronicznym.
5.Wykonawca
zobowiązuje się dostarczać do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia
na własny koszt.
6.Wykonawca
zobowiązuje się do wyładunku art. chemicznych i pielęgnacyjnych do
pomieszczeń magazynowych Domu, wskazanych uprzednio przez upoważnionego
pracownika.
7.Oferta musi
obejmować całość zamówienia (wszystkie elementy asortymentu).
8.Zamawiający nie
dopuszcza podziału na części.
9.O ile nie
wskazano inaczej, oferty składa się w cenach brutto.
10.Ustalenie odpowiedniej stawki VAT leży po stronie
Wykonawcy.
11.Towar musi być zgodny z opisem, w przypadku dostawy
innego asortymentu niż opisany w formularzu elektronicznym nie zostanie on przyjęty przez Zamawiającego.
12.Zamawiający przewiduje jednorazową dostawę, dostawa
najpóźniej do dnia 10 maja 2022 roku.
14.Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się
dostarczyć aktualną kartę charakterystyki produktu, przy pierwszej dostawie
produktu.
15.Dostawa artykułów chemicznych i pielęgnacyjnych, zostanie
poprzedzona złożeniem zamówienia w formie ustnej (telefonicznie) bądź pisemnej
(fax, e-mail) w zależności od
indywidualnych ustaleń z wybranym dostawcą.
18.Podstawą zapłaty za dostarczony towar
będzie faktura VAT wystawiona na:
Powiat Ostrowski
Dom Pomocy Społecznej
Psary, ul. Kaliska 3, 63-405 Sieroszewice
NIP 622-23-91-168
Strony
akceptują wystawienie i dostarczenie w formie elektronicznej, w formacie PDF:
faktur, faktur korygujących oraz duplikatów faktur, zgodnie z art. 106 n ustawy
z dnia 11 marca 2004 roku
o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 106) na adres sekretariat@dpspsary.pl
W
przypadku wystawienia i dostarczenia faktury w formie elektronicznej nie jest
dopuszczalne równoczesne wystawienie faktury w formie papierowej.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty